Ddweeks wel, maar in het weekend vind ik het toch wel leuk als ze langer opblijvenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
ach, ik heb ook liever dat ze om 8 uur hun nest uit komen, heb geen zin om elke nacht tot 2 uur te kijken...
precies , afgelopen nacht was het ook 3 uur, en vanmorgen om 9 uur stond ik al weer aan de voetballijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
ach, ik heb ook liever dat ze om 8 uur hun nest uit komen, heb geen zin om elke nacht tot 2 uur te kijken...
Ik zie wel een deuk.quote:
Jullie willen niet weten waarom dat kruis van die broek van Janine zo gespannen staat.quote:
Yep, zal wel in de ochtend kunnen gebeuren oidquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Bocaj het volgende:
Die foon gaat morgen af denk ik! BB zegt: Slaap lekker...
Kom op Scan, niet te happerig. Wel dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Etienne stapt op. Is toch wel klasse, Niet té happerig enzo. Hij pakt het op zich wel slim aan.
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Bocaj het volgende:
Die foon gaat morgen af denk ik! BB zegt: Slaap lekker...
Schijnt te moeten bij modellen, maar het is idd géén gezicht/quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:10 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ja zo zonder gezicht is ze nog redeliojk te doen, maar wat is ze graatmager
Als hij happerig was, was ie wel blijven zitten toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kom op Scan, niet te happerig. Wel dus.
Nee ik niet, gewoon softheid van BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef witste het volgende:
BB is me íets té vriendelijk, deze avond met die envelop en nu weer met het 'slaap lekker'.
Ik verbind daar de conclusie aan vast dat er vannacht iets te gebeuren staat... wat jullie?
Ik krijg een bang voorgevoel dat de streams misschien wel op zwart gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ik flip morgen uit als ik hele dag achter de pc zit en als ik dan ff weg ben die kolere telefoon gaat...
Ik denk dat hij gewoon al die tijd niet lekker heeft gezeten. Echt, Etiënne en subtiel, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij happerig was, was ie wel blijven zitten toch?
Nee! Niet mij bang maken!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ik krijg een bang voorgevoel dat de streams misschien wel op zwart gaan![]()
Dat lijkt me erg vreemd, normaal gebeurd dat alleen bij alarm of als iemand volledig door het lint gaatquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:12 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ik krijg een bang voorgevoel dat de streams misschien wel op zwart gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |