Yoh, Stereoquote:
Damn, ik moet ook zo. Vakantie zit erop, dus morgen weer om half 7 uit bedquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
Ik ben dat gebabbel zat. Ik ga slapen. Welterusten
En terechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Wishjuh het volgende:
elke keer als E10 iets zegt... reageert er niemand op... en gaat Sabrina weer verder met praten
omg, wat een geweldige verhalen hebben ze, wat hebben ze een hoop leuke dingen meegemaakt, echt úren kunnen ze blijven vertellen over hun eigen leven.quote:
Hier beginnen de colleges morgen ook weer. Om 1 uur smiddags pas.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, ik moet ook zo. Vakantie zit erop, dus morgen weer om half 7 uit bed![]()
Die laatste smiley is zó gepastquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ontzettend leuk verhaal over geld stelen om een hamburger voor een vriendje te kunnen kopen en achteraf bleek dat ze het gekregen hadden kunnen hebben.
HET BLEEK DUS ACHTERAF HELEMAAL NIET NODIG WHAHAHHAHAHAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ruil niet met je, want colleges lijkt me helemaal niets...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier beginnen de colleges morgen ook weer. Om 1 uur smiddags pas.
nu heeft ze ook niet erg veel aanquote:
Ja en ik kan hier ook uren naar blijven luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
omg, wat een geweldige verhalen hebben ze, wat hebben ze een hoop leuke dingen meegemaakt, echt úren kunnen ze blijven vertellen over hun eigen leven.![]()
Colleges zijn kut. Studeren is heerlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ruil niet met je, want colleges lijkt me helemaal niets...![]()
Ik hou het maar op bestuderen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Colleges zijn kut. Studeren is heerlijk.
Dank dank. Heb zelf een Fakkelteit shirt en het Kubus shirt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef Suikeroom het volgende:
arneaux dope avatar trouwens heb nu dezelfde shirt aan![]()
oeh Egbert met zn openbaring![]()
al een uurtje of 2quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Marcia eigenlijk? Al in bed?
Duh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Marcia eigenlijk? Al in bed?
Volgens mij zijn we burenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
ik zit te denken of ik nu naar het gesprek moet luisteren naar het gesprek dat totaal is overgenomen door janine...of me buren!!
viespeuk...kan het wat zachter danquote:
Ik woon eronderquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
viespeuk...kan het wat zachter dan![]()
![]()
![]()
ssst, laten we hem vooral niet wakker maken danquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:20 schreef puntoortje het volgende:
volgens mij ligt E10 bijna te slapen
..hahaha ik ook....hahah ...zit je toch niet stiekum in mijn huisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |