quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt dus een kleintje, en je bent dik.
dat ja... en heb ik me wel laatst gewogen.. maar dat was omdat iemand het vroegquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb em nooit gemetenOok weeg ik mezelf nooit. Je hebt er namelijk geen fuck aan om het te weten
je kijkt bij verkeerde pagina mij dunktquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:06 schreef Geqxon het volgende:
Raar, dit topic is rood maar geen reacties
quote:
Oh weet ik veelquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef centenbakkie het volgende:
[..]nee jij bent dom ik had 8 fout in zo'n proefexamen en jij zegt
8 fout had je vandaag examen?
gister was het zondag![]()
Ga dan voor een mtx-ot of een mtx-sh, of een Suzuki Tsx. En als je geluk heb kom je een senda voor 500 E tegen, maar dat is zeldzaamquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef no1uknow het volgende:
Tandarts.
Alle mensen met verstand van schakelbrommers hier.
Ik ben zeer geïnteresseerd in een schakelbrommer, dus ik zit een beetje rond te kijken.
Maar.
Weten jullie een leuke schakelbrommer waar je lekker op ken rijden, zowel op straat als op zand/baggerpaden?
Als ik er 1 koop, koop ik 'm 2ehands, weten jullie nog een goede waar de prijs onder de 500 euro ligt?
Zoiets als een Honda MT dus alleen niet de MT want die vind ik niet zo mooi.
BVD
Ach nee joh, wat zou het kunnen doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef no1uknow het volgende:
Kunnen grindpaadjes oid iets slechts doen met (de banden van) m'n Puch? Heb zin om ff door t bos hierachter te rijden, 't zijn geen ubergrote modderpaden met plassen van 2 bij 2 maar gewoon paadjes met redelijk vaste grond e.d.
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |