Dan lik ik staand haar navel, goed?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan kan ik haar vol op de bek pakken, aangezien het een vent is![]()
Hoi... Mijn oudste zus was ook heel erg beschermend tov mij, is heel erg herkenbaar zoals de zusjes met elkaar en andere omgaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, da's Yolande
Monique is wel erg beschermend tov Sabrina.
Yep. Ik heb er ook drie. Herken ook wel het een en ander.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi... Mijn oudste zus was ook heel erg beschermend tov mij, is heel erg herkenbaarbaar zoals de zusjes met elkaar en andere omgaan.
sabje mag blij zijn dat ik haar broer niet benquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi... Mijn oudste zus was ook heel erg beschermend tov mij, is heel erg herkenbaarbaar zoals de zusjes met elkaar en andere omgaan.
Whatever rocks your world, babequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan lik ik staand haar navel, goed?
Nog ff en hij nomineerd hemquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:24 schreef toxikon het volgende:
die jongen is echt verkeerd bezig , zo zn ouwe heer afbranden
Mon mag er dan ook wel uit nu, dat gestalk op haar zus. Sabrina is wel lief.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Felixje het volgende:
Sabrina komt nu al zeker 20 minuten niet echt dom over.. haar stem klinkt anders ook! MAAR : Monique is er bij gaan zitten en daar gaat het stemmetje weer omhoog en komt de dommigheid weer terug (:
Kan 2 dingen betekenen: of ze speelt toneel voor BB , of ze komt weer in haar rol van klein jong zusje, wat ze al haar hele leven thuis speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Felixje het volgende:
Sabrina komt nu al zeker 20 minuten niet echt dom over.. haar stem klinkt anders ook! MAAR : Monique is er bij gaan zitten en daar gaat het stemmetje weer omhoog en komt de dommigheid weer terug (:
wat ik ne nou afvraag; e10 zegt steeds sabje is mijn maatje maar is het ook andersom? volgens mij is de steun en tvl van sabje haar zus moniekquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina en Monique hebben nu echt op een fijne manier steun aan elkaar.
Lijkt me lachenquote:
Ik denk optie 2.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan 2 dingen betekenen: of ze speelt toneel voor BB , of ze komt weer in haar rol van klein jong zusje, wat ze al haar hele leven thuis speelt.
Ik kijk naar het aantal frons-rimpels. Sabrina heeft die nauwelijks, Monique veel meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn eruit :
Hoe de zusjes uit elkaar te houden
Monique heeft als stopwoordje : Zeg maar.
Sabrina heeft de rollende rrrrrr en is blonderrrrrrr.
Knap dat jij dat ervan kon makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |