Zouden die ook mogen stemmen. Die willen Egbert er natuurlijk zo lang mogelijk inhouden, anders zitten hun weer met hem opgescheept.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tja, relativeren is er op zo`n moment niet meer diep.
Er klinken enkele diepe zuchten.
Ja Egbert, de wereld van die jongeren in die justitiėle instelling waar je werkt, stort ook ff in, als ze horen wat hun straf is.
Ik betwijfel het, hij gaat gewoon zielig zitten doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:50 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat tegen de internetkijkers (ons) denk ik wat zeggen.
Dat blonde zusje zit wel erg in haar rol van lief, klein, onschuldig naief meisjequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Etiene en Blond Zusje komen bij hem zitten.
Ze maakt zich in ieder geval totaal geen zorgen dat hij eruit moet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat blonde zusje zit wel erg in haar rol van lief, klein, onschuldig naief meisje![]()
Kopje melk halen.. Vraagt zelfs nog : moet er ook honing in ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 doet iets voor een ander!
hij is al behoorlijk afgericht door de damesquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Felixje het volgende:
[..]
Kopje melk halen.. Vraagt zelfs nog : moet er ook honing in ?
nee sabinequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Dit zusje is toch Monique
Anders mot ik de streams ff veranderen
sabrinaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, wie is het nu
Heb ik voor niks zitten editten
Sabrinaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, wie is het nu
Heb ik voor niks zitten editten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef Felixje het volgende:
Ik hoop dat E10 en Sabrina Egbert in het zwembad gooien!
Dat weet Isabeau wel, iets neuro linquistisch ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef toxikon het volgende:
hoe komen ze erbij dat dat kampertje zo wijs is? hij lult alleen maar cliche zinnetjes?
ik wilde net zeggen dat mskertje (die oogkleppen ) heeft ze helemaal niet nodig met het slapen ,ze heeft al eigen oogkleppen opquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:04 schreef Isabeau het volgende:
Sabrina denkt dat Etiene thuis overkomt als een grappige en leuke jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |