Dat zou inderdaad leuke tv opleveren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat degene die de telefoon opneemt veilig is, ik denk dat diegene iemand mag noemen die moet blijven, vervolgens diegene etc... soort van ketting... degene die als laatste overblijft moet weg
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengstenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de eerste bewoner die de hotline pakt, een andere bewoner moet aanwijzen, en dat die dan moet vertrekken.
edit: idd niet zo waarschijnlijk, Talpa zal de telefoon en sms opbrengsten niet willen missen.
yupquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef TheVulture het volgende:
we wachten op de foon
Dat denk je toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Nah dat denk ik niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Dat is mijn gedachte erachter, maar ik kan het ook mis hebben. Ik denk eerder dat er een onmogelijke opdracht volgt en als die mislukt staat de persoon genomineerd. En uiteraard gaat die mislukkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat denk je toch?
Dat is niet zeker.. of wel?
Wie weet zet Marlies joker in danquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?
Ik weet niet of het zal eindigen maar ik denk wel dat er een keer een vette ruzie komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Dat zou ik ook zeggen, maar ik zou liever Monique dan Sabrina in het huis zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de stelletjes uit elkaar mocht halen (1 van ieder stelletje exit), dan zo:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Micheline vs Semih (doet pijn, maar Semih gaat nog voor gedonder zorgen)
Tijn is cool.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de stelletjes uit elkaar mocht halen (1 van ieder stelletje exit), dan zo:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Zo lang zijn ze ook nog helemaal niet bij elkaar. Het is wel de uliteme relatietest natuurlijk, zo'n BB-huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zal eindigen maar ik denk wel dat er een keer een vette ruzie komt
Ik ben wel heel erg benieuwd..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte erachter, maar ik kan het ook mis hebben. Ik denk eerder dat er een onmogelijke opdracht volgt en als die mislukt staat de persoon genomineerd. En uiteraard gaat die mislukken
Ik denk wel dat ze het sowieso met sms-en gaan doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Het kan ook zijn dat ze vanavond nomineren... dan staan er 3 of 4 genomineerd inclusief Semih en Marlies. degene die de foon opneemt mag morgenavond uit die genomineerden bepalen wie er vertrekt
Nee ze hoeven de komende week niet te nomineren, stond in een envloppequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Het kan ook zijn dat ze vanavond nomineren... dan staan er 3 of 4 genomineerd inclusief Semih en Marlies. degene die de foon opneemt mag morgenavond uit die genomineerden bepalen wie er vertrekt
Op mijn streams zijn ze nu wel wakker hoor... duurt alleen altijd redelijk lang voordat ie is opgestart...quote:
Dan zou Talpa wel heeeeeeeel veel sms-inkomsten mislopen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Als het tussen Semih en Marlies gaat zet Marlies haar joker in en dan hoeft er dus ook niet gestemd te worden... twee genomineerden lijkt me wat karigquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef Ireth het volgende:
Wat flugel zei als laatste post dacht ik ook al aan. Er zijn er al 2 genomineerd, dus daarom hoeven de bewoners zelf niet te nomineren. Nog eventueel een derde erbij door de hotline, maar zelfs dat hoeft nog niet eens.
*steekt hand opquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Marlies kan altijd de jokr gebruikenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?
In Marcia zit helemaal niets.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Denk dat ze daar ook inderdaad wel rekening mee hebben gehouden. Het moet dus net iets anders gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg benieuwd..
Het ligt er ook aan wie hem opneemt..
Laat staan dat Semih hem opneemt, die staat al genomineerd.. dus tja wat dan?
Hetzelfde bij Marlies
Volgens mij had Semih het vannacht over zijn ex, en wees hij op Micheline : en dat is mijn vlogende ex. Zoiets begreep ik uit de CoS van vannacht. Micheline moest huilen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Sabrina zorgt nog wel voor enig vermaak met Etienne denk ik. Monique zorgt voor....quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, maar ik zou liever Monique dan Sabrina in het huis zien.
In dat geval moet Marlies haar nominatie openlijk doorspelen naar iemand anders = 2 genomineerden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het tussen Semih en Marlies gaat zet Marlies haar joker in en dan hoeft er dus ook niet gestemd te worden... twee genomineerden lijkt me wat karig
Dat is waar.. en dan moet ze iemand anders nomineren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies kan altijd de jokr gebruiken
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook inderdaad wel rekening mee hebben gehouden. Het moet dus net iets anders gaan.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij had Semih het vannacht over zijn ex, en wees hij op Micheline : en dat is mijn vlogende ex. Zoiets begreep ik uit de CoS van vannacht. Micheline moest huilen.
Zijn er getuigen van dat tafereel vannacht ?![]()
Precies. Jij hebt het door. Ze gaan heus niet iemand er zomaar uitsturen zonder inkomstenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zou Talpa wel heeeeeeeel veel sms-inkomsten mislopen!
Ik eigenlijk ook. Liever beide eruitquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het echt kut vinden als 1 van de broertjes het huis uit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |