quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
.
[..]
..hahaha ik ook....hahah ...zit je toch niet stiekum in mijn huisje
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
quote]Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef HermelienGriffel1968 het volgende:
Het gesprek in de keuken gaat over de live-uitzending, en dat Egbert er dan misschien uitgaat. Hij zegt dat, als dat gebeurt, hij dan het Ned. publiek gaat bedanken. Volgens de zusjes moet hij het publiek niet bedanken dan, maar het publiek z'n blote anus laten zien...
hij is an het bedenken aan wie hij zijn helft zou gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:28 schreef Felixje het volgende:
Lijkt wel of Engbert bij de foto's al vast afscheid neemt van BB6 (stream 1)
...nou heeft hij het weer over die 3 wekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:13 schreef puntoortje het volgende:
over dat nomineren...ik dacht vanmiddag een deel van een gesprek op te vangen tussen egbert en nog iemand... iets van dat hij blij was dat ze niet hoefde te nomineren want dan kon hij er nog wel een week of 2-3 inblijven..daarom baalde hij van de telefoon boodschap...dat begreep ik iig is er verder nog iemand die zoiets heeft gehoord???
Volgens mij wil Egbert er gewoon uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:28 schreef Felixje het volgende:
Lijkt wel of Engbert bij de foto's al vast afscheid neemt van BB6 (stream 1)
Hij twijfelt of hij het aan zijn dochter zou geven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij is an het bedenken aan wie hij zijn helft zou geven
ik heb helaas de uitzending gemist op tv maar het lijkt me sterk dat we het allemaal met zijn wat was het 8ten het verkeerd gehoord hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:30 schreef Felixje het volgende:
Coraatje we hadden het niet verkeerd gehoord he zoals wij het gehoord hadden (e10) ws andere stream . Talpa zond uit wat ik hoorde alleen geluid e10 was veel harder en geluid Hilde was veel zachter.
dar dacht ik ook wel aan ,maar het zullen eerder oplaadbare batterijen zijn denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:32 schreef Felixje het volgende:
Je zou bijna denken dat Talpa een contract heeft met wegwerpbatterijen goedkoopste soort.
(alle bewoners moeten batterijen wisselen)
Wat had je gehoord dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:30 schreef Felixje het volgende:
Coraatje we hadden het niet verkeerd gehoord he zoals wij het gehoord hadden (e10) ws andere stream . Talpa zond uit wat ik hoorde alleen geluid e10 was veel harder en geluid Hilde was veel zachter.
Zoals we het die nog hebben opgetekend, en niet later de vertaling van het filmpje van jou.. hoe het precies in elkaar heeft gestoken weet ik ook niet.. maar ach het is nu al lang achter de rug dus lamaarquote:
We vragen ons nog steeds af wat dan wel zijn sterkste eigenschap is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
making conversation is bepaald niet Jeroens sterkste eigenschap.
Er is ook een soort monoloog van Egbert bezigquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Zijn de streams interessant genoeg om te gaan bekijken? Ik denk dat ik me alleen maar ga ergeren aan zusjes die E10 lopen op te geilen...
Het verwijderen van een kapsel waarvoor iemand heel veel moeite heeft gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We vragen ons nog steeds af wat dan wel zijn sterkste eigenschap is.
Idd, als hij nu vooraf al zo bang voor die telefoon was, blijf er vanaf dan. Hopelijk vliegt hij eruit.quote:
Voetballen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen idee... ze fluisteren nu allemaal (zusjes rick en E10) en ze hebben domme lol. Niet echt interresant denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het stukje nadat het geluid weer terug was had ik niet gehoord, bedoel je dat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:38 schreef Felixje het volgende:
[..]
Zoals we het die nog hebben opgetekend, en niet later de vertaling van het filmpje van jou.. hoe het precies in elkaar heeft gestoken weet ik ook niet.. maar ach het is nu al lang achter de rug dus lamaar![]()
Toch maar aan gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Er is ook een soort monoloog van Egbert bezig
Helemaal mee eens. Blijf met je poten van die foon af, maar hij was er als de kippen bij. Marcia zal zeker los komen zonder die zeikerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Idd, als hij nu vooraf al zo bang voor die telefoon was, blijf er vanaf dan. Hopelijk vliegt hij eruit.
Nee he, dat zal toch niet, zo zielig is hij toch niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat tegen de internetkijkers (ons) denk ik wat zeggen.
Zouden die ook mogen stemmen. Die willen Egbert er natuurlijk zo lang mogelijk inhouden, anders zitten hun weer met hem opgescheept.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tja, relativeren is er op zo`n moment niet meer diep.
Er klinken enkele diepe zuchten.
Ja Egbert, de wereld van die jongeren in die justitiële instelling waar je werkt, stort ook ff in, als ze horen wat hun straf is.
Ik betwijfel het, hij gaat gewoon zielig zitten doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat tegen de internetkijkers (ons) denk ik wat zeggen.
Dat blonde zusje zit wel erg in haar rol van lief, klein, onschuldig naief meisjequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Etiene en Blond Zusje komen bij hem zitten.
Ze maakt zich in ieder geval totaal geen zorgen dat hij eruit moet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat blonde zusje zit wel erg in haar rol van lief, klein, onschuldig naief meisje![]()
Kopje melk halen.. Vraagt zelfs nog : moet er ook honing in ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 doet iets voor een ander!
hij is al behoorlijk afgericht door de damesquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Felixje het volgende:
[..]
Kopje melk halen.. Vraagt zelfs nog : moet er ook honing in ?
nee sabinequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Dit zusje is toch Monique
Anders mot ik de streams ff veranderen
sabrinaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, wie is het nu
Heb ik voor niks zitten editten
Sabrinaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, wie is het nu
Heb ik voor niks zitten editten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef Felixje het volgende:
Ik hoop dat E10 en Sabrina Egbert in het zwembad gooien!
Dat weet Isabeau wel, iets neuro linquistisch ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef toxikon het volgende:
hoe komen ze erbij dat dat kampertje zo wijs is? hij lult alleen maar cliche zinnetjes?
ik wilde net zeggen dat mskertje (die oogkleppen ) heeft ze helemaal niet nodig met het slapen ,ze heeft al eigen oogkleppen opquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef Isabeau het volgende:
Sabrina denkt dat Etiene thuis overkomt als een grappige en leuke jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |