Ja ze mzat aan zijn puisten te pielenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel anders dan het bedoeld was.
Ik vind het ook jammer dat ze dat doen... echt weer vooroordelen bevestigen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef AliceD het volgende:
[..]
Maar iedereen denkt ook altijd dat kappers homo zijn, en wat hebben ze in BB![]()
Terwijl ze een puistje bij Semih uitdrukte....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Nostalgist het volgende:
Vies ben je, vies: zegt Semih tegen Micheline...
Ook al zouden ze allemaal homo zijn, zou dat wat uitmaken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
oke... misverstandje dan...
ik kan daar namelijk niet tegen.. ik zit op de pabo en iedereen erbuiten denkt dat alle jongens daar homo zijn... slaat echt nergens op...![]()
das nou echte liefdequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja ze mzat aan zijn puisten te pielen![]()
Hij weet het zelf nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm als hij niet wilde dat ze zouden weten dat hij homo is zou hij niet dat soort anale t shirts dragen.
Hoe kom je er bij dat hij homo is?Denk het niet.
Helemaal mee eens. Hij heeft helemaal geen reden om zoiets te verbergen. Niet elke jongen die niet enorm stoer en bot is, is automatisch homo. Kom op zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Hmm als hij niet wilde dat ze zouden weten dat hij homo is zou hij niet dat soort anale t shirts dragen.
Hoe kom je er bij dat hij homo is?Denk het niet.
Ik denk dat de humor van Semih veel mensen een beetje ontgaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Terwijl ze een puistje bij Semih uitdrukte....
Ik hoorde daar toch een verwijt in hoor...
Voor mij niet, maar of E10 er zo blij mee zou zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al zouden ze allemaal homo zijn, zou dat wat uitmaken?
hilde IS een zetel... ze zit vastgeroest.. ze is 1 geworden met de zetelquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:20 schreef ThaSandman het volgende:
Die Hilde heeft toch wel een vaste zetel in dat huis he.
Nee, dat maakt me niets uit... maar het feit dat "de softe sector" meteen met homo's in verband wordt gebracht vind ik belachelijk...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al zouden ze allemaal homo zijn, zou dat wat uitmaken?
Ken jij een mannelijke hetero die zoenende vrouwen helemaal niets vindt en Angelina Jolie een kuthoer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij heeft helemaal geen reden om zoiets te verbergen. Niet elke jongen die niet enorm stoer en bot is, is automatisch homo. Kom op zeg.
haha ik moest ermee lachenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:21 schreef wendy79 het volgende:
[..]
hilde IS een zetel... ze zit vastgeroest.. ze is 1 geworden met de zetel
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij een mannelijke hetero die zoenende vrouwen helemaal niets vindt en Angelina Jolie een kuthoer?
Hij zei het terwijl hij zich wegdraaide. Hij was er niet van gediend dat zij aan zijn puisten zat..... Heeft ie eerderr ook al gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de humor van Semih veel mensen een beetje ontgaat.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken jij een mannelijke hetero die zoenende vrouwen helemaal niets vindt en Angelina Jolie een kuthoer?
tis net een gevangenispakkiequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB270821.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb nooit gezegt dat Tijn een softie is...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij heeft helemaal geen reden om zoiets te verbergen. Niet elke jongen die niet enorm stoer en bot is, is automatisch homo. Kom op zeg.
Volgens mij was het al ongeveer het 10e puistje waar ze mee bezig was. Als hij dat niet wil, kwam zijn reactie knap laat. Hij liep ook geen enkele keer weg toen ze ermee bezig ging.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij zei het terwijl hij zich wegdraaide. Hij was er niet van gediend dat zij aan zijn puisten zat..... Heeft ie eerderr ook al gedaan.
Zo saampjes intiem vond ik dat wat ongepast....
Concentrassie!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Loedertje het volgende:
Staat Hilde nu opZit er beweging in ?
Of gaat ze alleen ff instructies geven bij de schoonmaak/opruim activiteiten van de andere bewoners ?
excactlyquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:21 schreef wendy79 het volgende:
[..]
hilde IS een zetel... ze zit vastgeroest.. ze is 1 geworden met de zetel
zeg dan gewoon dat je niet met homo's in verband wil worden gebracht....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nee, dat maakt me niets uit... maar het feit dat "de softe sector" meteen met homo's in verband wordt gebracht vind ik belachelijk...
maar dit is COS dus ff terug naar de streams![]()
wij ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Debbus het volgende:
Semih vind het een beetje saai. Hij wil meer opdrachten.
Wij ook... een beetje veel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Debbus het volgende:
Semih vind het een beetje saai.
*ik voel jullie pijn en moeheid, in m'n vingers...en m;n kont *quote:
Nee helemaal niet... ik vind de vooroordelen verschrikkelijk...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je niet met homo's in verband wil worden gebracht....
Of bedoel je dat niet?
Wij ook, ik wacht nog af wat er tijdens de live gebeurd anders haak ik af.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:27 schreef Debbus het volgende:
Semih vind het een beetje saai. Hij wil meer opdrachten.
Volgens mij is hij ook de meest intelligente.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef itsme het volgende:
Valt mij op dat Semir het beste Nederlands spreekt in dat huis. Misschien m.u.v marlies?
die indruk krijg ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook de meest intelligente.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook de meest intelligente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |