quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist! Wat heb ik allemaal gemist. Vertel, vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoor, geen barst gemist
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Sja, waar moeten we beginnen? Het is zooooo veeeeeeel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten nog eten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Waarom gaan ze niet slapen als BB ze dat heeft aangeraden?
Hilde moest plassen, en jeroen krijgt of heeft een Beckham-kapselquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
De telefoon is eindelijk gegaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
En je achternaam is sherrytjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jeroen bedoel je? Die is volgens mij echt niet homo. En ik kan het weten.
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En je achternaam is sherrytje![]()
![]()
De vechtpartij tussen Semih en Etienne vergeet je maar even?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef Debbus het volgende:
[..]
De telefoon is eindelijk gegaan.
Verder een vette orgie met Tijn/Marlies, E10/Sabrina en Egbert/Hilde.
Meer eigenlijk niet.
Zoveeeeel..... niet te herhalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Misschien gaat nu wel de telefoonquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef Kinga het volgende:
Wat draaien die camera's zo overdreven ?
Gelukkig. Ik was al bang dat ik een goed gesprek gemist had.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:15 schreef Debbus het volgende:
[..]
De telefoon is eindelijk gegaan.
Verder een vette orgie met Tijn/Marlies, E10/Sabrina en Egbert/Hilde.
Meer eigenlijk niet.
Dat is het nichtje van Marcia en Egbertquote:
Sorry, o ja, en Tijn en Sjanine hebben eindelijk vriendschap gesloten!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vechtpartij tussen Semih en Etienne vergeet je maar even?
Ik vind het echt mooi!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
Best knap van Rik hoe die van een normaal kapsel een exentriek kunstwerk kan maken.
Heeft Hilde gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Egbert trouwens zijn hoofd zelf kaal geschoren of heeft Rik dat ook gedaan?
Dat heeft Hilde gedaan, niet voordat ze zijn oor had opengereten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Egbert trouwens zijn hoofd zelf kaal geschoren of heeft Rik dat ook gedaan?
Nee Hilde heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Hildequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
In het dagelijks leven beplakt hij een energiecentrale of hangt eraan vastgeketend, nu doet hij iets met haarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
Best knap van Rik hoe die van een normaal kapsel een exentriek kunstwerk kan maken.
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.
Ja precies, het lijkt me niet de bedoeling dat de kapsels zo rigoreus worden aangepast. Kijk Egbert valt dan nog mee, zoveel verschil zie je niet maar het kapsel van Jeroen is dusdanig anders dat hij niet meer lijkt op de foto die gebruikt wordt voor de nominaties etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat in het vorige deel er ook gedonder was met Menno die zijn hoofd had kaal geschoren.quote:
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Debbus het volgende:
[..]
Sorry, o ja, en Tijn en Sjanine hebben eindelijk vriendschap gesloten!!
Jeroen is toch echt de enige die er niet echt lekker tussen past... maar ik denk niet dat hij er als eerste uit vliegt..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat zou wel mooi zijn, als t vanavond nog moeten uithalen. Ik vind Jeroen trouwens best wel onzeker overkomen op dit moment.
Dit kapsel vind ik erg leuk maar zoals hij bij de vrouwen van de krulkapsels maakt, vind ik iets minder.quote:
Dit zorgt voor spectaculaire beelden hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef arneaux het volgende:
Aan de andere kant, dat invlechten heeft zolang geduurd. BB had veel eerder in kunnen grijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |