Hoe laat komt bowling ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef arneaux het volgende:
Jongens, het is zaterdagavond. Er Bowling for Columbine komt op tv, net als de Lama's. Bruce Almighty is nu bezig op SBS en natuurlijk kun je de kroeg in. O ja, Magnolia komt ook nog. Dus vervelen gaat niet op vanavond.
10 uur op RTL5.quote:
Heb je nou je zin ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij kan ik de SC wel gaan sluiten
Magnolia is overrated.quote:
Thanks !quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Doe dat dan ook gewoon. Er word hier echt wel commentaar op de streams gegeven tussendoor. Zo een onzettend strak beleid werkt toch niet. Ik heb echt geen zin om eventuele kanttekeningen een SC topic te posten enzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat de traditionele SC moet gaan verdwijnen al werd het oneindige gewzwaai wel irritant iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja mamaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Jongens kap nou met die offtopic SC.
Je valt alleen op een ongelukkig moment binnen......quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Jongens kap nou met die offtopic SC.
Achatsie...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef rubstar het volgende:
Jeroen zou het wel op prijs stellen als Milica is een keer zegt van hey Jeroen kom is ff mee op bed liggen
om te praten dan he..
tuurlijk niet, zolang het overzichtelijk blijftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Vindt iemand het erg dan dat er zo nu en dan 1 zinnetje offtopic gaat? Er zijn geen hele gesprekken offtopic oid.
Klopt. Op de 1 of andere manier heeft t iets te maken met BB, altijd. Ik heb er absoluut geen bezwaar tegen. En anders komt er maar een COS Nieuwe Stijl ofzo, en daar alleen COS, weinig kans dat t werkt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Vindt iemand het erg dan dat er zo nu en dan 1 zinnetje offtopic gaat? Er zijn geen hele gesprekken offtopic oid.
We houden ons wat dat betreft erg netjes aan de regels ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Borderliners met alchohol zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Sjaan wil wel aan de alcohol, maar ze doet het niet omdat ze er niet gezellig van wordt.
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
We hebben op verzoek van de users deze keus gemaakt.
Het valt nu nog wel mee, flugeltje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Af en toe een zin niet Isa, maar ik merk dat het weer af begint te glijden, voor je het weet zitten we weer volop te zwaaien. We hebben op verzoek van de users deze keus gemaakt.
sNachts is het hier altijd 1 grote SC met tussendoor COS en dat gaat ook prima. Ik denk echt niet dat iedereen helemaal offtopic gaat zitten lullen hoor, dan zou er namelijk geen topic meer zijn om over BB te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Af en toe een zin niet Isa, maar ik merk dat het weer af begint te glijden, voor je het weet zitten we weer volop te zwaaien. We hebben op verzoek van de users deze keus gemaakt.
Ik weet wel waaromquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef rubstar het volgende:
E10 is opeens verdacht stil..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Het hoi en doei zwaaien mis ik totaal niet. Heerlijk dat dat weg is
die wordt de hele tijd afgekapt door Rikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef rubstar het volgende:
E10 is opeens verdacht stil..
Je laat je toch niet afkappen door Rik zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef intoyou het volgende:
[..]
die wordt de hele tijd afgekapt door Rik
misschien is tie bang dan? vind het wel een beetje zieligquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet afkappen door Rik zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |