swa! sprintjequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Messenga het volgende:
Doe's even over brommerts en scooters ipv rapmuziek.
Heb jij een brommer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Messenga het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef Messenga het volgende:
Moet ik weg dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik stel deze regel voor:
Je mag hier alleen komen als je een brommer of scoetoe hebt, als je een toffe gehad hebt, of als je de intentie hebt er eentje te kopen.
Ik heb er 1tje gehad hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik stel deze regel voor:
Je mag hier alleen komen als je een brommer of scoetoe hebt, als je een toffe gehad hebt, of als je de intentie hebt er eentje te kopen.
Nee. 8 mmquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zit er een 80cc cilinder en een 24mm carb op?
Maar zo'n 20 post per pagina ofzo meestalquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Bazziek, word jij ook zo gepest door collega motorrijders dat je je rbw nog niet heb![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zodra het in mijn bezit is, is het automatisch tof.![]()
Behalve dat (Moderator) tagje boven je naam, daar zou ik niet trots op zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zodra het in mijn bezit is, is het automatisch tof.![]()
Hahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Behalve dat (Moderator) tagje boven je naam, daar zou ik niet trots op zijn
Checkquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zit er een 80cc cilinder en een 24mm carb op?
Woensdag alquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar zo'n 20 post per pagina ofzo meestalMaarja komt woensdag hopelijk verandering in
![]()
![]()
Dat is geen brommer maar een scooter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha
Gewoon een gepimpte Aprillia SR 500 Racing. Was wel tof dingetje. Tegen de 100 km/u aan.
Ach ja moet wel slagen dan hequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Check![]()
[..]
Woensdag alkmoet nog 3 weken wachten
![]()
Nja, alle brommerts bij mij waren wel jaloers. Ze kwamen niet echt aan mijn snelheid.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is geen brommer maar een scooter.En dat is automatisch verre van tof
Jaloers op scootersquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, alle brommerts bij mij waren wel jaloers. Ze kwamen niet echt aan mijn snelheid.
Brommertje heb ik ook even gehad. zijn wel grappige dingetjes.
autoquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/85/aEIyflGTNIk=.jpg
Dit is nou tof.
Lachgas + audio installatie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Heb je ook maar enig idee wat dat is?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef C2C het volgende:
mister_dog is op dit moment een 15 jarig meisje aan het uitwonen, hij komt strax vast wel vertellen hoe het was
Edit, voor pimpin wheels?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Heb je ook maar enig idee wat dat is?
Ohja, die mensen die niet hard kunnen zowel rechtdoor als door de bochten en daarom maar andere meuk gaan uithalenquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind dat echt zooo neger, te ruig gewoon.
bij 500cc zou ik het eerder een moto noemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is geen brommer maar een scooter.En dat is automatisch verre van tof
wel door mij iigquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Bazziek, word jij ook zo gepest door collega motorrijders dat je je rbw nog niet heb![]()
![]()
welquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef Alvilon het volgende:
Hij zit wel op mijn cb te geilen....
Dat maakt het nog geen motorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
wel![]()
gaat harder dan 45
meer meer herrie dan mag
cc's is teveel
onderdelen zijn veranderd/vervangen
doeidoei brommerconstructieeisen![]()
![]()
alles.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen auto's?
Niks hoor, vrouwen moeten ook een vervoermiddel hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen auto's?
Jij wilt zeggen dat je nooit van je leven in een auto zal stappen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks hoor, vrouwen moeten ook een vervoermiddel hebben
lopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niks hoor, vrouwen moeten ook een vervoermiddel hebben
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
eigenlijk wel... wannnt officeel hoor ik nu rijbewijs enzo te hebben.. dus is het een moto![]()
![]()
Tuurlijk wel maar vind auto's heel moeilijk leuk te vindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je nooit van je leven in een auto zal stappen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar vind auto's heel moeilijk leuk te vindengrafdingenZie het meer als een heel grote junkenfiets
Pfff, ik zeg geen nee tegen een mooie wagenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar vind auto's heel moeilijk leuk te vindenZie het meer als een heel grote junkenfiets
ik ook niet.. alleen die bestaan nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Pfff, ik zeg geen nee tegen een mooie wagen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef Alvilon het volgende:
Maar qua rijden is motor (en stiekum ook brommer) rijden veel chiller als auto, ben je tenminste vrij
Tja zeg er ook geen nee tegen als ik het graties zou krijgen maar tenzij ik een dikke lambo oid kan betalen zou ik ook nooit veel geld aan uitgeven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Pfff, ik zeg geen nee tegen een mooie wagen
Tof he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:12 schreef no1uknow het volgende:
Wat een gekut met Messenga, iedereen gaat een beetje geforceerd over auto's en motors praten.
O? Je wilt zeggen dat je met een gemiddelde motor minder kwijt bent dan met een gemiddelde auto? Dat valt vies tegen. De beurten zijn even duur, de banden duurder, motoren verbruiken meer benzine, en het enige wat goedkoper is, is de wegenbelasting.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Alvilon het volgende:
Idd, auto's kosten teveel geld, vooral de mooie!
Motor kan je mooi rijden voor minder geld![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True, de aanschaf mag goedkoper zijn, maar de waarde zakt nog harder dan een auto.
Auto met streepjes en in de toekomst motor met streepjes en dan wel meer dan 300km per dagquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik spreek jullie nog wel als jullie allemaal ballerige managers zijn.
Dan ga je echt niet 300km per dag in je nette pak en je actekoffertje doen hoor
Probleem is dat mijn lichaam nooit koud wordt maar mijn handen en voeten al bij -20 ijsklompen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef fs180 het volgende:
regen is zo glad.. kou trek je gewoon wat aan.. plus met regen moet je visier dicht en zie je niets meer
Ik had het dan over mooie auto's, dan zit je idd gelijk al met de aanschaf in je maag. Dus die zijn zowiezo duurderquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O? Je wilt zeggen dat je met een gemiddelde motor minder kwijt bent dan met een gemiddelde auto? Dat valt vies tegen. De beurten zijn even duur, de banden duurder, motoren verbruiken meer benzine, en het enige wat goedkoper is, is de wegenbelasting.
True, de aanschaf mag goedkoper zijn, maar de waarde zakt nog harder dan een auto.
Zodra ik een leuke auto kan rijden, zal ik de motor die ik dan rij inruilen tegen deze wagen. Voor dagelijks gebruik rij ik liever een luxe sedan met leder, navigatie, cruisecontrol en een V6 dan menig motor
Auw.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja, hadden we niet besloten dat je moest oprotten?
Ik blijf erbij dat een auto handiger is om even bij een maatje langs te gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je ook een vuile koekblikflikker bent die per ongeluk eens op een brommer is gestapt![]()
![]()
beetje motor zuipt wel minder hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Een beetje auto kun je al voor 400 euro rondom aan banden komen, een beetje motor minimaal 500 euro als je wat goeds wilt hebben
En nee, zelf er aan gaan zitten knutselen telt niet mee. Zelf zou ik nooit aan een motor knutselen, lijkt me levensgevaarlijk
Enneh, een beetje motor zit dacht ik al snel aan 1 op 7, menig auto is zuiniger
400 euro is zon beetje het duurste setje banden dat je kan kopen voor de motorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Een beetje auto kun je al voor 400 euro rondom aan banden komen, een beetje motor minimaal 500 euro als je wat goeds wilt hebben
En nee, zelf er aan gaan zitten knutselen telt niet mee. Zelf zou ik nooit aan een motor knutselen, lijkt me levensgevaarlijk
Gast, Gemiddeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
als die maar minuten zoveel uitmaken pakt je de fiets.. plus motoren zijn sneller dan autos en wendbaarder dus je bent er snellerquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een auto handiger is om even bij een maatje langs te gaan
Van het punt dat je bekend dat je de motor pakt totdat je daadwerkelijk de koppeling op laat komen, dat is al snel een minuut of 4-5.
Tja is het ook maar daarom zei ik ook al, een grote junkenfiets. Niks leuks aan maar wel functioneel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een auto handiger is om even bij een maatje langs te gaan
Van het punt dat je bekend dat je de motor pakt totdat je daadwerkelijk de koppeling op laat komen, dat is al snel een minuut of 4-5.
Als een R1 1 op 7 rijdt gaat de eigenaar even de dealer uitschelden denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Gast, Gemiddeld![]()
Voor een setje bt014's (supersport banden) met montage betaal je max! 300 E
En alleen r1's en haijaaboesias willen nog wel eens 1:7 aanraken.
En gemiddelde bandit 600 doet 1:15 - 1:17
Je kraamt weer onzin uit![]()
Zeg dan gewoon dat je een geboren mongool bent die auto's leuker vindt. Dat kunnen we nog wel accepteren maar ga niet slap zitten lullenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil gewoon mijn liefde voor auto's beschermen
iets over onwetendheid enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef no1uknow het volgende:
STERF allemaal lekker met jullie KUTdiscussie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een geboren mongool bent die auto's leuker vindt. Dat kunnen we nog wel accepteren maar ga niet slap zitten lullen![]()
Ik zeg niet dat ik auto's leuker vind. Maar op veel punten zijn ze handiger dan motoren. Zo ook bochten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een geboren mongool bent die auto's leuker vindt. Dat kunnen we nog wel accepteren maar ga niet slap zitten lullen![]()
voor jou ja..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
En je kunt het verdedigen wat je wilt, in onderhoud is een motor even duur als een auto. En qua banden is een motor zelfs duurder.
Ach, bord voor je kopquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
En je kunt het verdedigen wat je wilt, in onderhoud is een motor even duur als een auto. En qua banden is een motor zelfs duurder.
Dat wel maar motoren dagen wel uit tot een leukere rijstijl op de weg waardoor ze vaak toch wat harder door de bochten knallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik auto's leuker vind. Maar op veel punten zijn ze handiger dan motoren. Zo ook bochten.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:40 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat, ik ga gewoon meteen slapen.
Dag kinders!![]()
![]()
![]()
ach met mn puch rij ik die pauper poser autos eruitquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wel maar motoren dagen wel uit tot een leukere rijstijl op de weg waardoor ze vaak toch wat harder door de bochten knallenMaarja praktisch is een auto handiger ja, maar zeker niet leuker of goedkoper.
Bullshit en bullshit. En zeker als je een auto en motor uit hetzelfde segment koopt. Dus een oude auto en een brik of een top of the line sportauto en een gloedje nieuwe supersport is de motor veel voordeliger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
Je krijgt nog steeds klappen op de meetingquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:40 schreef Geqxon het volgende:
En, was ik overtuigend?
Gefopt allemaal
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je krijgt nog steeds klappen op de meeting![]()
Oke, maar niet nu, want nu ga ik slapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die moeten jullie toch echt een keer organiseren hoor![]()
niet nu.. straks!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke, maar niet nu, want nu ga ik slapen![]()
Doen we morgen wel![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doen we morgen wel![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doen we morgen wel![]()
![]()
als ie bitches zoals dimitre het niet meer erg vinden buiten hun dorpquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die moeten jullie toch echt een keer organiseren hoor![]()
bier en chips enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
Anders maak ik even Avilon wijs dat Geqxon's ouders broer en zus zijn en dat hij een zware vorm van autisme heeftEn dat dit bovendien algemeen bekend is op fok
Dusse Avilon, gefopt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
als ie bitches zoals dimitre het niet meer erg vinden buiten hun dorp![]()
![]()
te komen ja
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:53 schreef Alvilon het volgende:
Ik denk het feit dat ik er in meeging een grotere belediging voor Qexqon is dan voor mij
Dude, begin niet over mijn ouders.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
Anders maak ik even Avilon wijs dat Geqxon's ouders broer en zus zijn en dat hij een zware vorm van autisme heeftEn dat dit bovendien algemeen bekend is op fok
Dusse Avilon, gefopt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, begin niet over mijn ouders.
Dat je zegt dat ik autisme heb is voor mij een compliment.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Het is algemeen bekend dat autisten een penis van 20cm+ hebben.
Dat is god zijn manier om "sorry" te zeggen.
fuck you, ik ben niet autistischquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Het is algemeen bekend dat autisten een penis van 20cm+ hebben.
Dat is god zijn manier om "sorry" te zeggen.
maar als mijn hoofd zo goed is in het bevredigen van een vrouw.. waarom heb ik dan zon grote lul?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
God heeft jou een 20cm+'er gegeven omdat je een kutkop hebt.
Omdat god let op dingen die buiten je dromen gebeurenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar als mijn hoofd zo goed is in het bevredigen van een vrouw.. waarom heb ik dan zon grote lul?
zal wel metsysteemfoutjes te maken hebben aangezien ik niet geloofquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat god let op dingen die buiten je dromen gebeuren![]()
Ik heb em nooit gemetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Laten we dan vanaf nu heel eerlijk zijn.
Ik heb 19 centimeter
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:15 schreef Alvilon het volgende:
Ik zeg maar zo;
Je kan beter over je bromfiets lullen
Dan over je lul heen rijdenmetjebromfiets
![]()
![]()
Liever je lul in een uitlaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:15 schreef Alvilon het volgende:
Ik zeg maar zo;
Je kan beter over je bromfiets lullen
Dan over je lul heen rijdenmetjebromfiets
![]()
![]()
Je hebt dus een kleintje, en je bent dik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb em nooit gemetenOok weeg ik mezelf nooit. Je hebt er namelijk geen fuck aan om het te weten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt dus een kleintje, en je bent dik.
dat ja... en heb ik me wel laatst gewogen.. maar dat was omdat iemand het vroegquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb em nooit gemetenOok weeg ik mezelf nooit. Je hebt er namelijk geen fuck aan om het te weten
je kijkt bij verkeerde pagina mij dunktquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:06 schreef Geqxon het volgende:
Raar, dit topic is rood maar geen reacties
quote:
Oh weet ik veelquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef centenbakkie het volgende:
[..]nee jij bent dom ik had 8 fout in zo'n proefexamen en jij zegt
8 fout had je vandaag examen?
gister was het zondag![]()
Ga dan voor een mtx-ot of een mtx-sh, of een Suzuki Tsx. En als je geluk heb kom je een senda voor 500 E tegen, maar dat is zeldzaamquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef no1uknow het volgende:
Tandarts.
Alle mensen met verstand van schakelbrommers hier.
Ik ben zeer geïnteresseerd in een schakelbrommer, dus ik zit een beetje rond te kijken.
Maar.
Weten jullie een leuke schakelbrommer waar je lekker op ken rijden, zowel op straat als op zand/baggerpaden?
Als ik er 1 koop, koop ik 'm 2ehands, weten jullie nog een goede waar de prijs onder de 500 euro ligt?
Zoiets als een Honda MT dus alleen niet de MT want die vind ik niet zo mooi.
BVD
Ach nee joh, wat zou het kunnen doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef no1uknow het volgende:
Kunnen grindpaadjes oid iets slechts doen met (de banden van) m'n Puch? Heb zin om ff door t bos hierachter te rijden, 't zijn geen ubergrote modderpaden met plassen van 2 bij 2 maar gewoon paadjes met redelijk vaste grond e.d.
iemand?
ze is 14quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef C2C het volgende:
mister_dog is op dit moment een 15 jarig meisje aan het uitwonen, hij komt strax vast wel vertellen hoe het was
bullet, hoogtoerige uitlaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:25 schreef no1uknow het volgende:
FS, Welke uitlaat heb jij eigenlijk?
Ok thanksquote:bullet, hoogtoerige uitlaatkost 25e max.
Mwah laat dan maarquote:maar je wil beetje raggen, kan best hoor, je zal alleen geen grip hebben denk ik, en waarschijnlijk maar 5 kmu gaan ofzo
gewoon je ketting erna weer schoonmaken en inspuiten met olie
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef no1uknow het volgende:.
Maar de Honda MT is wel redelijk voor zijn prijsklasse.
Mwah moet eerst nog ff een jaartje werken voordat ik al dat geld bij elkaar heb hoor, heb ook nog 400 euro schulden bij mn ouders.
Van 1600 pleuro's kun je net zo goed een motorhispania RX of een Derbi Senda kopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik werk alleen op zaterdag.
Ongeveer 9 uur, uurloon is (nu nog) 3.5
dus 31.5 euro x 52 weken = 1638
Mwah oke, een half jaartje dan
Maar daar gaat wel een aardig hoog bedrag af aan andere aankopen+verzekering+telefoonshit+kleren+onzinnig spul(zoals bullit en snoep etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Van 1600 pleuro's kun je net zo goed een motorhispania RX of een Derbi Senda kopen
(Niet zo tof als een oude mt though..)
ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef centenbakkie het volgende:
echtik maak altijd zoveel op aan bullit en al die snoepzooi
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik ook![]()
In de vankantie elke dag gemiddeld wel 2 bullits ofzo
Eigenlijk ga je dood van dat spul, zo slecht als het is
Mwah snoep valt bij mij nog wel mee gelukkigquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef centenbakkie het volgende:
[..]hier ook en hele zakken snoep eh
![]()
Geen ideequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Geqxon het volgende:
2 bullits per dag? Gebruik je die energie wel joh??
Mijn zakgeld is al weer een tijdje gestopt, ik teer nu op de IB-groep.
Senda voor 500 euro!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:30 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ga dan voor een mtx-ot of een mtx-sh, of een Suzuki Tsx. En als je geluk heb kom je een senda voor 500 E tegen, maar dat is zeldzaam
Motorhispania RX, dat vind ik wel zo'n geil dingquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Van 1600 pleuro's kun je net zo goed een motorhispania RX of een Derbi Senda kopen
(Niet zo tof als een oude mt though..)
zeg maar tegen hem dat ik hem ook wel wil ruilen voor een peugeot zenith met kentekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Motorhispania RX, dat vind ik wel zo'n geil dingmaat van me heeft er een, maar die lekt olie als de tering, dus gaat ie em inruilen voor een Puch
![]()
Ik werk ook eigenlijk iedere dag, ook gewoon doordeweek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef centenbakkie het volgende:
![]()
ik ga om 5uur werken![]()
![]()
tot sluitingstijd zal wwel weer te laat worden
![]()
na sluytingstyd![]()
![]()
Gaat hendig man, gewoon doen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef no1uknow het volgende:
Kunnen grindpaadjes oid iets slechts doen met (de banden van) m'n Puch? Heb zin om ff door t bos hierachter te rijden, 't zijn geen ubergrote modderpaden met plassen van 2 bij 2 maar gewoon paadjes met redelijk vaste grond e.d.
iemand?
Die vind ik inderdaad wel leuk, alhoewel ik RSjes vaak wel beter afgewerkt vind.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Hier gaat het bij mij toch echt meer van omhoog staan.
ja die zijn echt mooi, derbi gpr ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad wel leuk, alhoewel ik RSjes vaak wel beter afgewerkt vind.
Wat dacht je van zo'n tzr dan. 3000 euroquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nieuwe RS vind ik helemaal prachtig maar dat ding is zo achterlijk duur
goeie mt kost max 200 manquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik werk alleen op zaterdag.
Ongeveer 9 uur, uurloon is (nu nog) 3.5
dus 31.5 euro x 52 weken = 1638
Mwah oke, een half jaartje dan
´99quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Senda voor 500 euro!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No f*cking way dude.Alleen hele gare en oude..
ik heb een puch voor hem, ruilenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Motorhispania RX, dat vind ik wel zo'n geil dingmaat van me heeft er een, maar die lekt olie als de tering, dus gaat ie em inruilen voor een Puch
![]()
Nieuwe RS is 3400quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n tzr dan. 3000 euro![]()
![]()
eerst kijken wat je wilquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef no1uknow het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar is de Bullet uitlaat ga bestellen op www.puchshop.nl
Maar 22.50
Die standaard sigaaruitlaat =
Powerfilter zou ik niet doen, merk je toch bijna niets van op een zo goed als std puchje, en het is alleen maar kut voor je cilinder.. Wel een mooier geluidje, maar dat is alles..quote:
Ja man, je moet niet zo'n rommel kopen.quote:
Is van m'n pa, aapquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja man, je moet niet zo'n rommel kopen.![]()
![]()
Ja man, je pa moet niet zo'n rommel kopen!quote:
Ja pa, je moet niet zo'n rommel kopen!quote:
dimitriej apenstaartje hetemeel punt commaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef no1uknow het volgende:
Dimi, wat is jou emailadres trouwens
Jawohl.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Die bestaat niet.
Of bedoel je soms
[ code verwijderd ]
alleen dan aan elkaar?!
hij heeft alle 2 en nog een speedfightquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef no1uknow het volgende:
ooooooooooooooooooooh.
ik dacht dat dimi een Honda MT had, heeftie een Gilera SMT.
Maar die dingen zijn kenkerduur
koop gewoon een ipod, niet alto gaan zitten doen met zo'n kut creative manquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef no1uknow het volgende:
Dus
Ik ga een Creative Zen Sleek Photo (20 GB) kopen
Zen Sleek Photo
Triest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef no1uknow het volgende:
IPOD SUCKS.
Ik ben echt anti ipod.
Voor dezelfde prijs als die sleek heb je maar een 2 GB nano ofzo![]()
Uitzuigers, die iPods, en ik haat iTunes ook.
je bent gewoon een klapdeurjostiquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef no1uknow het volgende:
Geluidskwaliteit van Creative is over het algemeen ook gewoon beter dan de iPod's.
0wned. En ik ben een alto![]()
En nu ga ik even ETen![]()
hoe kan jij nou scheuren met je kut brommerquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef no1uknow het volgende:
Het is nog altijd.
Ben weer thuis (was net in Nootdorp)
Heb de hele weg naar huis lekker hard gescheurd
Op straat was het uitgestorven en 1/2e van de rit gaat door een (het balij-)bos.
En iPod sucks
dt en mt nu?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef C2C het volgende:
[..]
hij heeft alle 2 en nog een speedfight
ik ga 85 en krijg 30 pleuro boetequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:14 schreef centenbakkie het volgende:
gozer op mn werk gaat 80 met zn afgeragde piaggo krijgt maar 50E boete ofzo? :p
hoe harder je zuigt hoe lager de boete hequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:14 schreef centenbakkie het volgende:
gozer op mn werk gaat 80 met zn afgeragde piaggo krijgt maar 50E boete ofzo? :p
Den Bosch heeft geen mediamarktquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef no1uknow het volgende:
http://www.promopeddler.c(...)/3310000/3313669.jpg
zo'n achtig ding. 1tje die daarop lijkt, bij de media markt, 25 euro, goeie kwaliteit, die dingen blijven altijd opje kop zitten.
Hij zegt toch dat hij veel zweetquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef no1uknow het volgende:
http://www.promopeddler.c(...)/3310000/3313669.jpg
zo'n achtig ding. 1tje die daarop lijkt, bij de media markt, 25 euro, goeie kwaliteit, die dingen blijven altijd opje kop zitten.
Je hebt die ZXR Niet voor niksquote:
Troo trooquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je hebt die ZXR Niet voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |