same here al onderschat ik Marlies ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook de meest intelligente.
Dat weet ik wel zeker. Hij heeft soms uitspraken waarvan niemand snapt wat hij zegt, dat zie je altijd aan die koppies.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou als dode mensen er zo uit zien, dan wil ik wel dood.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef Briejtjuh het volgende:
Tijn staat er als een dooie bij.. katertje ?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou als dode mensen er zo uit zien, dan wil ik wel dood.![]()
Wat dat betreft heeft Hummie deze jongen zeer goed uitgekozen om erin te zettenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
same here al onderschat ik Marlies ook niet.![]()
Staat te wachten tot ie de plee weer kan bevuilen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef Briejtjuh het volgende:
Tijn staat er als een dooie bij.. katertje ?
Die is wel intelligent, maar sloom.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoe zit het dan met die Marcia zou die niet vrij intelligent zijn?
Komt er iig nog niet uit, zoals er niets uitkomtquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
niet echt denk ik. geen idee wantze praat nauwelijks, zeurt alleenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Neej daarom net, weinig van der gehoord enzo maar ik heb (nog) wel een goede indruk van derquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef AliceD het volgende:
[..]
Komt er iig nog niet uit, zoals er niets uitkomt![]()
Van een aantal bewoners hoop je gewoon dat ze toch wel (buiten het huis) intelligent zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:33 schreef AliceD het volgende:
[..]
Komt er iig nog niet uit, zoals er niets uitkomt![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ach ja, vooroordelen = Meningen van mensen die je niet kennen = niet belangrijk....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nee helemaal niet... ik vind de vooroordelen verschrikkelijk...
Tis net de buikspreekpop van Egbert..quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:34 schreef itsme het volgende:
[..]
niet echt denk ik. geen idee wantze praat nauwelijks, zeurt alleen
Wel als die vooroordelen structureel worden herhaald door steeds meer mensen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach ja, vooroordelen = Meningen van mensen die je niet kennen = niet belangrijk....
Daarover zijn de meningen wat verdeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had mijn streams hard aan omdat her interessant was, hoor ik opeens blondies praten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Zaten we middenin een redelijk gesprek, zappen ze naar die meiden
Soms ga ik iets te snel en moet ik de foto nog uploadenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef itsme het volgende:
hahaha scan. Ik begreep je opmerking over de BH eerst niet, daar de foto van Tijn er bij stond.![]()
Not at all.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij knapt niet volledig af op die tattoo's
De tattoo's zijn lelijk, maar de vorm is mooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij knapt niet volledig af op die tattoo's
Dan zijn het geen vooroordeel meer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel als die vooroordelen structureel worden herhaald door steeds meer mensen.
Pas als iemand heeft gezegd dat ie homo IS is het geen vooroordeel meer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan zijn het geen vooroordeel meer...
Niet als het gestructureerd is, dan heb je discriminatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:45 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Pas als iemand heeft gezegd dat ie homo IS is het geen vooroordeel meer...
het maakt niet uit hoe vaak het wordt gezegd, maar het blijft toch een vooroordeel
Doe maar, wij bijven zittenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef BBoon het volgende:
Zal ik maar weer gaan douchen , dan gaat vast de telefoon ( net als van de week met de haan ) hahahaha
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet als het gestructureerd is, dan heb je discriminatie.
Maak er een leuk topic van zou ik zeggen , kan iedereen zn mening gevenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...
hier wordt gewoon gezegd dat Tijn homo zou zijn, dus is het een vooroordeel...
Er wordt gespeculeerd, is dat nu zo erg.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Er is toch niet gezegd dat het niet goed is? Discriminatie is als je mensen veroordeeld op basis van een vooroordeel...
hier wordt gewoon gezegd dat Tijn homo zou zijn, dus is het een vooroordeel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |