In de brief stond dat er een bericht zou komen als het middernacht was. En de bewoners moeten dan niet denken dat BB een spelletje aan het doen is, het is dan ook echt 00:00u.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?
Ah, ok thnx!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Debbus het volgende:
[..]
In de brief stond dat er een bericht zou komen als het middernacht was. En de bewoners moeten dan niet denken dat BB een spelletje aan het doen is, het is dan ook echt 00:00u.
En BB raadde ze aan om dan ook te gaan slapen.
Probleem is nu alleen dat ze niet weten hoe laat het is.
Ze moeten nog aan het avond-eten beginnen.
Dus als straks het bericht van middernacht komt, dan zullen ze niet gaan slapen, omdat ze net gegeten hebben...
Ga je fantasieen ff lekker anders bespreken.quote:
Vind ik ook. Of je het nou mooi vind of niet, het is wel knap gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Haha ze mogen geen reclame maken...nou Rik maakt mooie reclame voor zichzelf in ieder geval
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.quote:
He-le-maal niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Had vandaag geen tijd veel gemist ?
Kijk, daar hebben we nu de blog voor: http://bigbrother.fok.nl/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Het zijn net mensen he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.
Ik kan zelfs heel goed met ze opschieten en die ik ken geef ik ook een zoen als ze jarig zijn![]()
![]()
Nouja, alleen het valse alarm dan misschienquote:
Niks bijzonders iig...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Jeroen bedoel je? Die is volgens mij echt niet homo. En ik kan het weten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.
Ik kan zelfs heel goed met ze opschieten en die ik ken geef ik ook een zoen als ze jarig zijn![]()
![]()
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niks bijzonders iig...
Vanmorgen vals alarm, toen ging sirene af, ontruimings dinges..
Janine en Tijn nog steeds spanningsveld
Egbert heeft zijn hoofd kaal geschoren..
En nou wordt Jeroen zijn haar ingevlochten door Rik..
Niet net, het zijn mensen, alleen ze gedragen zich anders als ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |