bier en chips enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
Anders maak ik even Avilon wijs dat Geqxon's ouders broer en zus zijn en dat hij een zware vorm van autisme heeftEn dat dit bovendien algemeen bekend is op fok
Dusse Avilon, gefopt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
als ie bitches zoals dimitre het niet meer erg vinden buiten hun dorp![]()
![]()
te komen ja
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:53 schreef Alvilon het volgende:
Ik denk het feit dat ik er in meeging een grotere belediging voor Qexqon is dan voor mij
Dude, begin niet over mijn ouders.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
Anders maak ik even Avilon wijs dat Geqxon's ouders broer en zus zijn en dat hij een zware vorm van autisme heeftEn dat dit bovendien algemeen bekend is op fok
Dusse Avilon, gefopt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, begin niet over mijn ouders.
Dat je zegt dat ik autisme heb is voor mij een compliment.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Het is algemeen bekend dat autisten een penis van 20cm+ hebben.
Dat is god zijn manier om "sorry" te zeggen.
fuck you, ik ben niet autistischquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
Het is algemeen bekend dat autisten een penis van 20cm+ hebben.
Dat is god zijn manier om "sorry" te zeggen.
maar als mijn hoofd zo goed is in het bevredigen van een vrouw.. waarom heb ik dan zon grote lul?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
God heeft jou een 20cm+'er gegeven omdat je een kutkop hebt.
Omdat god let op dingen die buiten je dromen gebeurenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar als mijn hoofd zo goed is in het bevredigen van een vrouw.. waarom heb ik dan zon grote lul?
zal wel metsysteemfoutjes te maken hebben aangezien ik niet geloofquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat god let op dingen die buiten je dromen gebeuren![]()
Ik heb em nooit gemetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Laten we dan vanaf nu heel eerlijk zijn.
Ik heb 19 centimeter
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:15 schreef Alvilon het volgende:
Ik zeg maar zo;
Je kan beter over je bromfiets lullen
Dan over je lul heen rijdenmetjebromfiets
![]()
![]()
Liever je lul in een uitlaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:15 schreef Alvilon het volgende:
Ik zeg maar zo;
Je kan beter over je bromfiets lullen
Dan over je lul heen rijdenmetjebromfiets
![]()
![]()
Je hebt dus een kleintje, en je bent dik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb em nooit gemetenOok weeg ik mezelf nooit. Je hebt er namelijk geen fuck aan om het te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |