Ik denk dat als Semih of Marlies de foon opneemt, dat ze dan du moment iemand moeten noemen, zonder dat ze weten wat de consequentie is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze daar ook inderdaad wel rekening mee hebben gehouden. Het moet dus net iets anders gaan.
Vind Semih ook nogal tegenvallen. Nare dingen komen langzaam naar boven. Tja hij mag nog wel even blijven, ligt er vooral aan wie met hem genomineerd staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef LuQas het volgende:
Ik vrees echt dat mijn favoriete bewoner, net als vorig jaar overigens (Rikkert), weer als eerste huis huis moet verlaten. Semih dus in dit geval.
Monique heeft wat meer een eigen karakter en mening dan Sabrina. Ik vind haar ook meer humor hebben. Sabrina heeft een kind thuis, ik zie haar echt niet met een 19-jarige obeet het bed in duiken. Ergo: geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina zorgt nog wel voor enig vermaak met Etienne denk ik. Monique zorgt voor....
Die relatie houdt geen stand... 99% niet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Ik denk dat hij om een uur of 15.00 gaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Kinga het volgende:
Ok, wat we gisternacht dacht, dat de foon smorgens zou gaan is al niet zo... hoe laat dan?!
Mooi, kan ik nog even een uurtje of drie slapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat hij om een uur of 15.00 gaat.
nou zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Liever beide eruit
maar dan kunnen zij al een beetje nagaan dat het een nominatie wordt. Hoeft niet natuurlijk, maar aangezien ze iemand anders moeten aanwijzen [en ze weten zelf dat ze genomineerd staan] is dat logisch.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ik denk dat als Semih of Marlies de foon opneemt, dat ze dan du moment iemand moeten noemen, zonder dat ze weten wat de consequentie is.
Ik nu ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef Kinga het volgende:
Iemand is heel irritant, ik zag 2 beren, aant fluiten..
Ookj loop je nog de kans dat de ander na één dag ook vertrekt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Ireth het volgende:
Monique zonder Sabrina =
Sabrina zonder Moniqua =
Denk dat ze alleen samen echt leuk zijn, maar de 1 zonder de ander??
Ik heb alleen meegekregen dat ze een minuutje of 10 lag te snikken in bed en dat Semih haar zat te troosten, maar volgens mij was ze daar niet van gediend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij had Semih het vannacht over zijn ex, en wees hij op Micheline : en dat is mijn vlogende ex. Zoiets begreep ik uit de CoS van vannacht. Micheline moest huilen.
Zijn er getuigen van dat tafereel vannacht ?![]()
]quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Ja, we kunnen het niet altijd eens zijnquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Niet als de vraag is "noem de naam van 1 van de andere bewoners" Kan dan voor zoveel doeleinden zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
maar dan kunnen zij al een beetje nagaan dat het een nominatie wordt. Hoeft niet natuurlijk, maar aangezien ze iemand anders moeten aanwijzen [en ze weten zelf dat ze genomineerd staan] is dat logisch.
waarom ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat Marcia nog wel eens uit zou kunnen groeien tot een soort BB2-Desiree.
hahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, we kunnen het niet altijd eens zijn.... Ik vind beide broertjes alleen maar storend op de streams. Vandaar dus. Sorry.
Hmmmja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet als de vraag is "noem de naam van 1 van de andere bewoners" Kan dan voor zoveel doeleinden zijn
(maar dan kan het weer gebeuren dan Semih Marlies noemt of andersom)
naah.. een opdracht kan je ook makkelijk in je onderbroek uitvoeren, aangezien ze toch alleen maar binnen plaatsvindenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef witste het volgende:
Nee, iedereen moet wel uit bed zijn, als eerste...
Ten tweede moet iedereen wel aangekleed zijn ivm een opdracht ofzo..
Hoe mooi ze ook is, ik heb haar tot nu toe eigenlijk vrijwel alleen nog maar zien zeuren. Ik denk dat dat nog erger wordt als haar vader het huis heeft verlaten.quote:
Misschien hebben ze dan al andere plannen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Alleen snap ik dan niet dat ze dat vandaag doen. Als er een derde genomineerde komt via de hotline, dan zorgt dat wel voor wat meer spectakel als ze dat maandag gewoon in de live doen
Wiequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:59 schreef itsme het volgende:
O gatver. Ik word misselijk als ik dat ene viswijf hoor hoesten.![]()
Kon ze niet langer blijven slapen.![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Klit aan haar pa, niets zeggen en als ze wat zegt zeurt ze.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hoe mooi ze ook is, ik heb haar tot nu toe eigenlijk vrijwel alleen nog maar zien zeuren. Ik denk dat dat nog erger wordt als haar vader het huis heeft verlaten.
Schijnt, geen idee waarover.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Had Marlies net gezeik met Janine???
Goh wat had ik een hekel aan haar. Zo erg dat ik er bekend om stond hier op fok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Dezeuree overigens wel echt cult. Sowieso was BB2 echt een briljant seizoen.
Ik geloof dat het over het haar van Ja9 ging.. Marlies maakte een (positief bedoelde) opmerking en Ja9 nam het net heel negatief oidquote:
Desiree was leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Dezeuree overigens wel echt cult. Sowieso was BB2 echt een briljant seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |