Voor ons iets later omdat de streams ietsje achterlopenquote:
Bij ons klopt de timing nog wel.....quote:
O, dan mag er extra drank het huis in.quote:
Dank je voor de inspiratie !quote:
De volgende is voor jou !quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
Nostalgist, ik wil een keer een topic openen..
Boeiend. Doen de modjes ook s iets nuttigs ipv over kutopmerkingen heenlezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen we niet vantevoren afspreken wie de nieuwe COS maakt. Dan kunnen we samen een titel verzinnen? Nu is er of geen nieuwe COS of 2 a 3 nieuwe.
Wakker blijven dan maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
Nostalgist, ik wil een keer een topic openen..
Vandaag gaat de telefoon !quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:05 schreef Kinga het volgende:
Spannende dag morgenMe hart bonsde al in me keel met het wachten op de gong.. Erg he
Lief hoor die sneetjes.quote:
Valt toch best mee met die kutopmerkingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Boeiend. Doen de modjes ook s iets nuttigs ipv over kutopmerkingen heenlezen.
Ddweeks wel, maar in het weekend vind ik het toch wel leuk als ze langer opblijvenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
ach, ik heb ook liever dat ze om 8 uur hun nest uit komen, heb geen zin om elke nacht tot 2 uur te kijken...
precies , afgelopen nacht was het ook 3 uur, en vanmorgen om 9 uur stond ik al weer aan de voetballijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
ach, ik heb ook liever dat ze om 8 uur hun nest uit komen, heb geen zin om elke nacht tot 2 uur te kijken...
Ik zie wel een deuk.quote:
Jullie willen niet weten waarom dat kruis van die broek van Janine zo gespannen staat.quote:
Yep, zal wel in de ochtend kunnen gebeuren oidquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Bocaj het volgende:
Die foon gaat morgen af denk ik! BB zegt: Slaap lekker...
Kom op Scan, niet te happerig. Wel dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Etienne stapt op. Is toch wel klasse, Niet té happerig enzo. Hij pakt het op zich wel slim aan.
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Bocaj het volgende:
Die foon gaat morgen af denk ik! BB zegt: Slaap lekker...
Schijnt te moeten bij modellen, maar het is idd géén gezicht/quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:10 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja zo zonder gezicht is ze nog redeliojk te doen, maar wat is ze graatmager
Als hij happerig was, was ie wel blijven zitten toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kom op Scan, niet te happerig. Wel dus.
Nee ik niet, gewoon softheid van BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef witste het volgende:
BB is me íets té vriendelijk, deze avond met die envelop en nu weer met het 'slaap lekker'.
Ik verbind daar de conclusie aan vast dat er vannacht iets te gebeuren staat... wat jullie?
Ik krijg een bang voorgevoel dat de streams misschien wel op zwart gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ik flip morgen uit als ik hele dag achter de pc zit en als ik dan ff weg ben die kolere telefoon gaat...
Ik denk dat hij gewoon al die tijd niet lekker heeft gezeten. Echt, Etiënne en subtiel, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij happerig was, was ie wel blijven zitten toch?
Nee! Niet mij bang maken!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ik krijg een bang voorgevoel dat de streams misschien wel op zwart gaan![]()
Dat lijkt me erg vreemd, normaal gebeurd dat alleen bij alarm of als iemand volledig door het lint gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ik krijg een bang voorgevoel dat de streams misschien wel op zwart gaan![]()
Janine lacht altijd. Overal om.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef Kinga het volgende:
Ik heb wat gemist, waarom lacht Janine?
Ik liet me niet door BB naar bed sturen, dus ging niet door.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef witste het volgende:
Er werd wel erg duidelijk uitgelegd dat het bericht ervoor was om te gaan slapen.... en dat ze dat toch maar moesten doen... Ik weet het niet.... zeer discutabel!!
Zou best kunnen, de meeste streamkijkers slapen dan en ik denk dat BB bewust wil dat de meeste kijkers het pas zien in de uitzendingquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef Kinga het volgende:
Misschien dat foon dan toch smorgens vroeg gaat...
Precies, en dan missen ze hem, en moeten ze wel een 24 uurs wake instellen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:14 schreef Kinga het volgende:
Misschien dat foon dan toch smorgens vroeg gaat...
Ik denk dat als de telefoon afgaat dat loeihard door de speakers komt, dus wakker worden ze wel, je neemt op, luistert wat de boodschap is en gaat weer naar bedquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Precies, en dan missen ze hem, en moeten ze wel een 24 uurs wake instellen....
Ik heb niet de indruk dat ze t erg vindt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:16 schreef ThaSandman het volgende:
FF met zijn allen bij Milica in de broek.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de telefoon afgaat dat loeihard door de speakers komt, dus wakker worden ze wel, je neemt op, luistert wat de boodschap is en gaat weer naar bed
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Milica: "Jeroen zat helemaal met z'n hand in m'n doos"
Dat is waarschijnlijk precies de reden dat jij er niet in zitquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:18 schreef KonnieKipke het volgende:
waarom gaan ze er niet gewoon een heerlijke orgie van maken om de tijd te doden... Dat zou mijn inzet zijn als ik er zat..
Wel een beetje ordi van Milica. Tijn zou het allemaal niets vinden denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
[..]. Lekker doorzichtig van Jeroentje.
Lekker droog weer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel een beetje ordi van Milica. Tijn zou het allemaal niets vinden denk ik.
hehehe dan was ie plofkop voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
[..]. Lekker doorzichtig van Jeroentje.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb hier ook nog geen bui gehad vandaag.
Behalve de winnaar van BB 4quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:21 schreef -Myrt- het volgende:
egbert en rik zijn echte BB'rs weten alles van de afgelopen BB's
Denk dat wij meer wetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk dat Egbert niet meer weet als de meeste Fokkers.
ik was je vooor;)quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef AliceD het volgende:
de winnaar zou nu een meisje moeten zijn
Rick:"Ben ik dat niet dan...."![]()
![]()
Egbert is ook engquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef rubstar het volgende:
die Egbert begint eng te worden, het lijkt wel alsof ie alle BB heeft bestudeerd en nu probeert zelf te gaan winnen...
Over Tijn volgens mij (door Janine afgekort met V)quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Laat me met rust, uitgelubberde debiel"
Over wie ging dat?
Hoe enger, hoe beter.quote:
Tijn he.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Laat me met rust, uitgelubberde debiel"
Over wie ging dat?
Ik dacht Semihquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Over Tijn volgens mij (door Janine afgekort met V)
Ja, dat is wel heel belachelijk ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef rubstar het volgende:
die Egbert begint eng te worden, het lijkt wel alsof ie alle BB heeft bestudeerd en nu probeert zelf te gaan winnen...
Whaahha natuurlkijk helemaal op zijn pik getraptquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:25 schreef ThaSandman het volgende:
Hilde zegt Semih tegen Etienne.
Ja, daarvoor zit ik hier ook !quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef Kinga het volgende:
Roddelkutten. (wel weer actie!)
Klopt! Ik zou zijn reactie wel eens willen zien als hij er als eerste uit moet, hij wil echt zooooooooooooo graag winnen. Ik zeg: WEG MET EGBERT en wel zo snel mogelijk. Saaie achterbakse gast!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:22 schreef rubstar het volgende:
Inderdaad... de irritaties groeienquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:29 schreef arneaux het volgende:
Ze vormen nu dus zelf groepen.
Gaat de hele dag door ja. Ik zou er nerveus van worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:28 schreef ThaSandman het volgende:
Hebben ze niks beters te doen dan hooghouden.
Ze kunnen zich beter bezig houden met ons te vermaken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat de hele dag door ja. Ik zou er nerveus van worden.
Joh.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Hoe meer mensen zeggen dat het ze niet uitmaakt als ze eruit moeten, hoe meer ik denk dat het juist omgekeerd is.
Ik had haar liever erin gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef Scrupules het volgende:
gelukkig is de moeder van janine ons bespaard gebleven zeg
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:31 schreef Scrupules het volgende:
gelukkig is de moeder van janine ons bespaard gebleven zeg
Iquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik had haar liever erin gezien.
Ja, sorry ... was een beetje een open deur. Ik zal het nooit meer doen.quote:
Zeker geen geluid op je pc??quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:33 schreef cpuntb het volgende:
Janine mag van mij wel blijven... lekker gezellig![]()
stemt voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef ThaSandman het volgende:
Hilde MOET negatieve peptalk gaan geven aan iedereen. Wie stemt voor.
ws een getraumatiseerd meisje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef -Myrt- het volgende:
milcia kijkt echt niet intelligent
altijd zo vaaag aan t staren
zo iets ja scanmanquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2608112.jpg]afbeelding][/URL]
Ze kijkt altijd een beetje onbeholpen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef -Myrt- het volgende:
milcia kijkt echt niet intelligent
altijd zo vaaag aan t staren
Er zitten krassen op je monitor ondertussen, veronderstel ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef -Myrt- het volgende:
ik wel vraag me niet hoe
Etiënne - Semih lijkt me beter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef ThaSandman het volgende:
Hilde vs Egbert lijkt me vel vet.
Zou ze eens perongeluk binnegestapt zijn toen Hilde met een van haar vaders bezig was?quote:
Kan ik ook mee leven.quote:
Ik denk dat dat nog het minst traumatisch voor haar was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zou ze eens perongeluk binnegestapt zijn toen Hilde met een van haar vaders bezig was?
niet eens....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten krassen op je monitor ondertussen, veronderstel ik.
Hebben jullie 3 weken geen weekopdracht gehaald dan? Want anders had je toch wel alcohol.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef roeland303 het volgende:
Volgens mij was de eerste party pas na drie weken in bb6... Dan heeft het ook de grootste impact... Drie weken geen muziek en geen alcohol...en dan ineens allebei. Terwijl je toch heel de tijd een soort ingehouden gedraagt, dan ga je echt los als je een keer wat op hebt....Tenminste ik wel....
vertel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog het minst traumatisch voor haar was.
Iemand op Fok kende Hilde en deed een boekje open.
Klopt idd, ze hebben wel donderdagavond een korte "party" gehad btwquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef roeland303 het volgende:
Volgens mij was de eerste party pas na drie weken in bb6... Dan heeft het ook de grootste impact... Drie weken geen muziek en geen alcohol...en dan ineens allebei. Terwijl je toch heel de tijd een soort ingehouden gedraagt, dan ga je echt los als je een keer wat op hebt....Tenminste ik wel....
Ja en het is tot nu toe echt gebleken dat die t bij t rechtste eind had.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog het minst traumatisch voor haar was.
Iemand op Fok kende Hilde en deed een boekje open.
graag link plaatsen of vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en het is tot nu toe echt gebleken dat die t bij t rechtste eind had..
Lees maar ergens terug in de COS van de eerste dag ofzo.quote:
Er was gewoon 1 of ander wijf die beweerde Hilde van vroeger te kennen. Ze vertelde dat Hilde een feeks zou zijn die naar niemand kijkt en alleen aan zichzelf denkt. Dat is t wel zo ongeveer.quote:
Toen Milica een jaar of 7 was, zei haar ma op het zwembad"Goed je trutje droogmaken, daar kun je later veel geld mee verdienen"quote:
denk wel wat alcohol, maar zonder muziek zuip je je lang niet zo klem...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben jullie 3 weken geen weekopdracht gehaald dan? Want anders had je toch wel alcohol.
Is toch geinig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer doen we hier aan zwaaien enzo. Kom op man, omdat Roel meepost moet er gegroet worden. Dat is echt heel erg.
hehe ze ziet er ook niet aardig uit ook dus ik geloof het meteenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er was gewoon 1 of ander wijf die beweerde Hilde van vroeger te kennen. Ze vertelde dat Hilde een feeks zou zijn die naar niemand kijkt en alleen aan zichzelf denkt. Dat is t wel zo ongeveer.
Eeuh je had het moeten zien toen Tanja zich hier aanmelde,quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer doen we hier aan zwaaien enzo. Kom op man, omdat Roel meepost moet er gegroet worden. Dat is echt heel erg.
hehehehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef Scrupules het volgende:
rik over zn shaggie: "een vies nat ding waar allemaal bruine shit uit komt"
je zou denken dat ie dat wel lekker vindt
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
denk wel wat alcohol, maar zonder muziek zuip je je lang niet zo klem...
Janine heeft nu toch ook niets te blowen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:45 schreef AliceD het volgende:
[..]
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?
(Groetjes aan Dido trouwens, en tof dat je meepost )
dat snap ik dus nou niet van milica, ze is duidelijk tweede keus van ploffie, als ze dat gisteren niet heeft gezien....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
Die Etiënne neem t er weer van.
WWWAAAATTTT??? heeft janine wat te blowen????!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:45 schreef AliceD het volgende:
[..]
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?
(Groetjes aan Dido trouwens, en tof dat je meepost )
Joh, wacht nog effe met dit soort posts tot LS ook online is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen ze in bb zat was iederen opgelucht dat ze er eindelijk uit was en toen ze zich op fok aanmelde liep iedereen achter der aan![]()
Ja daar weet ik ook niks van. Ze heeft wel slaappillen gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
WWWAAAATTTT??? heeft janine wat te blowen????!!!
Maar lieverdje toch! Dat kan ze toch wel handlen schatje van me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Janine heeft nu toch ook niets te blowen?
hahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Canisfire het volgende:
Rik is gewoon een toffe homo,
Zo als die nu heel sneaky Hilde laat stikken,.
Medicinaal...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef AliceD het volgende:
[..]
Toen Milica een jaar of 7 was, zei haar ma op het zwembad"Goed je trutje droogmaken, daar kun je later veel geld mee verdienen"
De eerste dagen toch wel? nu twijfel ik zelf trouwens ook, maar ik meen toch dat ze blowde in het begin...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Voor haar reuma toch? Dat heeft ze wel gezegd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Lyza het volgende:
Ach nee, Janine heeft toch niks te blowen.. Mocht ze willen.
Nopequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef AliceD het volgende:
[..]
De eerste dagen toch wel? nu twijfel ik zelf trouwens ook, maar ik meen toch dat ze blowde in het begin...
Lá je nie gék makûh....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
* mazaru steekt er nog maar eentje opquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
Janine heeft geen wiet hoor, is afgewezen door BB (was in de reguliere uitzending te horen)
neu ik ook niet, ik zat me net te verlekkeren aan een joint met de gedachte bij sjaan ,( ik wel en jij nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja daar weet ik ook niks van. Ze heeft wel slaappillen gekregen.
Dat is Hilde maar die heeft ook niets bij zich,quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor haar reuma toch? Dat heeft ze wel gezegd...
* irritant* noooit beginnen is nog beter;)quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef ThaSandman het volgende:
Als ik toch zo'n rokershoestje had stopte ik toch gelijk met roken.
O, daar hebbie haar ook weer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
Was het al bekend dat die lange rooie een (ex)? terrorist is?![]()
jij rookt zeker niet...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef ThaSandman het volgende:
Als ik toch zo'n rokershoestje had stopte ik toch gelijk met roken.
Klopt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:49 schreef roeland303 het volgende:
medicinale weed...zo'n onzin, je krijgt het niet vergoed, is veel duurder en werkt voor geen meter
Als een ketting.quote:
Semmihquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:50 schreef Canisfire het volgende:
Kijken of Samir net zo lang zijn tanden poetst als Lieske vorig jaar,
Dat doe ik voor het eerst.quote:
Ketting?...ketter...quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:52 schreef -Myrt- het volgende:
semmih: vandaar dat je ballen onder je lichaam hangen dan zijn ze koeler...
sjaan: welke ballen
hahaha
Zal wel zijn omdat ze misschien anders gedonder krijgen, al vind ik het ook vreemd omdat blowen gewoon legaal is enzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef toxikon het volgende:
wel een gelul trouwens, je mag je zelf een vergiftiging zuipen maar een lekkere joint waar je lekker relaxed en loom van wordt, wat de onderlinge sexualiteit bevorderd, mag weer niet.
vreemde regels...![]()
Nee, die heeft gelukkig haar medicinale wijntjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is Hilde maar die heeft ook niets bij zich,
Kettingroker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ketting?...ketter...
Ik ben fan van haze... rook alleen maar haze eigenlijk..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zit aan de tieten van Milica
"ik vind dat zo lekker"quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zit aan de tieten van Milica
Poes poes.... was echt heeeeeel weinig van te zenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Canisfire het volgende:
Iemand een cap van die poes ?
Zeker een seconde of 2 snel in beeld tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Poes poes.... was echt heeeeeel weinig van te zen
Word ik weer genegeerd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
Was het al bekend dat die lange rooie een (ex)? terrorist is?![]()
Ja dat wel maar ze deed echt meteen der benen over elkaar... Maar wie weet Scanman misschienquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zeker een seconde of 2 snel in beeld toch![]()
Misschien komen er nog wel gasten bijquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef AliceD het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze poedelnaakt onder de douche staan na 2 dagen, maar onder het schuim moet een bikini aan...
Jawel, ik hoorde net dat Sabrina + Monique ook gaan slapen dus over een uurtje is het wel gebeurdquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan gewoon niet pitten he, die liggen om 4 nog steeds niet in hun nest.
legaal?...gedoogd, is toch een verschil...Mensen van bb zeiden dat er figuren waren geweest die joints over de hekken hadden gegooid... Maar bb was er eerder bij...flippequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat ze misschien anders gedonder krijgen, al vind ik het ook vreemd omdat blowen gewoon legaal is enzo
Onder de douche word niet gepraat dus niet uitgezonden, in het bad welquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef AliceD het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze poedelnaakt onder de douche staan na 2 dagen, maar onder het schuim moet een bikini aan...
Dat ze mee is gegaan met paar mensen die een slachthuis in de fik gingen steken? Dat bedoel je?quote:
Ja daar verheugde ik mij nu ook opquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien komen er nog wel gasten bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |