quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zit aan de tieten van Milica
"ik vind dat zo lekker"quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:53 schreef Kinga het volgende:
OMG Janine zit aan de tieten van Milica
Poes poes.... was echt heeeeeel weinig van te zenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Canisfire het volgende:
Iemand een cap van die poes ?
Zeker een seconde of 2 snel in beeld tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Poes poes.... was echt heeeeeel weinig van te zen
Word ik weer genegeerd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
Was het al bekend dat die lange rooie een (ex)? terrorist is?![]()
Ja dat wel maar ze deed echt meteen der benen over elkaar... Maar wie weet Scanman misschienquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zeker een seconde of 2 snel in beeld toch![]()
Misschien komen er nog wel gasten bijquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef AliceD het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze poedelnaakt onder de douche staan na 2 dagen, maar onder het schuim moet een bikini aan...
Jawel, ik hoorde net dat Sabrina + Monique ook gaan slapen dus over een uurtje is het wel gebeurdquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan gewoon niet pitten he, die liggen om 4 nog steeds niet in hun nest.
legaal?...gedoogd, is toch een verschil...Mensen van bb zeiden dat er figuren waren geweest die joints over de hekken hadden gegooid... Maar bb was er eerder bij...flippequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat ze misschien anders gedonder krijgen, al vind ik het ook vreemd omdat blowen gewoon legaal is enzo
Onder de douche word niet gepraat dus niet uitgezonden, in het bad welquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef AliceD het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze poedelnaakt onder de douche staan na 2 dagen, maar onder het schuim moet een bikini aan...
Dat ze mee is gegaan met paar mensen die een slachthuis in de fik gingen steken? Dat bedoel je?quote:
Ja daar verheugde ik mij nu ook opquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien komen er nog wel gasten bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |