Hoe laat komt bowling ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef arneaux het volgende:
Jongens, het is zaterdagavond. Er Bowling for Columbine komt op tv, net als de Lama's. Bruce Almighty is nu bezig op SBS en natuurlijk kun je de kroeg in. O ja, Magnolia komt ook nog. Dus vervelen gaat niet op vanavond.
10 uur op RTL5.quote:
Heb je nou je zin ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij kan ik de SC wel gaan sluiten
Magnolia is overrated.quote:
Thanks !quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Doe dat dan ook gewoon. Er word hier echt wel commentaar op de streams gegeven tussendoor. Zo een onzettend strak beleid werkt toch niet. Ik heb echt geen zin om eventuele kanttekeningen een SC topic te posten enzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat de traditionele SC moet gaan verdwijnen al werd het oneindige gewzwaai wel irritant iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja mamaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Jongens kap nou met die offtopic SC.
Je valt alleen op een ongelukkig moment binnen......quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Jongens kap nou met die offtopic SC.
Achatsie...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef rubstar het volgende:
Jeroen zou het wel op prijs stellen als Milica is een keer zegt van hey Jeroen kom is ff mee op bed liggen
om te praten dan he..
tuurlijk niet, zolang het overzichtelijk blijftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Vindt iemand het erg dan dat er zo nu en dan 1 zinnetje offtopic gaat? Er zijn geen hele gesprekken offtopic oid.
Klopt. Op de 1 of andere manier heeft t iets te maken met BB, altijd. Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen. En anders komt er maar een COS Nieuwe Stijl ofzo, en daar alleen COS, weinig kans dat t werkt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Vindt iemand het erg dan dat er zo nu en dan 1 zinnetje offtopic gaat? Er zijn geen hele gesprekken offtopic oid.
We houden ons wat dat betreft erg netjes aan de regels ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Borderliners met alchohol zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Sjaan wil wel aan de alcohol, maar ze doet het niet omdat ze er niet gezellig van wordt.
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
We hebben op verzoek van de users deze keus gemaakt.
Het valt nu nog wel mee, flugeltje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Af en toe een zin niet Isa, maar ik merk dat het weer af begint te glijden, voor je het weet zitten we weer volop te zwaaien. We hebben op verzoek van de users deze keus gemaakt.
sNachts is het hier altijd 1 grote SC met tussendoor COS en dat gaat ook prima. Ik denk echt niet dat iedereen helemaal offtopic gaat zitten lullen hoor, dan zou er namelijk geen topic meer zijn om over BB te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Af en toe een zin niet Isa, maar ik merk dat het weer af begint te glijden, voor je het weet zitten we weer volop te zwaaien. We hebben op verzoek van de users deze keus gemaakt.
Ik weet wel waaromquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef rubstar het volgende:
E10 is opeens verdacht stil..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Het hoi en doei zwaaien mis ik totaal niet. Heerlijk dat dat weg is
die wordt de hele tijd afgekapt door Rikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef rubstar het volgende:
E10 is opeens verdacht stil..
Je laat je toch niet afkappen door Rik zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef intoyou het volgende:
[..]
die wordt de hele tijd afgekapt door Rik
misschien is tie bang dan? vind het wel een beetje zieligquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet afkappen door Rik zou ik zeggen.
Beckhamstyle.quote:
Same herequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Was even weggeweest maar heb niet zoveel gemist geloof ik, tis een erg dooie boel daar
Ja, een wenteltrap. Niet met open treden want de hond gaat niet op open trappetjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:00 schreef intoyou het volgende:
Hilde heeft een rond trappetje laten bouwen naast haar bed voor der hond, zodat hij/zij niet zo hoog hoeft te springen
Inderdaad, dat Rik daar zin in heeft..pfffquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Dat vlechten kan nog héél lang gaan duren.
Ach, hij knapt er wel van opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Als dat Jeroen zijn manier is om erin te blijven....iedereen hun zin maar geven en alles laten doen aan zichzelf...hmm
en het is rood gelaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, een wenteltrap. Niet met open treden want de hond gaat niet op open trappetjes.
Hij wilde zn borsthaar ook al gaan afscheren en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat hij een wijndrinker is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef Kinga het volgende:
Als dat Jeroen zijn manier is om erin te blijven....iedereen hun zin maar geven en alles laten doen aan zichzelf...hmm
Sabrina: ja dat die hond ermee kapt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:04 schreef intoyou het volgende:
Hilde's moeder: zometeen gaat het hondje bij mij dood. Hilde: ja dan houd het leven op
Waarna hij snel zei: ik laat dat beest nooit uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:08 schreef intoyou het volgende:
Etienne: als hij dat hondje uitlaat en hij komt dan een meisje tegen dan heeft tie ziets van 'kom ik aan met mn nichtenhondje'
Alleen dat uniform verbaasd me een beetjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:09 schreef intoyou het volgende:
De honden van Etienne hebben een hekel aan mensen in uniform, gehandicapten en donkere mensen.
Ze (bewoners) moeten voor een goede nachtrust zorgen dus ik ben benieuwd wat er komen gaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:19 schreef Bep het volgende:
Kan de regie niet eens beslissen om die fucking telefoon af te laten gaan , er moet wat pit in
Wisselend, meestal vanaf uurtje of 22:30-23:00uurquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:31 schreef Debbus het volgende:
Wanneer begon normaal de muziek?
Denk dat die zoon wel weet dat z'n moeder wel erg blond is. Verder vind ik ze juist leuk, dus misschien krijgt die zoon alleen maar positieve reacties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:32 schreef riri het volgende:
wat zijn dat toch rare types die monique en die sabrina
zijn net kleuters
en die monique is al een moeder van een zoon van 15
dat kind dat denkt....ooooh my god
Monique lult er wel overheenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:36 schreef Wishjuh het volgende:
he kut.. Janine mengt zich in het gesprek... het wordt meteen minder leuk...
wit is nog steeds in, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:36 schreef toxikon het volgende:
waarom loopt plofkop steeds in dat witte shirtje?
gebrek aan fantasie of is dat hip in kamperland?
Aha, ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Rik en Jeroen zitten wel erg amicaal bij elkaar ondertussen.
Liever zon moeder dan een moeder die heel de avond straf aan fris/thee zit op feestjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
die zoon krijgt vast reakties van "is die moeder van jou gek of zo"
niet normaal gedrag voor iemand van 35 jaar
die wijn kan ze beter ook laten staan de volgende keer
liever die blonde dan hilde, hoef ik niet lang over na te denkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
niet normaal gedrag voor iemand van 35 jaar
die wijn kan ze beter ook laten staan de volgende keer
ik zou zeggen: Die moeder van jou is wel erg blond, maar heb verschrikkelijk om haar gelachen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
Daartussen zit gelukkig nog een heel arsenaal van leuke moeders......maar dit gedrag van die monique is puur kleutergedragquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever zon moeder dan een moeder die heel de avond straf aan fris/thee zit op feestjes.
hij gaat nu achter sjaan aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef toxikon het volgende:
wat is er gebeurt, plofkop loopt niet achter sabje aan, heeft ie de bons gekregen ofzo?
Hij is te veel met het spel bezig, en vind alles zo leuk wat BB doet. En hij vind het zo leuk hoe alles gaat en ontwikkeld...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Egbert steeds irritanter worden. Ik vind hem vaak te positief, ofzo. Ik kan t niet goed omschrijven.
Bedoel je dat je 'm ongeloofwaardig vindt overkomen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Egbert steeds irritanter worden. Ik vind hem vaak te positief, ofzo. Ik kan t niet goed omschrijven.
Op bed denk ik?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef rubstar het volgende:
waar is Sabrina eigenlijk? al een tijdje niet gezien
ah jammerquote:
Iets met Beckham ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
wat gebeurd er in godsnaam met Jeroen?
Laat Egbert maar eens een jaartje tussen mij en de buurman in wonen, dan piepte ie wel anders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Marrije het volgende:
Egbert: ik denk dat ik best een goede buurman ben, maar je moet wel een beetje kunnen incasseren.
Hilde: Ik kan helemaal niet incasseren.
Hij wordt opgeknapt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
[..]
wat gebeurt er in godsnaam met Jeroen?
Ik hoop dat t bij haar net omgekeerd gaat dan.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef henk.jansen het volgende:
Ik had mijn twijfels over zijn ge-aardheid maar nu nog veel meer
[afbeelding]
me tooquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop dat t bij haar net omgekeerd gaat dan.
Zoiets?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef ruby het volgende:
Janine wil een mat met grote cirkels.
Op haar hoofd?
Laten we deez in d'r bek proppen.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Sigi het volgende:
zijn ze de drank nu aan het het misbreuiken bij het koken ????
Ze krijgen sowieso pas om middernacht de melding dat het middernacht is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Waarom gaan ze niet slapen als BB ze dat heeft aangeraden?
Henk, ga jij eens gauw offline want het is nog lang geen nacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat hij een Beckham kapsel wil ?
Waarom werd je vermoeden bevestigd toen je zag dat Jeroen door Rik werd ingevlochten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat hij een Beckham kapsel wil ?
We hebben een tussendienst gehad en morgen vrijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, ga jij eens gauw offline want het is nog lang geen nacht.
Ik raak helemaal gedesoriënteerd!!![]()
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze krijgen sowieso pas om middernacht de melding dat het middernacht is.
En ze moeten volgens mij nog eten? (maar het niet de hele avond gevolgd).
Heb je wel eens het geluid aan, die gozer lult als een nicht alleen hij weet hetzelf nog niet of wil er niet voor uitkomenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom werd je vermoeden bevestigd toen je zag dat Jeroen door Rik werd ingevlochten?
Rik is idd goed in wat hij doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel sjiek gedaan tot nu toe bij Jeroen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je wel eens het geluid aan, die gozer lult als een nicht alleen hij weet hetzelf nog niet of wil er niet voor uitkomen![]()
![]()
Wel netjes in elk geval en die draai erin is niet onaardig. Maar toch, ik hou er niet zo van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel sjiek gedaan tot nu toe bij Jeroen
Ben jij ook gepepe dan door Rik??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rik is idd goed in wat hij doet.
BB wilde daarmee zeggen dat ze meer in het normale ritme moeten komen (denk ik) of er komt misschien een loeizware weekopdracht etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?
In de brief stond dat er een bericht zou komen als het middernacht was. En de bewoners moeten dan niet denken dat BB een spelletje aan het doen is, het is dan ook echt 00:00u.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?
Ah, ok thnx!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Debbus het volgende:
[..]
In de brief stond dat er een bericht zou komen als het middernacht was. En de bewoners moeten dan niet denken dat BB een spelletje aan het doen is, het is dan ook echt 00:00u.
En BB raadde ze aan om dan ook te gaan slapen.
Probleem is nu alleen dat ze niet weten hoe laat het is.
Ze moeten nog aan het avond-eten beginnen.
Dus als straks het bericht van middernacht komt, dan zullen ze niet gaan slapen, omdat ze net gegeten hebben...
Ga je fantasieen ff lekker anders bespreken.quote:
Vind ik ook. Of je het nou mooi vind of niet, het is wel knap gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Haha ze mogen geen reclame maken...nou Rik maakt mooie reclame voor zichzelf in ieder geval
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.quote:
He-le-maal niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Had vandaag geen tijd veel gemist ?
Kijk, daar hebben we nu de blog voor: http://bigbrother.fok.nl/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Het zijn net mensen he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.
Ik kan zelfs heel goed met ze opschieten en die ik ken geef ik ook een zoen als ze jarig zijn![]()
![]()
Nouja, alleen het valse alarm dan misschienquote:
Niks bijzonders iig...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Jeroen bedoel je? Die is volgens mij echt niet homo. En ik kan het weten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.
Ik kan zelfs heel goed met ze opschieten en die ik ken geef ik ook een zoen als ze jarig zijn![]()
![]()
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niks bijzonders iig...
Vanmorgen vals alarm, toen ging sirene af, ontruimings dinges..
Janine en Tijn nog steeds spanningsveld
Egbert heeft zijn hoofd kaal geschoren..
En nou wordt Jeroen zijn haar ingevlochten door Rik..
Niet net, het zijn mensen, alleen ze gedragen zich anders als ikquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist! Wat heb ik allemaal gemist. Vertel, vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoor, geen barst gemist
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Sja, waar moeten we beginnen? Het is zooooo veeeeeeel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten nog eten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Waarom gaan ze niet slapen als BB ze dat heeft aangeraden?
Hilde moest plassen, en jeroen krijgt of heeft een Beckham-kapselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
De telefoon is eindelijk gegaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
En je achternaam is sherrytjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jeroen bedoel je? Die is volgens mij echt niet homo. En ik kan het weten.
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En je achternaam is sherrytje![]()
![]()
De vechtpartij tussen Semih en Etienne vergeet je maar even?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef Debbus het volgende:
[..]
De telefoon is eindelijk gegaan.
Verder een vette orgie met Tijn/Marlies, E10/Sabrina en Egbert/Hilde.
Meer eigenlijk niet.
Zoveeeeel..... niet te herhalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Misschien gaat nu wel de telefoonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Wat draaien die camera's zo overdreven ?
Gelukkig. Ik was al bang dat ik een goed gesprek gemist had.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef Debbus het volgende:
[..]
De telefoon is eindelijk gegaan.
Verder een vette orgie met Tijn/Marlies, E10/Sabrina en Egbert/Hilde.
Meer eigenlijk niet.
Dat is het nichtje van Marcia en Egbertquote:
Sorry, o ja, en Tijn en Sjanine hebben eindelijk vriendschap gesloten!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vechtpartij tussen Semih en Etienne vergeet je maar even?
Ik vind het echt mooi!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
Best knap van Rik hoe die van een normaal kapsel een exentriek kunstwerk kan maken.
Heeft Hilde gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Egbert trouwens zijn hoofd zelf kaal geschoren of heeft Rik dat ook gedaan?
Dat heeft Hilde gedaan, niet voordat ze zijn oor had opengereten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Egbert trouwens zijn hoofd zelf kaal geschoren of heeft Rik dat ook gedaan?
Nee Hilde heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Hildequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
In het dagelijks leven beplakt hij een energiecentrale of hangt eraan vastgeketend, nu doet hij iets met haarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
Best knap van Rik hoe die van een normaal kapsel een exentriek kunstwerk kan maken.
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.
Ja precies, het lijkt me niet de bedoeling dat de kapsels zo rigoreus worden aangepast. Kijk Egbert valt dan nog mee, zoveel verschil zie je niet maar het kapsel van Jeroen is dusdanig anders dat hij niet meer lijkt op de foto die gebruikt wordt voor de nominaties etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat in het vorige deel er ook gedonder was met Menno die zijn hoofd had kaal geschoren.quote:
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Debbus het volgende:
[..]
Sorry, o ja, en Tijn en Sjanine hebben eindelijk vriendschap gesloten!!
Jeroen is toch echt de enige die er niet echt lekker tussen past... maar ik denk niet dat hij er als eerste uit vliegt..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat zou wel mooi zijn, als t vanavond nog moeten uithalen. Ik vind Jeroen trouwens best wel onzeker overkomen op dit moment.
Dit kapsel vind ik erg leuk maar zoals hij bij de vrouwen van de krulkapsels maakt, vind ik iets minder.quote:
Dit zorgt voor spectaculaire beelden hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef arneaux het volgende:
Aan de andere kant, dat invlechten heeft zolang geduurd. BB had veel eerder in kunnen grijpen.
Bij andere BB was juist het probleem dat iedereen op een gegeven moment wel naar een kapper wilde, maar ze mochten geen contact met de buitenwereld hebben. Zie daar ook het 'gedoe' met tondeuses, uitschieten, etc.quote:
En de zusjes de meest intelligentstequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Semih de mooiste man in het huis, Jeroen de lekkerste.
Marcia is de mooiste vrouw, Marlies de lekkerste.
Minus milica.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
De wat interessantere dames van het huis
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260893.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ja zeg, wat denkt die Van de Tonnekreek wel niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Isabeau (dacht ik) zei vanmiddag dat Hilde kort voor het begin haar haar had geverfd ofzo... en dat moest van Hummie meteen in de oude staat terug.
Waaom is mooiste niet gelijk aan lekkerste bij jou?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Semih de mooiste man in het huis, Jeroen de lekkerste.
Marcia is de mooiste vrouw, Marlies de lekkerste.
Weer een plaats gezakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wil niet met iemand op de bank liggen, omdat haar vriendje er anders misschien door beschadigd wordt![]()
Ik vind dat soms best uiteen lopen. Iemand kan heel esthetisch zijn, maar sex-appeal missen. Omgekeerd kan iemand ook best imperfect zijn, maar tegelijkertijd enorm geil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waaom is mooiste niet gelijk aan lekkerste bij jou?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
Damn it, gooi die tuin open BB. Die fucking streams zijn zo donker!
Ik heb een keer gehoord dat als mannen zeggen lekkerste/geil dan bedoelen ze 'om mee te neuken' en als ze zeggen mooi, dan bedoelen ze 'om mee te trouwen'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waaom is mooiste niet gelijk aan lekkerste bij jou?
Kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dat kan er niet aan liggen dat het avond is. Ze hebben immers geen licht van buiten. Zal BB de verlichting zachter zetten 's avonds ofzo? Vanmiddag leek het veel lichter.
Zou kunnen. Wat mij betreft is mooiste altijd gelijk aan lekkerste.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat als mannen zeggen lekkerste/geil dan bedoelen ze 'om mee te neuken' en als ze zeggen mooi, dan bedoelen ze 'om mee te trouwen'
Ik wil der best troosten als ze daar behoeft aan heeft hoor,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia kan er emotioneel van worden, dat ze voelt dat ze aan het groeien is.
En dat ze haar horloge en agenda niet heeft.
Ja inderdaad, heb ik ook al eens eerder gezegd. Vet irritant, voor ons valt dat extra op, voor de bewoners blijkbaar niet want die vinden haar geweldig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef rubstar het volgende:
van die Marlies wordt ik ook doodziek.. altijd maar Ohhh Heeerrrrlijk, ja lekkerrrr he... ow wat fijnnnn jaaa..
Daar krijg je echt geen hoogte van want die praat echt met iedereen mee..
krijg er gewoon ook trek van.. dat BB kijken s'avonds kan niet goed zijn.. als zij staan te koken ga ik ook steeds etenquote:
Ik word echt knettergek van dat gelul over mensen van buitenaf. Vergeten die handel en duiken op wat binnen handbereik is verdommequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef rubstar het volgende:
Milica vindt mensen niet snel leuk.. leuk.. maar die ene jongen vond ze dan wel leuk leuk.. weet je wel
Als je vanochtend Sabrina een brood zag bakken, dan wist je wel beterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef Bocaj het volgende:
De zusjes zitten zo mooi te kijken
Normaal zouden zij willen koken
Tsja, moeilijk onderwerp. Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Rik is wel op en top een vrouw eigenlijk. Hij praat en denkt gewoon als een vrouw.
Zijn types als Rik niet eigenlijk transseksuelen die alleen de stap niet durven nemen?
sorry als ik er volkomen naast zit
Neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef GeKa het volgende:
Is de telefoon al gegaan?
Ik betwijfel dat toch wel echt. Transseksuelen zijn er vaak als klein kind al van overtuigd dat ze in een verkeerd lichaam zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Rik is wel op en top een vrouw eigenlijk. Hij praat en denkt gewoon als een vrouw.
Zijn types als Rik niet eigenlijk transseksuelen die alleen de stap niet durven nemen?
Allicht wel. Maar hij is de minst irritante die voor smaakmakende tv moet zorgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Even mijn excuses, ik was in de war met Jeroen en Tijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:40 schreef LuQas het volgende:
Zelf ik als homo word moe van dit meidengepraat van Rik en zijn girls.![]()
...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia kan er emotioneel van worden, dat ze voelt dat ze aan het groeien is.
En dat ze haar horloge en agenda niet heeft.
Nasiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef GeKa het volgende:
Mooi tijdstip voor het avondeten!
Wat is het? Macaroni?
Ruzies moeten er komen. Keiharde confrontaties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:46 schreef PhalanX het volgende:
soms heb ik liever dat ze allemaal gewoon niet al die emo-crap naar boven brengen, al dat handjes-vasthouden en samen liedjes zingen terwijl iedereen praat over hun gevoelens gaat na tig seizoenen ook goed hard vervelen.
Weetje dat ik me dat ook al een tijdje afvraag!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |