Denk dat die zoon wel weet dat z'n moeder wel erg blond is. Verder vind ik ze juist leuk, dus misschien krijgt die zoon alleen maar positieve reacties.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:32 schreef riri het volgende:
wat zijn dat toch rare types die monique en die sabrina
zijn net kleuters
en die monique is al een moeder van een zoon van 15
dat kind dat denkt....ooooh my god
Monique lult er wel overheenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:36 schreef Wishjuh het volgende:
he kut.. Janine mengt zich in het gesprek... het wordt meteen minder leuk...
wit is nog steeds in, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:36 schreef toxikon het volgende:
waarom loopt plofkop steeds in dat witte shirtje?
gebrek aan fantasie of is dat hip in kamperland?
Aha, ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Rik en Jeroen zitten wel erg amicaal bij elkaar ondertussen.
Liever zon moeder dan een moeder die heel de avond straf aan fris/thee zit op feestjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
die zoon krijgt vast reakties van "is die moeder van jou gek of zo"
niet normaal gedrag voor iemand van 35 jaar
die wijn kan ze beter ook laten staan de volgende keer
liever die blonde dan hilde, hoef ik niet lang over na te denkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
niet normaal gedrag voor iemand van 35 jaar
die wijn kan ze beter ook laten staan de volgende keer
ik zou zeggen: Die moeder van jou is wel erg blond, maar heb verschrikkelijk om haar gelachen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef riri het volgende:
Daartussen zit gelukkig nog een heel arsenaal van leuke moeders......maar dit gedrag van die monique is puur kleutergedragquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Liever zon moeder dan een moeder die heel de avond straf aan fris/thee zit op feestjes.
hij gaat nu achter sjaan aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:38 schreef toxikon het volgende:
wat is er gebeurt, plofkop loopt niet achter sabje aan, heeft ie de bons gekregen ofzo?
Hij is te veel met het spel bezig, en vind alles zo leuk wat BB doet. En hij vind het zo leuk hoe alles gaat en ontwikkeld...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Egbert steeds irritanter worden. Ik vind hem vaak te positief, ofzo. Ik kan t niet goed omschrijven.
Bedoel je dat je 'm ongeloofwaardig vindt overkomen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Ik vind Egbert steeds irritanter worden. Ik vind hem vaak te positief, ofzo. Ik kan t niet goed omschrijven.
Op bed denk ik?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:48 schreef rubstar het volgende:
waar is Sabrina eigenlijk? al een tijdje niet gezien
ah jammerquote:
Iets met Beckham ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
wat gebeurd er in godsnaam met Jeroen?
Laat Egbert maar eens een jaartje tussen mij en de buurman in wonen, dan piepte ie wel anders.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:43 schreef Marrije het volgende:
Egbert: ik denk dat ik best een goede buurman ben, maar je moet wel een beetje kunnen incasseren.
Hilde: Ik kan helemaal niet incasseren.
Hij wordt opgeknapt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
[..]
wat gebeurt er in godsnaam met Jeroen?
Ik hoop dat t bij haar net omgekeerd gaat dan.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef henk.jansen het volgende:
Ik had mijn twijfels over zijn ge-aardheid maar nu nog veel meer
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |