Ja, maar volgens mij is deze "relatie" sowieso al gedoemd tot mislukken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Is dat weer een nieuwe ja9?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik geloof dat het over het haar van Ja9 ging.. Marlies maakte een (positief bedoelde) opmerking en Ja9 nam het net heel negatief oid
maar er werd gezegd in het weekend gaat die afquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef nicooooo het volgende:
Volgens mij gaat de telefoon live in de uitzending morgen, degene die opneemt is de derde genomineerde of moet een derde noemen. Vervolgens smsen voor een week en dan een exit.
Hij staat onder stroomquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, er was nog discussie of het een positieve of negatieve boodschap zou zijn. Nou in de promo werd gezed: Dit weekend gaat de hot line gevaarlijk rinkelen. Lijkt me dat dat een negatieve boodschap betekent toch.
Maar ze laat in het midden of het haar persoonlijke ervaring was, of dat ze het zag gebeurenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia kwam op haar 14e voor het eerst in aanraking met drugs en seks
Zou je niet zeggen, als je haar preutse braafheid in huis ziet.
Er is gezegd dat de telefoon dit weekend zou gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef nicooooo het volgende:
Volgens mij gaat de telefoon live in de uitzending morgen, degene die opneemt is de derde genomineerde of moet een derde noemen. Vervolgens smsen voor een week en dan een exit.
Er is een ook nog 1 met "Boos" en "Shaved"quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met die T-shirts?
Waarom heeft iedereen van die teksten erop staan? Is dat toeval of moeten ze die dingen van BB aan.
Anal+
I'm a desperate housewife
Single
Ze passen wel heel goed, zullen het verborgen doodschappen zijn ofzo?
Jammer... ik wil liever dat die telefoon een opdracht geeft ofzo... dan hebben we iets leuks te zien...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:03 schreef nicooooo het volgende:
Bovendien sterft het hele verrassende element van die telefoon die elk moment kan rinkelen dan meteen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jammer... ik wil liever dat die telefoon een opdracht geeft ofzo... dan hebben we iets leuks te zien...
alleen voor nomineren vind ik een beetje saai...![]()
haha ja in navolging op e10quote:
Waarom zal BB dan op de site zetten dit weekendquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef nicooooo het volgende:
Nee ik denk dus ook dat het niet dit weekend zal gebeuren........![]()
Ja hij is best wel soft he?Hij werkt ook in de softe sector....quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:08 schreef LuQas het volgende:
Als ik dan toch iemand zou moeten noemen die latent homoseksueel zou kunnen zijn, zou ik Egbert zeggen. Maar echt denken doe ik het niet.
Dat is het nog niet eens, ik heb homovrienden die bij het leger zitten. Maar hij lacht wel enigszins nichterig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja hij is best wel soft he?Hij werkt ook in de softe sector....
Is er eigenlijk actie geweest deze afgelopen week?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef BBoon het volgende:
Mogge allemaal, wat zie ik in het huis Zijn ze eerder wakker dan ik...... Heb ik de haan gemist![]()
Nog geen foon gegaan zie ik![]()
Er mag van mij wel wat aktie komen nu eigenlijk
Tijn imoquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:08 schreef LuQas het volgende:
Als ik dan toch iemand zou moeten noemen die latent homoseksueel zou kunnen zijn, zou ik Egbert zeggen. Maar echt denken doe ik het niet.
Je ziet dat zij hartstikke gek is op Semih en hij niet op haar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef Kinga het volgende:
Mich en Sem in slaapkamer!
Waarom die vooroordelen, werken in "de softe sector" betekend niet dat je homo bent...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja hij is best wel soft he?Hij werkt ook in de softe sector....
uuh nee niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Is er eigenlijk actie geweest deze afgelopen week?![]()
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Waarom die vooroordelen, werken in "de softe sector" betekend niet dat je homo bent...![]()
oke... misverstandje dan...quote:
dat was bij BBUS. maar dat is ook een hele andere soort BB. daar kreeg je kampen, de exen tegen hun exen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef witste het volgende:
Zou leuk zijn als er twee exen in huis komen...
dat hadden we vorig jaar ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef witste het volgende:
Zou leuk zijn als er twee exen in huis komen...
Maar, ik vind Tijn wel de leukste van het hele stel...quote:
Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeef.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB270819.jpg]afbeelding][/URL]
Maar iedereen denkt ook altijd dat kappers homo zijn, en wat hebben ze in BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef JufJoop het volgende:
[..]
oke... misverstandje dan...
ik kan daar namelijk niet tegen.. ik zit op de pabo en iedereen erbuiten denkt dat alle jongens daar homo zijn... slaat echt nergens op...![]()
Dat klinkt wel heel anders dan het bedoeld was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Nostalgist het volgende:
Vies ben je, vies: zegt Semih tegen Micheline...
Hoe durft iequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Nostalgist het volgende:
Vies ben je, vies: zegt Semih tegen Micheline...
Tja, mij verbaast niets meer. Als vorig jaar Joost kon winnen, dan maakt dit jaar Tijn een goede kans. Brrrr... ik krijg er koude rillingen vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, ik vind Tijn wel de leukste van het hele stel...
Ondanks dat hij verbergt homo te zijn (imo) is hij nog steeds de meest 'echte' van allemaal...
Let maar op, die gast leeft later helemaal op, hij is nu alles aan het aftasten en de kat uit de boom aan het kijken.
Hmm als hij niet wilde dat ze zouden weten dat hij homo is zou hij niet dat soort anale t shirts dragen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, ik vind Tijn wel de leukste van het hele stel...
Ondanks dat hij verbergt homo te zijn (imo) is hij nog steeds de meest 'echte' van allemaal...
Let maar op, die gast leeft later helemaal op, hij is nu alles aan het aftasten en de kat uit de boom aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |