Denk dat die zoon wel weet dat z'n moeder wel erg blond is. Verder vind ik ze juist leuk, dus misschien krijgt die zoon alleen maar positieve reacties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:32 schreef riri het volgende:
wat zijn dat toch rare types die monique en die sabrina
zijn net kleuters
en die monique is al een moeder van een zoon van 15
dat kind dat denkt....ooooh my god
Monique lult er wel overheenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:36 schreef Wishjuh het volgende:
he kut.. Janine mengt zich in het gesprek... het wordt meteen minder leuk...
wit is nog steeds in, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:36 schreef toxikon het volgende:
waarom loopt plofkop steeds in dat witte shirtje?
gebrek aan fantasie of is dat hip in kamperland?
Aha, ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Rik en Jeroen zitten wel erg amicaal bij elkaar ondertussen.
Liever zon moeder dan een moeder die heel de avond straf aan fris/thee zit op feestjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
die zoon krijgt vast reakties van "is die moeder van jou gek of zo"
niet normaal gedrag voor iemand van 35 jaar
die wijn kan ze beter ook laten staan de volgende keer
liever die blonde dan hilde, hoef ik niet lang over na te denkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
niet normaal gedrag voor iemand van 35 jaar
die wijn kan ze beter ook laten staan de volgende keer
ik zou zeggen: Die moeder van jou is wel erg blond, maar heb verschrikkelijk om haar gelachen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
Daartussen zit gelukkig nog een heel arsenaal van leuke moeders......maar dit gedrag van die monique is puur kleutergedragquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever zon moeder dan een moeder die heel de avond straf aan fris/thee zit op feestjes.
hij gaat nu achter sjaan aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef toxikon het volgende:
wat is er gebeurt, plofkop loopt niet achter sabje aan, heeft ie de bons gekregen ofzo?
Hij is te veel met het spel bezig, en vind alles zo leuk wat BB doet. En hij vind het zo leuk hoe alles gaat en ontwikkeld...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Egbert steeds irritanter worden. Ik vind hem vaak te positief, ofzo. Ik kan t niet goed omschrijven.
Bedoel je dat je 'm ongeloofwaardig vindt overkomen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Egbert steeds irritanter worden. Ik vind hem vaak te positief, ofzo. Ik kan t niet goed omschrijven.
Op bed denk ik?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef rubstar het volgende:
waar is Sabrina eigenlijk? al een tijdje niet gezien
ah jammerquote:
Iets met Beckham ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
wat gebeurd er in godsnaam met Jeroen?
Laat Egbert maar eens een jaartje tussen mij en de buurman in wonen, dan piepte ie wel anders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Marrije het volgende:
Egbert: ik denk dat ik best een goede buurman ben, maar je moet wel een beetje kunnen incasseren.
Hilde: Ik kan helemaal niet incasseren.
Hij wordt opgeknapt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
[..]
wat gebeurt er in godsnaam met Jeroen?
Ik hoop dat t bij haar net omgekeerd gaat dan.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef henk.jansen het volgende:
Ik had mijn twijfels over zijn ge-aardheid maar nu nog veel meer
[afbeelding]
me tooquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop dat t bij haar net omgekeerd gaat dan.
Zoiets?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:54 schreef ruby het volgende:
Janine wil een mat met grote cirkels.
Op haar hoofd?
Laten we deez in d'r bek proppen.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:57 schreef Sigi het volgende:
zijn ze de drank nu aan het het misbreuiken bij het koken ????
Ze krijgen sowieso pas om middernacht de melding dat het middernacht is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Waarom gaan ze niet slapen als BB ze dat heeft aangeraden?
Henk, ga jij eens gauw offline want het is nog lang geen nacht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat hij een Beckham kapsel wil ?
Waarom werd je vermoeden bevestigd toen je zag dat Jeroen door Rik werd ingevlochten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat hij een Beckham kapsel wil ?
We hebben een tussendienst gehad en morgen vrijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, ga jij eens gauw offline want het is nog lang geen nacht.
Ik raak helemaal gedesoriënteerd!!![]()
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:59 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze krijgen sowieso pas om middernacht de melding dat het middernacht is.
En ze moeten volgens mij nog eten? (maar het niet de hele avond gevolgd).
Heb je wel eens het geluid aan, die gozer lult als een nicht alleen hij weet hetzelf nog niet of wil er niet voor uitkomenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom werd je vermoeden bevestigd toen je zag dat Jeroen door Rik werd ingevlochten?
Rik is idd goed in wat hij doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel sjiek gedaan tot nu toe bij Jeroen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je wel eens het geluid aan, die gozer lult als een nicht alleen hij weet hetzelf nog niet of wil er niet voor uitkomen![]()
![]()
Wel netjes in elk geval en die draai erin is niet onaardig. Maar toch, ik hou er niet zo van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel sjiek gedaan tot nu toe bij Jeroen
Ben jij ook gepepe dan door Rik??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rik is idd goed in wat hij doet.
BB wilde daarmee zeggen dat ze meer in het normale ritme moeten komen (denk ik) of er komt misschien een loeizware weekopdracht etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?
In de brief stond dat er een bericht zou komen als het middernacht was. En de bewoners moeten dan niet denken dat BB een spelletje aan het doen is, het is dan ook echt 00:00u.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Bij die brief van Egbert zat toch het advies te gaan slapen omdat het middennacht is? OF begrijp ik dat nou verkeerd?
Ah, ok thnx!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Debbus het volgende:
[..]
In de brief stond dat er een bericht zou komen als het middernacht was. En de bewoners moeten dan niet denken dat BB een spelletje aan het doen is, het is dan ook echt 00:00u.
En BB raadde ze aan om dan ook te gaan slapen.
Probleem is nu alleen dat ze niet weten hoe laat het is.
Ze moeten nog aan het avond-eten beginnen.
Dus als straks het bericht van middernacht komt, dan zullen ze niet gaan slapen, omdat ze net gegeten hebben...
Ga je fantasieen ff lekker anders bespreken.quote:
Vind ik ook. Of je het nou mooi vind of niet, het is wel knap gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Haha ze mogen geen reclame maken...nou Rik maakt mooie reclame voor zichzelf in ieder geval
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.quote:
He-le-maal niks.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Had vandaag geen tijd veel gemist ?
Kijk, daar hebben we nu de blog voor: http://bigbrother.fok.nl/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Het zijn net mensen he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.
Ik kan zelfs heel goed met ze opschieten en die ik ken geef ik ook een zoen als ze jarig zijn![]()
![]()
Nouja, alleen het valse alarm dan misschienquote:
Niks bijzonders iig...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:09 schreef Canisfire het volgende:
Jeroen bedoel je? Die is volgens mij echt niet homo. En ik kan het weten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan homo's maar ze moeten er wel voor uit komen.
Ik kan zelfs heel goed met ze opschieten en die ik ken geef ik ook een zoen als ze jarig zijn![]()
![]()
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niks bijzonders iig...
Vanmorgen vals alarm, toen ging sirene af, ontruimings dinges..
Janine en Tijn nog steeds spanningsveld
Egbert heeft zijn hoofd kaal geschoren..
En nou wordt Jeroen zijn haar ingevlochten door Rik..
Niet net, het zijn mensen, alleen ze gedragen zich anders als ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |