quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een geboren mongool bent die auto's leuker vindt. Dat kunnen we nog wel accepteren maar ga niet slap zitten lullen![]()
Ik zeg niet dat ik auto's leuker vind. Maar op veel punten zijn ze handiger dan motoren. Zo ook bochten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een geboren mongool bent die auto's leuker vindt. Dat kunnen we nog wel accepteren maar ga niet slap zitten lullen![]()
voor jou ja..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
En je kunt het verdedigen wat je wilt, in onderhoud is een motor even duur als een auto. En qua banden is een motor zelfs duurder.
Ach, bord voor je kopquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
En je kunt het verdedigen wat je wilt, in onderhoud is een motor even duur als een auto. En qua banden is een motor zelfs duurder.
Dat wel maar motoren dagen wel uit tot een leukere rijstijl op de weg waardoor ze vaak toch wat harder door de bochten knallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik auto's leuker vind. Maar op veel punten zijn ze handiger dan motoren. Zo ook bochten.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:40 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat, ik ga gewoon meteen slapen.
Dag kinders!![]()
![]()
![]()
ach met mn puch rij ik die pauper poser autos eruitquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wel maar motoren dagen wel uit tot een leukere rijstijl op de weg waardoor ze vaak toch wat harder door de bochten knallenMaarja praktisch is een auto handiger ja, maar zeker niet leuker of goedkoper.
Bullshit en bullshit. En zeker als je een auto en motor uit hetzelfde segment koopt. Dus een oude auto en een brik of een top of the line sportauto en een gloedje nieuwe supersport is de motor veel voordeliger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Geqxon het volgende:
Je krijgt nog steeds klappen op de meetingquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:40 schreef Geqxon het volgende:
En, was ik overtuigend?
Gefopt allemaal
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je krijgt nog steeds klappen op de meeting![]()
Oke, maar niet nu, want nu ga ik slapenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die moeten jullie toch echt een keer organiseren hoor![]()
niet nu.. straks!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke, maar niet nu, want nu ga ik slapen![]()
Doen we morgen wel![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doen we morgen wel![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Doen we morgen wel![]()
![]()
als ie bitches zoals dimitre het niet meer erg vinden buiten hun dorpquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die moeten jullie toch echt een keer organiseren hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |