Dat zou inderdaad leuke tv opleveren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat degene die de telefoon opneemt veilig is, ik denk dat diegene iemand mag noemen die moet blijven, vervolgens diegene etc... soort van ketting... degene die als laatste overblijft moet weg
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengstenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de eerste bewoner die de hotline pakt, een andere bewoner moet aanwijzen, en dat die dan moet vertrekken.
edit: idd niet zo waarschijnlijk, Talpa zal de telefoon en sms opbrengsten niet willen missen.
yupquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef TheVulture het volgende:
we wachten op de foon
Dat denk je toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Nah dat denk ik niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Dat is mijn gedachte erachter, maar ik kan het ook mis hebben. Ik denk eerder dat er een onmogelijke opdracht volgt en als die mislukt staat de persoon genomineerd. En uiteraard gaat die mislukkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat denk je toch?
Dat is niet zeker.. of wel?
Wie weet zet Marlies joker in danquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?
Ik weet niet of het zal eindigen maar ik denk wel dat er een keer een vette ruzie komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Dat zou ik ook zeggen, maar ik zou liever Monique dan Sabrina in het huis zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de stelletjes uit elkaar mocht halen (1 van ieder stelletje exit), dan zo:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Micheline vs Semih (doet pijn, maar Semih gaat nog voor gedonder zorgen)
Tijn is cool.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de stelletjes uit elkaar mocht halen (1 van ieder stelletje exit), dan zo:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Zo lang zijn ze ook nog helemaal niet bij elkaar. Het is wel de uliteme relatietest natuurlijk, zo'n BB-huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zal eindigen maar ik denk wel dat er een keer een vette ruzie komt
Ik ben wel heel erg benieuwd..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte erachter, maar ik kan het ook mis hebben. Ik denk eerder dat er een onmogelijke opdracht volgt en als die mislukt staat de persoon genomineerd. En uiteraard gaat die mislukken
Ik denk wel dat ze het sowieso met sms-en gaan doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Het kan ook zijn dat ze vanavond nomineren... dan staan er 3 of 4 genomineerd inclusief Semih en Marlies. degene die de foon opneemt mag morgenavond uit die genomineerden bepalen wie er vertrekt
Nee ze hoeven de komende week niet te nomineren, stond in een envloppequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Het kan ook zijn dat ze vanavond nomineren... dan staan er 3 of 4 genomineerd inclusief Semih en Marlies. degene die de foon opneemt mag morgenavond uit die genomineerden bepalen wie er vertrekt
Op mijn streams zijn ze nu wel wakker hoor... duurt alleen altijd redelijk lang voordat ie is opgestart...quote:
Dan zou Talpa wel heeeeeeeel veel sms-inkomsten mislopen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Als het tussen Semih en Marlies gaat zet Marlies haar joker in en dan hoeft er dus ook niet gestemd te worden... twee genomineerden lijkt me wat karigquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef Ireth het volgende:
Wat flugel zei als laatste post dacht ik ook al aan. Er zijn er al 2 genomineerd, dus daarom hoeven de bewoners zelf niet te nomineren. Nog eventueel een derde erbij door de hotline, maar zelfs dat hoeft nog niet eens.
*steekt hand opquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Marlies kan altijd de jokr gebruikenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?
In Marcia zit helemaal niets.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Denk dat ze daar ook inderdaad wel rekening mee hebben gehouden. Het moet dus net iets anders gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg benieuwd..
Het ligt er ook aan wie hem opneemt..
Laat staan dat Semih hem opneemt, die staat al genomineerd.. dus tja wat dan?
Hetzelfde bij Marlies
Volgens mij had Semih het vannacht over zijn ex, en wees hij op Micheline : en dat is mijn vlogende ex. Zoiets begreep ik uit de CoS van vannacht. Micheline moest huilen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Sabrina zorgt nog wel voor enig vermaak met Etienne denk ik. Monique zorgt voor....quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, maar ik zou liever Monique dan Sabrina in het huis zien.
In dat geval moet Marlies haar nominatie openlijk doorspelen naar iemand anders = 2 genomineerden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het tussen Semih en Marlies gaat zet Marlies haar joker in en dan hoeft er dus ook niet gestemd te worden... twee genomineerden lijkt me wat karig
Dat is waar.. en dan moet ze iemand anders nomineren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies kan altijd de jokr gebruiken
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook inderdaad wel rekening mee hebben gehouden. Het moet dus net iets anders gaan.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij had Semih het vannacht over zijn ex, en wees hij op Micheline : en dat is mijn vlogende ex. Zoiets begreep ik uit de CoS van vannacht. Micheline moest huilen.
Zijn er getuigen van dat tafereel vannacht ?![]()
Precies. Jij hebt het door. Ze gaan heus niet iemand er zomaar uitsturen zonder inkomstenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou Talpa wel heeeeeeeel veel sms-inkomsten mislopen!
Ik eigenlijk ook. Liever beide eruitquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het echt kut vinden als 1 van de broertjes het huis uit moet.
Ik denk dat als Semih of Marlies de foon opneemt, dat ze dan du moment iemand moeten noemen, zonder dat ze weten wat de consequentie is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook inderdaad wel rekening mee hebben gehouden. Het moet dus net iets anders gaan.
Vind Semih ook nogal tegenvallen. Nare dingen komen langzaam naar boven. Tja hij mag nog wel even blijven, ligt er vooral aan wie met hem genomineerd staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef LuQas het volgende:
Ik vrees echt dat mijn favoriete bewoner, net als vorig jaar overigens (Rikkert), weer als eerste huis huis moet verlaten. Semih dus in dit geval.
Monique heeft wat meer een eigen karakter en mening dan Sabrina. Ik vind haar ook meer humor hebben. Sabrina heeft een kind thuis, ik zie haar echt niet met een 19-jarige obeet het bed in duiken. Ergo: geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina zorgt nog wel voor enig vermaak met Etienne denk ik. Monique zorgt voor....
Die relatie houdt geen stand... 99% niet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat hij om een uur of 15.00 gaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Kinga het volgende:
Ok, wat we gisternacht dacht, dat de foon smorgens zou gaan is al niet zo... hoe laat dan?!
Mooi, kan ik nog even een uurtje of drie slapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij om een uur of 15.00 gaat.
nou zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Liever beide eruit
maar dan kunnen zij al een beetje nagaan dat het een nominatie wordt. Hoeft niet natuurlijk, maar aangezien ze iemand anders moeten aanwijzen [en ze weten zelf dat ze genomineerd staan] is dat logisch.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ik denk dat als Semih of Marlies de foon opneemt, dat ze dan du moment iemand moeten noemen, zonder dat ze weten wat de consequentie is.
Ik nu ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Iemand is heel irritant, ik zag 2 beren, aant fluiten..
Ookj loop je nog de kans dat de ander na één dag ook vertrekt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Ireth het volgende:
Monique zonder Sabrina =
Sabrina zonder Moniqua =
Denk dat ze alleen samen echt leuk zijn, maar de 1 zonder de ander??
Ik heb alleen meegekregen dat ze een minuutje of 10 lag te snikken in bed en dat Semih haar zat te troosten, maar volgens mij was ze daar niet van gediend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij had Semih het vannacht over zijn ex, en wees hij op Micheline : en dat is mijn vlogende ex. Zoiets begreep ik uit de CoS van vannacht. Micheline moest huilen.
Zijn er getuigen van dat tafereel vannacht ?![]()
]quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het niet altijd eens zijnquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Niet als de vraag is "noem de naam van 1 van de andere bewoners" Kan dan voor zoveel doeleinden zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
maar dan kunnen zij al een beetje nagaan dat het een nominatie wordt. Hoeft niet natuurlijk, maar aangezien ze iemand anders moeten aanwijzen [en ze weten zelf dat ze genomineerd staan] is dat logisch.
waarom ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat Marcia nog wel eens uit zou kunnen groeien tot een soort BB2-Desiree.
hahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het niet altijd eens zijn.... Ik vind beide broertjes alleen maar storend op de streams. Vandaar dus. Sorry.
Hmmmja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet als de vraag is "noem de naam van 1 van de andere bewoners" Kan dan voor zoveel doeleinden zijn
(maar dan kan het weer gebeuren dan Semih Marlies noemt of andersom)
naah.. een opdracht kan je ook makkelijk in je onderbroek uitvoeren, aangezien ze toch alleen maar binnen plaatsvindenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef witste het volgende:
Nee, iedereen moet wel uit bed zijn, als eerste...
Ten tweede moet iedereen wel aangekleed zijn ivm een opdracht ofzo..
Hoe mooi ze ook is, ik heb haar tot nu toe eigenlijk vrijwel alleen nog maar zien zeuren. Ik denk dat dat nog erger wordt als haar vader het huis heeft verlaten.quote:
Misschien hebben ze dan al andere plannen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Alleen snap ik dan niet dat ze dat vandaag doen. Als er een derde genomineerde komt via de hotline, dan zorgt dat wel voor wat meer spectakel als ze dat maandag gewoon in de live doen
Wiequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:59 schreef itsme het volgende:
O gatver. Ik word misselijk als ik dat ene viswijf hoor hoesten.![]()
Kon ze niet langer blijven slapen.![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Klit aan haar pa, niets zeggen en als ze wat zegt zeurt ze.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hoe mooi ze ook is, ik heb haar tot nu toe eigenlijk vrijwel alleen nog maar zien zeuren. Ik denk dat dat nog erger wordt als haar vader het huis heeft verlaten.
Schijnt, geen idee waarover.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Had Marlies net gezeik met Janine???
Goh wat had ik een hekel aan haar. Zo erg dat ik er bekend om stond hier op fok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Dezeuree overigens wel echt cult. Sowieso was BB2 echt een briljant seizoen.
Ik geloof dat het over het haar van Ja9 ging.. Marlies maakte een (positief bedoelde) opmerking en Ja9 nam het net heel negatief oidquote:
Desiree was leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Dezeuree overigens wel echt cult. Sowieso was BB2 echt een briljant seizoen.
Ja, maar volgens mij is deze "relatie" sowieso al gedoemd tot mislukken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Is dat weer een nieuwe ja9?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik geloof dat het over het haar van Ja9 ging.. Marlies maakte een (positief bedoelde) opmerking en Ja9 nam het net heel negatief oid
maar er werd gezegd in het weekend gaat die afquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef nicooooo het volgende:
Volgens mij gaat de telefoon live in de uitzending morgen, degene die opneemt is de derde genomineerde of moet een derde noemen. Vervolgens smsen voor een week en dan een exit.
Hij staat onder stroomquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, er was nog discussie of het een positieve of negatieve boodschap zou zijn. Nou in de promo werd gezed: Dit weekend gaat de hot line gevaarlijk rinkelen. Lijkt me dat dat een negatieve boodschap betekent toch.
Maar ze laat in het midden of het haar persoonlijke ervaring was, of dat ze het zag gebeurenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia kwam op haar 14e voor het eerst in aanraking met drugs en seks
Zou je niet zeggen, als je haar preutse braafheid in huis ziet.
Er is gezegd dat de telefoon dit weekend zou gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef nicooooo het volgende:
Volgens mij gaat de telefoon live in de uitzending morgen, degene die opneemt is de derde genomineerde of moet een derde noemen. Vervolgens smsen voor een week en dan een exit.
Er is een ook nog 1 met "Boos" en "Shaved"quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met die T-shirts?
Waarom heeft iedereen van die teksten erop staan? Is dat toeval of moeten ze die dingen van BB aan.
Anal+
I'm a desperate housewife
Single
Ze passen wel heel goed, zullen het verborgen doodschappen zijn ofzo?
Jammer... ik wil liever dat die telefoon een opdracht geeft ofzo... dan hebben we iets leuks te zien...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef nicooooo het volgende:
Bovendien sterft het hele verrassende element van die telefoon die elk moment kan rinkelen dan meteen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jammer... ik wil liever dat die telefoon een opdracht geeft ofzo... dan hebben we iets leuks te zien...
alleen voor nomineren vind ik een beetje saai...![]()
haha ja in navolging op e10quote:
Waarom zal BB dan op de site zetten dit weekendquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef nicooooo het volgende:
Nee ik denk dus ook dat het niet dit weekend zal gebeuren........![]()
Ja hij is best wel soft he?Hij werkt ook in de softe sector....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:08 schreef LuQas het volgende:
Als ik dan toch iemand zou moeten noemen die latent homoseksueel zou kunnen zijn, zou ik Egbert zeggen. Maar echt denken doe ik het niet.
Dat is het nog niet eens, ik heb homovrienden die bij het leger zitten. Maar hij lacht wel enigszins nichterig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja hij is best wel soft he?Hij werkt ook in de softe sector....
Is er eigenlijk actie geweest deze afgelopen week?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef BBoon het volgende:
Mogge allemaal, wat zie ik in het huis Zijn ze eerder wakker dan ik...... Heb ik de haan gemist![]()
Nog geen foon gegaan zie ik![]()
Er mag van mij wel wat aktie komen nu eigenlijk
Tijn imoquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:08 schreef LuQas het volgende:
Als ik dan toch iemand zou moeten noemen die latent homoseksueel zou kunnen zijn, zou ik Egbert zeggen. Maar echt denken doe ik het niet.
Je ziet dat zij hartstikke gek is op Semih en hij niet op haar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef Kinga het volgende:
Mich en Sem in slaapkamer!
Waarom die vooroordelen, werken in "de softe sector" betekend niet dat je homo bent...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja hij is best wel soft he?Hij werkt ook in de softe sector....
uuh nee niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Is er eigenlijk actie geweest deze afgelopen week?![]()
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Waarom die vooroordelen, werken in "de softe sector" betekend niet dat je homo bent...![]()
oke... misverstandje dan...quote:
dat was bij BBUS. maar dat is ook een hele andere soort BB. daar kreeg je kampen, de exen tegen hun exen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef witste het volgende:
Zou leuk zijn als er twee exen in huis komen...
dat hadden we vorig jaar ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef witste het volgende:
Zou leuk zijn als er twee exen in huis komen...
Maar, ik vind Tijn wel de leukste van het hele stel...quote:
Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeef.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB270819.jpg]afbeelding][/URL]
Maar iedereen denkt ook altijd dat kappers homo zijn, en wat hebben ze in BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
oke... misverstandje dan...
ik kan daar namelijk niet tegen.. ik zit op de pabo en iedereen erbuiten denkt dat alle jongens daar homo zijn... slaat echt nergens op...![]()
Dat klinkt wel heel anders dan het bedoeld was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Nostalgist het volgende:
Vies ben je, vies: zegt Semih tegen Micheline...
Hoe durft iequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Nostalgist het volgende:
Tja, mij verbaast niets meer. Als vorig jaar Joost kon winnen, dan maakt dit jaar Tijn een goede kans. Brrrr... ik krijg er koude rillingen vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, ik vind Tijn wel de leukste van het hele stel...
Ondanks dat hij verbergt homo te zijn (imo) is hij nog steeds de meest 'echte' van allemaal...
Let maar op, die gast leeft later helemaal op, hij is nu alles aan het aftasten en de kat uit de boom aan het kijken.
Hmm als hij niet wilde dat ze zouden weten dat hij homo is zou hij niet dat soort anale t shirts dragen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, ik vind Tijn wel de leukste van het hele stel...
Ondanks dat hij verbergt homo te zijn (imo) is hij nog steeds de meest 'echte' van allemaal...
Let maar op, die gast leeft later helemaal op, hij is nu alles aan het aftasten en de kat uit de boom aan het kijken.
Ja ze mzat aan zijn puisten te pielenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel anders dan het bedoeld was.
Ik vind het ook jammer dat ze dat doen... echt weer vooroordelen bevestigen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef AliceD het volgende:
[..]
Maar iedereen denkt ook altijd dat kappers homo zijn, en wat hebben ze in BB![]()
Terwijl ze een puistje bij Semih uitdrukte....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Nostalgist het volgende:
Ook al zouden ze allemaal homo zijn, zou dat wat uitmaken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
oke... misverstandje dan...
ik kan daar namelijk niet tegen.. ik zit op de pabo en iedereen erbuiten denkt dat alle jongens daar homo zijn... slaat echt nergens op...![]()
das nou echte liefdequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja ze mzat aan zijn puisten te pielen![]()
Hij weet het zelf nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm als hij niet wilde dat ze zouden weten dat hij homo is zou hij niet dat soort anale t shirts dragen.
Hoe kom je er bij dat hij homo is?Denk het niet.
Helemaal mee eens. Hij heeft helemaal geen reden om zoiets te verbergen. Niet elke jongen die niet enorm stoer en bot is, is automatisch homo. Kom op zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm als hij niet wilde dat ze zouden weten dat hij homo is zou hij niet dat soort anale t shirts dragen.
Hoe kom je er bij dat hij homo is?Denk het niet.
Ik denk dat de humor van Semih veel mensen een beetje ontgaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Terwijl ze een puistje bij Semih uitdrukte....
Ik hoorde daar toch een verwijt in hoor...
Voor mij niet, maar of E10 er zo blij mee zou zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al zouden ze allemaal homo zijn, zou dat wat uitmaken?
hilde IS een zetel... ze zit vastgeroest.. ze is 1 geworden met de zetelquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:20 schreef ThaSandman het volgende:
Die Hilde heeft toch wel een vaste zetel in dat huis he.
Nee, dat maakt me niets uit... maar het feit dat "de softe sector" meteen met homo's in verband wordt gebracht vind ik belachelijk...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al zouden ze allemaal homo zijn, zou dat wat uitmaken?
Ken jij een mannelijke hetero die zoenende vrouwen helemaal niets vindt en Angelina Jolie een kuthoer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij heeft helemaal geen reden om zoiets te verbergen. Niet elke jongen die niet enorm stoer en bot is, is automatisch homo. Kom op zeg.
haha ik moest ermee lachenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:21 schreef wendy79 het volgende:
[..]
hilde IS een zetel... ze zit vastgeroest.. ze is 1 geworden met de zetel
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij een mannelijke hetero die zoenende vrouwen helemaal niets vindt en Angelina Jolie een kuthoer?
Hij zei het terwijl hij zich wegdraaide. Hij was er niet van gediend dat zij aan zijn puisten zat..... Heeft ie eerderr ook al gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de humor van Semih veel mensen een beetje ontgaat.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij een mannelijke hetero die zoenende vrouwen helemaal niets vindt en Angelina Jolie een kuthoer?
tis net een gevangenispakkiequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB270821.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb nooit gezegt dat Tijn een softie is...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij heeft helemaal geen reden om zoiets te verbergen. Niet elke jongen die niet enorm stoer en bot is, is automatisch homo. Kom op zeg.
Volgens mij was het al ongeveer het 10e puistje waar ze mee bezig was. Als hij dat niet wil, kwam zijn reactie knap laat. Hij liep ook geen enkele keer weg toen ze ermee bezig ging.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zei het terwijl hij zich wegdraaide. Hij was er niet van gediend dat zij aan zijn puisten zat..... Heeft ie eerderr ook al gedaan.
Zo saampjes intiem vond ik dat wat ongepast....
Concentrassie!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Loedertje het volgende:
Staat Hilde nu opZit er beweging in ?
Of gaat ze alleen ff instructies geven bij de schoonmaak/opruim activiteiten van de andere bewoners ?
excactlyquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:21 schreef wendy79 het volgende:
[..]
hilde IS een zetel... ze zit vastgeroest.. ze is 1 geworden met de zetel
zeg dan gewoon dat je niet met homo's in verband wil worden gebracht....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nee, dat maakt me niets uit... maar het feit dat "de softe sector" meteen met homo's in verband wordt gebracht vind ik belachelijk...
maar dit is COS dus ff terug naar de streams![]()
wij ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Debbus het volgende:
Semih vind het een beetje saai. Hij wil meer opdrachten.
Wij ook... een beetje veel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Debbus het volgende:
Semih vind het een beetje saai.
*ik voel jullie pijn en moeheid, in m'n vingers...en m;n kont *quote:
Nee helemaal niet... ik vind de vooroordelen verschrikkelijk...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je niet met homo's in verband wil worden gebracht....
Of bedoel je dat niet?
Wij ook, ik wacht nog af wat er tijdens de live gebeurd anders haak ik af.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Debbus het volgende:
Semih vind het een beetje saai. Hij wil meer opdrachten.
Volgens mij is hij ook de meest intelligente.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef itsme het volgende:
Valt mij op dat Semir het beste Nederlands spreekt in dat huis. Misschien m.u.v marlies?
die indruk krijg ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook de meest intelligente.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
same here al onderschat ik Marlies ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Hij heeft soms uitspraken waarvan niemand snapt wat hij zegt, dat zie je altijd aan die koppies.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou als dode mensen er zo uit zien, dan wil ik wel dood.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef Briejtjuh het volgende:
Tijn staat er als een dooie bij.. katertje ?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou als dode mensen er zo uit zien, dan wil ik wel dood.![]()
Wat dat betreft heeft Hummie deze jongen zeer goed uitgekozen om erin te zettenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
same here al onderschat ik Marlies ook niet.![]()
Staat te wachten tot ie de plee weer kan bevuilen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef Briejtjuh het volgende:
Tijn staat er als een dooie bij.. katertje ?
Die is wel intelligent, maar sloom.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe zit het dan met die Marcia zou die niet vrij intelligent zijn?
Komt er iig nog niet uit, zoals er niets uitkomtquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
niet echt denk ik. geen idee wantze praat nauwelijks, zeurt alleenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej daarom net, weinig van der gehoord enzo maar ik heb (nog) wel een goede indruk van derquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef AliceD het volgende:
[..]
Komt er iig nog niet uit, zoals er niets uitkomt![]()
Van een aantal bewoners hoop je gewoon dat ze toch wel (buiten het huis) intelligent zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef AliceD het volgende:
[..]
Komt er iig nog niet uit, zoals er niets uitkomt![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ach ja, vooroordelen = Meningen van mensen die je niet kennen = niet belangrijk....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nee helemaal niet... ik vind de vooroordelen verschrikkelijk...
Tis net de buikspreekpop van Egbert..quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:34 schreef itsme het volgende:
[..]
niet echt denk ik. geen idee wantze praat nauwelijks, zeurt alleen
Wel als die vooroordelen structureel worden herhaald door steeds meer mensen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach ja, vooroordelen = Meningen van mensen die je niet kennen = niet belangrijk....
Daarover zijn de meningen wat verdeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had mijn streams hard aan omdat her interessant was, hoor ik opeens blondies praten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Zaten we middenin een redelijk gesprek, zappen ze naar die meiden
Soms ga ik iets te snel en moet ik de foto nog uploadenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef itsme het volgende:
hahaha scan. Ik begreep je opmerking over de BH eerst niet, daar de foto van Tijn er bij stond.![]()
Not at all.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij knapt niet volledig af op die tattoo's
De tattoo's zijn lelijk, maar de vorm is mooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij knapt niet volledig af op die tattoo's
Dan zijn het geen vooroordeel meer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel als die vooroordelen structureel worden herhaald door steeds meer mensen.
Pas als iemand heeft gezegd dat ie homo IS is het geen vooroordeel meer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan zijn het geen vooroordeel meer...
Niet als het gestructureerd is, dan heb je discriminatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:45 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Pas als iemand heeft gezegd dat ie homo IS is het geen vooroordeel meer...
het maakt niet uit hoe vaak het wordt gezegd, maar het blijft toch een vooroordeel
Doe maar, wij bijven zittenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef BBoon het volgende:
Zal ik maar weer gaan douchen , dan gaat vast de telefoon ( net als van de week met de haan ) hahahaha
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet als het gestructureerd is, dan heb je discriminatie.
Maak er een leuk topic van zou ik zeggen , kan iedereen zn mening gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...
hier wordt gewoon gezegd dat Tijn homo zou zijn, dus is het een vooroordeel...
Er wordt gespeculeerd, is dat nu zo erg.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...
Laat maar hangen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:48 schreef AliceD het volgende:
[..]
Er wordt gespeculeerd, is dat nu zo erg.....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Sem heeft buikpijn en mciheline gaat hem masseren waarop Tijn zegt: "ik heb pijn aan mijn piemel" hehe briljant die gast
Uhh, dat ZEI Semih gewoonquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Sem heeft buikpijn en mciheline gaat hem masseren waarop Tijn zegt: "ik heb pijn aan mijn piemel" hehe briljant die gast
echt???????quote:
Ik zei dat Tijn wel eens homo zou kunnen zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik lul liever over de stream, dan ik stream over mijn lulquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laat maar hangen....
Eik zou ik liever lullen over de streams, maar der is niets aan..![]()
Dat zei ik gisteren ook en ik hoop dat het zo gaat gebeuren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat vind ik ook zo flauw, dat het lot dan bepaald wie er genomineerd staat..quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook en ik hoop dat het zo gaat gebeuren!![]()
Haantje de voorstequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat vind ik ook zo flauw, dat het lot dan bepaald wie er genomineerd staat..
Er denk ik nog wel meer dingen bij Semih die nét niet springenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:56 schreef JufJoop het volgende:
Micheline heeft echt een obsessie voor puistjes
"Hij springt nog niet.."
Tuurlijk nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Scope het volgende:
Mogen ze gewoon hun iPod mee? Wat zwak.
Mis je waarschijnlijk de tele.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef JufJoop het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor...
tot vanavond
Ze is op zich wel heel leuk ja... maar dat stemmetje.... dat zou ik niet heel lang kunnen verdragen ben ik bang. Maar ze is wel liefquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:57 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik vind Micheline briljant!! Zou ik het wel een jaartje of veel mee vol kunnen houden
ik vind dat ze ook een lief stemmentje heeft, alleen der is iets aan der... maar kweet nog niej wat het is. Voor de rest is ze iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is op zich wel heel leuk ja... maar dat stemmetje.... die zou ik niet heel lang kunnen verdragen ben ik bang. Maar ze is wel lief![]()
Tijn is zwaar verliefd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Loedertje het volgende:
Tijn loopt zich op te geilen aan Micheline
LOL Natte Lie!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:06 schreef Terreros85 het volgende:
is dit nou Sabrina die zit te vertellen aan Egbert
ze klinkt net als Naat uit de vorige BB
Dat trekken deze rokers niet denk ik....quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:08 schreef Terreros85 het volgende:
wanneer gaan ze het roken eens verbieden....heerlijk![]()
mooie televisiequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:11 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat trekken deze rokers niet denk ik....
Hilde flipt op zeker als zij een rookverbod krijgtquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:13 schreef Briejtjuh het volgende:
de helft van de bewoners flippen 'm dan compleet.. denk ik
hoeveel roken er eigenlijk 8 personen toch ?
Wij ook !quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef Kinga het volgende:
Kom op rinkelen dat ding, ze zitten er klaar voor!
Volgens Tijn die de eerste dag vroeg hoeveel mensen roken er is 8+8 15quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:13 schreef Briejtjuh het volgende:
de helft van de bewoners flippen 'm dan compleet.. denk ik
hoeveel roken er eigenlijk 8 personen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |