Ga maar gewoon, tis totaal niet interessantquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Gawd, ik moet naar bed, al dat BB is niet goed voor me
het loopt me nu dun door de broekquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG
Etiënne: Ik kan me geen betere moeder voorstellen voor jou dochtertje
ik vind dat niet per definitie slecht,ik denk dat dat per ouder anders isquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Geen betere moeder wensen. Mwah, een moeder die een halfjaar in een tvprogramma zit, ik weet het niet hoor?
Hij had toch echt eerdere edities vn BB gevolgd. Toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
Egbert is weer eens 100 % overtuigd dat BB iedereen neerzet zoals ze zijn. Zowel positief als negatief.
Jij lijkt qua gezicht enorm op Marliesquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen dat mskertje (die oogkleppen ) heeft ze helemaal niet nodig met het slapen ,ze heeft al eigen oogkleppen op
Inderdaad. Als thuis alles goed is geregeld dan hoeft het geen enkel probleem te zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:07 schreef Coraatje het volgende:
ik vind dat niet per definitie slacht,ik denk dat dat per ouder anders is
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:08 schreef ThaSandman het volgende:
Ze is bang dat er een hand uit het batterijenvakje komt. Zou wel een goeie zijn
heeft dat iets met bb te maken ,moet ik dat trouwens als een compliment opvatten of juist negatief?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij lijkt qua gezicht enorm op Marlies
Marlies is een bewoner van dit huis, enne ik weet niet wat jij van Marlies vindt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:09 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heeft dat iets met bb te maken ,moet ik dat trouwens als een compliment opvatten of juist negatief?
Ja, dat had ik ook begrepen idd. Ik vind hem achterbaks en berekenend. Marcia is veel beter af zonder hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had toch echt eerdere edities vn BB gevolgd. Toch?
dat is denk net als voorgaande bb's dat je van te voren moet vertellen of je slecht nieuws van het thuisfront wil horen of nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Slecht weet ik niet. Maar stel dat er iets is, er is geen enkele communicatie mogelijk met je moeder.
Hoe zouden ze dat eigenlijk doen als er een dierbaar iemand van een van de bewoners zou overlijden?
Natuurlijk zal dat in overeenstemming met de familie verteld worden. Toen Roel's ouders in het ziekenhuis lagen vorig jaar werd er ook niks gezegd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Slecht weet ik niet. Maar stel dat er iets is, er is geen enkele communicatie mogelijk met je moeder.
Hoe zouden ze dat eigenlijk doen als er een dierbaar iemand van een van de bewoners zou overlijden?
Tsja, dat viel te verwachten. Egbert die steeds zichzelf een tikkeltje omlaag haalt en dan een Bewoner die dan roept dat dat helemáál niet waar is want... *veer in reet-praat*quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef Felixje het volgende:
Dit wordt een repeterend gesprek van aandacht bevestiging vragende Egbert, en mensen die em alsmaar zijn Ego strelen (:
Sabrina vertelt van allesquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:13 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 heeft weinig inbreng..
oke oke wat vind ik van marlies dat is een moeilijke, kwa karakter vind ik haar drie keer niks,maar dat is denk niet de kant die je bedoeld,ze kan soms wel leuk zijn ,maar vind haar zeker niet de mooiste vrouw in het huisquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marlies is een bewoner van dit huis, enne ik weet niet wat jij van Marlies vindt?
Die zit zich er gewoon aan te ergeren dat 'zijn' sabrina zo bij Egbert zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:13 schreef Tazmaniac het volgende:
e10 heeft weinig inbreng..
Dat was ik die je vroegquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben laatst in Amsterdam ook gevraagd
Voor de daklozenkrant, maar toch
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had niet anders verwacht van die tomyquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke oke wat vind ik van marlies dat is een moeilijke, kwa karakter vind ik haar drie keer niks,maar dat is denk niet de kant die je bedoeld,ze kan soms wel leuk zijn ,maar vind haar zeker niet de mooiste vrouw in het huis
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik observeer, conclusies mogen anderen eraan bindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van die tomy
Volgens mij ben je in het echt wel leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |