Auto met streepjes en in de toekomst motor met streepjes en dan wel meer dan 300km per dagquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik spreek jullie nog wel als jullie allemaal ballerige managers zijn.
Dan ga je echt niet 300km per dag in je nette pak en je actekoffertje doen hoor
Probleem is dat mijn lichaam nooit koud wordt maar mijn handen en voeten al bij -20 ijsklompen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:24 schreef fs180 het volgende:
regen is zo glad.. kou trek je gewoon wat aan.. plus met regen moet je visier dicht en zie je niets meer
Ik had het dan over mooie auto's, dan zit je idd gelijk al met de aanschaf in je maag. Dus die zijn zowiezo duurderquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O? Je wilt zeggen dat je met een gemiddelde motor minder kwijt bent dan met een gemiddelde auto? Dat valt vies tegen. De beurten zijn even duur, de banden duurder, motoren verbruiken meer benzine, en het enige wat goedkoper is, is de wegenbelasting.
True, de aanschaf mag goedkoper zijn, maar de waarde zakt nog harder dan een auto.
Zodra ik een leuke auto kan rijden, zal ik de motor die ik dan rij inruilen tegen deze wagen. Voor dagelijks gebruik rij ik liever een luxe sedan met leder, navigatie, cruisecontrol en een V6 dan menig motor
Auw.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja, hadden we niet besloten dat je moest oprotten?
Ik blijf erbij dat een auto handiger is om even bij een maatje langs te gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Omdat je ook een vuile koekblikflikker bent die per ongeluk eens op een brommer is gestapt![]()
![]()
beetje motor zuipt wel minder hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Een beetje auto kun je al voor 400 euro rondom aan banden komen, een beetje motor minimaal 500 euro als je wat goeds wilt hebben
En nee, zelf er aan gaan zitten knutselen telt niet mee. Zelf zou ik nooit aan een motor knutselen, lijkt me levensgevaarlijk
Enneh, een beetje motor zit dacht ik al snel aan 1 op 7, menig auto is zuiniger
400 euro is zon beetje het duurste setje banden dat je kan kopen voor de motorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Een beetje auto kun je al voor 400 euro rondom aan banden komen, een beetje motor minimaal 500 euro als je wat goeds wilt hebben
En nee, zelf er aan gaan zitten knutselen telt niet mee. Zelf zou ik nooit aan een motor knutselen, lijkt me levensgevaarlijk
Gast, Gemiddeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
als die maar minuten zoveel uitmaken pakt je de fiets.. plus motoren zijn sneller dan autos en wendbaarder dus je bent er snellerquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een auto handiger is om even bij een maatje langs te gaan
Van het punt dat je bekend dat je de motor pakt totdat je daadwerkelijk de koppeling op laat komen, dat is al snel een minuut of 4-5.
Tja is het ook maar daarom zei ik ook al, een grote junkenfiets. Niks leuks aan maar wel functioneel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat een auto handiger is om even bij een maatje langs te gaan
Van het punt dat je bekend dat je de motor pakt totdat je daadwerkelijk de koppeling op laat komen, dat is al snel een minuut of 4-5.
Als een R1 1 op 7 rijdt gaat de eigenaar even de dealer uitschelden denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Gast, Gemiddeld![]()
Voor een setje bt014's (supersport banden) met montage betaal je max! 300 E
En alleen r1's en haijaaboesias willen nog wel eens 1:7 aanraken.
En gemiddelde bandit 600 doet 1:15 - 1:17
Je kraamt weer onzin uit![]()
Zeg dan gewoon dat je een geboren mongool bent die auto's leuker vindt. Dat kunnen we nog wel accepteren maar ga niet slap zitten lullenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil gewoon mijn liefde voor auto's beschermen
iets over onwetendheid enzo..quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef no1uknow het volgende:
STERF allemaal lekker met jullie KUTdiscussie![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |