Er zitten krassen op je monitor ondertussen, veronderstel ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:35 schreef -Myrt- het volgende:
ik wel vraag me niet hoe
Etiënne - Semih lijkt me beter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef ThaSandman het volgende:
Hilde vs Egbert lijkt me vel vet.
Zou ze eens perongeluk binnegestapt zijn toen Hilde met een van haar vaders bezig was?quote:
Kan ik ook mee leven.quote:
Ik denk dat dat nog het minst traumatisch voor haar was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zou ze eens perongeluk binnegestapt zijn toen Hilde met een van haar vaders bezig was?
niet eens....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten krassen op je monitor ondertussen, veronderstel ik.
Hebben jullie 3 weken geen weekopdracht gehaald dan? Want anders had je toch wel alcohol.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef roeland303 het volgende:
Volgens mij was de eerste party pas na drie weken in bb6... Dan heeft het ook de grootste impact... Drie weken geen muziek en geen alcohol...en dan ineens allebei. Terwijl je toch heel de tijd een soort ingehouden gedraagt, dan ga je echt los als je een keer wat op hebt....Tenminste ik wel....
vertel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog het minst traumatisch voor haar was.
Iemand op Fok kende Hilde en deed een boekje open.
Klopt idd, ze hebben wel donderdagavond een korte "party" gehad btwquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef roeland303 het volgende:
Volgens mij was de eerste party pas na drie weken in bb6... Dan heeft het ook de grootste impact... Drie weken geen muziek en geen alcohol...en dan ineens allebei. Terwijl je toch heel de tijd een soort ingehouden gedraagt, dan ga je echt los als je een keer wat op hebt....Tenminste ik wel....
Ja en het is tot nu toe echt gebleken dat die t bij t rechtste eind had.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog het minst traumatisch voor haar was.
Iemand op Fok kende Hilde en deed een boekje open.
graag link plaatsen of vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja en het is tot nu toe echt gebleken dat die t bij t rechtste eind had..
Lees maar ergens terug in de COS van de eerste dag ofzo.quote:
Er was gewoon 1 of ander wijf die beweerde Hilde van vroeger te kennen. Ze vertelde dat Hilde een feeks zou zijn die naar niemand kijkt en alleen aan zichzelf denkt. Dat is t wel zo ongeveer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |