Laat maar hangen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:48 schreef AliceD het volgende:
[..]
Er wordt gespeculeerd, is dat nu zo erg.....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Sem heeft buikpijn en mciheline gaat hem masseren waarop Tijn zegt: "ik heb pijn aan mijn piemel" hehe briljant die gast
Uhh, dat ZEI Semih gewoonquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef Tazmaniac het volgende:
haha Sem heeft buikpijn en mciheline gaat hem masseren waarop Tijn zegt: "ik heb pijn aan mijn piemel" hehe briljant die gast
echt???????quote:
Ik zei dat Tijn wel eens homo zou kunnen zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...
hier wordt gewoon gezegd dat Tijn homo zou zijn, dus is het een vooroordeel...
Ik lul liever over de stream, dan ik stream over mijn lulquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laat maar hangen....
Eik zou ik liever lullen over de streams, maar der is niets aan..![]()
Dat zei ik gisteren ook en ik hoop dat het zo gaat gebeuren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Ja, maar ja, dat vind ik ook zo flauw, dat het lot dan bepaald wie er genomineerd staat..quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook en ik hoop dat het zo gaat gebeuren!![]()
Haantje de voorstequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat vind ik ook zo flauw, dat het lot dan bepaald wie er genomineerd staat..
Er denk ik nog wel meer dingen bij Semih die nét niet springenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:56 schreef JufJoop het volgende:
Micheline heeft echt een obsessie voor puistjes
"Hij springt nog niet.."
Tuurlijk nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Scope het volgende:
Mogen ze gewoon hun iPod mee? Wat zwak.
Mis je waarschijnlijk de tele.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef JufJoop het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor...
tot vanavond
Ze is op zich wel heel leuk ja... maar dat stemmetje.... dat zou ik niet heel lang kunnen verdragen ben ik bang. Maar ze is wel liefquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:57 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik vind Micheline briljant!! Zou ik het wel een jaartje of veel mee vol kunnen houden
ik vind dat ze ook een lief stemmentje heeft, alleen der is iets aan der... maar kweet nog niej wat het is. Voor de rest is ze iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is op zich wel heel leuk ja... maar dat stemmetje.... die zou ik niet heel lang kunnen verdragen ben ik bang. Maar ze is wel lief![]()
Tijn is zwaar verliefd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Loedertje het volgende:
Tijn loopt zich op te geilen aan Micheline
LOL Natte Lie!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:06 schreef Terreros85 het volgende:
is dit nou Sabrina die zit te vertellen aan Egbert
ze klinkt net als Naat uit de vorige BB
Dat trekken deze rokers niet denk ik....quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:08 schreef Terreros85 het volgende:
wanneer gaan ze het roken eens verbieden....heerlijk![]()
mooie televisiequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:11 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat trekken deze rokers niet denk ik....
Hilde flipt op zeker als zij een rookverbod krijgtquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:13 schreef Briejtjuh het volgende:
de helft van de bewoners flippen 'm dan compleet.. denk ik
hoeveel roken er eigenlijk 8 personen toch ?
Wij ook !quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef Kinga het volgende:
Kom op rinkelen dat ding, ze zitten er klaar voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |