Verkapte-kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-breezersletjes-zoen-post!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Ik heb gister nog gezoend met een meisje wat ik net 4 minuten kende!
Zo moeilijk is het niet hoor!
Ik denk dat TS gewoon lelijk is of een loser!
(Verkapte "Ik-heb-lekker-wel-en-TS-niet Post)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
Verkapte-kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-breezersletjes-zoen-post!
1. Interculturele relatiesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
beatbox-neger zoenen met een leuk blond meisje.
Ik dacht dat hoertjes niet zoenden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Voor een tientje extra doen ze allesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoertjes niet zoenden?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef nsfw het volgende:
[..]
Voor een tientje extra doen ze alles
Dat is echt bullshit, ik had een keer een blauw oog en me rechterwang was helemaal kaput en ik kon alsnog een lekkre chick doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Maar ff on-topic dan maar : Post ff een foto van jezelf. Als je 24/25 bent is er vast wat mis met je looks.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Koenholio het volgende:
Straks vallen je ballen eraf en zoeken ze een nieuwe eigenaar.
Als dit een serieus topic is, is dit de beste reactie van dit topic!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef dialMforMonkey het volgende:
/care
Wat boeien die chicks nou, is toch veel meer te doen in de wereld? Ga op reis, leer bergbeklimmen, probeer een topschaker te worden. iig beter dan dit soort topics op een forum te openen.
imho
ja maar daarmee heeft ie nog steeds niet gezoendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Als dit een serieus topic is, is dit de beste reactie van dit topic!
ga TS kussenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef amies1234 het volgende:
Ik ook niet. Ik ben hetero
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend. En daar zit ik best wel mee.
Anderen komt sex etc. zo makkelijk toe.
Zelfs mijn nichtje heeft naar horen zeggen al 2 relaties achter de rug. En zij is een stuk jonger.
Mijn situatie vind ik echt spijtig.
Ik zie zelfs de meest gore grote dikke beatbox-neger met een bek waar je wel 5 pakjes kauwgum
voor nodig hebt (!) zoenen met een leuk blond meisje.
echt triest.
in R&P wel dan? Het gros van de users daar zit met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:23 schreef Ricky_ het volgende:
Kickje R&P misschien? In Klaagbaak hoef je niet te verwachten dat je geholpen wordt met dit soort dingen.
Is dat echt waar??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend.
En ach, macht en geld trekt ook vrouwen, dus...
Maar daar kunnen ze samen uithuilen, hier kan je alleen maar uitgelachen worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
in R&P wel dan? Het gros van de users daar zit met hetzelfde probleem.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Koenholio het volgende:
Ik denk dat als hij dat gedaan heeft het zoenen hem ook weinig meer kan schelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:58 schreef razzberry het volgende:
Ow jah en naar de hoeren gaan helpt ook niet want die zoenen niet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef Neenetje het volgende:
Who bloody cares, geniet gewoon van je leven.
Van enig niveau is hier inderdaad geen sprake.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef razzberry het volgende:
Dit posten op Fok! = vragen om gebashed te worden.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:39 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die was toch ook op z'n 39e ontmaagd of zo?
hoezo Loontjah?? interesse???quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef Loontjah het volgende:
Foto ?
met een bovier zeker...dat kan je niet menen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:09 schreef Fetai het volgende:
Wees niet bang, zelfs onze knappe Herman van Idols heeft voor het eerst gezoend toen hij 22 was...![]()
Tuurlijk niet, hij kan toch ook gewoon heel verlegen zijn?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Hoi Loontjahquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef Loontjah het volgende:
Foto ?
Er is niks mis met negers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zie zelfs de meest gore grote dikke beatbox-neger met een bek waar je wel 5 pakjes kauwgum
echt triest.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ach jongen, meisjes tot een jaar of 18 zijn vaak nogal labiel.
Die heb je zo versierd als je tegen ze zegt dat je ze heel erg leuk vind.
Dan gaan ze giechelen, en dan geef je ze een kusje.
Maar die zijn gelukkig wél allemaal al anaal ontmaagd op hun 10e!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
in R&P wel dan? Het gros van de users daar zit met hetzelfde probleem.
TREIN TREIN TREIN TREIN!!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:41 schreef cyberstalker het volgende:
ben wel benieuwd wanneer TS er nu eindelijk een einde aan maakt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:56 schreef Neenetje het volgende:
Who bloody cares, geniet gewoon van je leven.
Het is anders wel een way of life.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat dus.
Je kan wel als een frusti door het leven gaan en balen omdat je nog steeds niks bereikt hebt, maar daar knappen vrouwen al helemaal op af.
Maak er gewoon het beste van. Ga reizen, zie wat van de wereld, zoek een toffe hobby, dan komt de rest écht wel vanzelf.
Maar ga niet kniezen en topics maken, zodat al even onzekere kut-pubers je verbaal af kunnen maken, want daar schiet je niks mee op.
Heeft Willem Holleeder pas op z'n 32ste een meisje gezoend?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend.
vet stoer, cool, vet hé !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Zelfs ik heb al met 7 chicks gezoend
Damn. Weet je hoe stoer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Bluh moet dat sappig... nu? Ik ga er nog van nekkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Ph@t, gurli3!1 hoe doe je da daaaaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach.. zoenen... zoenen, een topic als "nog nooit een liedje van Drs. P gehoord", dát zou pas iets schokkends zijn.
hij wou er gewoon over klagen joh...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef AxeldeM. het volgende:
Voor een vrouw vind ik het vrij stoer
Maar why the fuck post je dit in klaagbaak, krijg je hier weinig serieuze reacties op. Je kun toch beter naar R&P gaan...
Dan ken je niet veel mensen. Hoe komt dat? Ben je lelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:55 schreef kevin85 het volgende:
Zelfs de grootste kneus die ik ken heeft wel 1 keertje gezoend..
Ik begeef me doorgaans in andere kringen dan jij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dan ken je niet veel mensen. Hoe komt dat? Ben je lelijk?
O.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik begeef me doorgaans in andere kringen dan jij?
'Ik ken' is iets anders dan 'die ik wel eens heb gezien'.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg je World of Warcraft account op
Balkenende..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
![]()
![]()
In jouw geval waarschijnlijk een ongeloofelijke stoot die onder de olie&smeer onder een Leopard uitgeschoven komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Van al die miljarden vrouwen is er maar één echt de moeite waard om eens lekker op de bek te pakken
Maar ja, vind die maar eens
De eerste keer dat ik haar zag was op een treinstation, dat dan weer wel jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk een ongeloofelijke stoot die onder de olie&smeer onder een Leopard uitgeschoven komt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef Spacehamster het volgende:
Gebruik je zwakke punen en verander ze in sterke punten
[afbeelding]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
en als dat niet werkt:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
Behold, Wicca als zelfhypnosequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
bwhahaha..... sorry hoor.... bwhwahaaah.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken
huur de film never been kissed en zoek op internet een lotgenotenforum op...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zelfs mijn nichtje heeft naar horen zeggen al 2 relaties achter de rug. En zij is een stuk jonger.
echt triest.
Ervaring ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:00 schreef Brunette het volgende:
Wees blij man!
Van zoenen word je ziek.
Serieus
Wie zegt dat ik pfeifer heb?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Juist ik zag je bericht voor de edit, wtf pfeifer krijgt iedereen ooit hoor, voordat je je aangesproken voelt op je "unieke" ziekte![]()
Ieuw nee, ook niks mis met mijn weerstand, of ja eigenlijk welquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:41 schreef Wojworshebn het volgende:
Koortslip hooguit!
Nee, ik zoen niet met huisdierenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:45 schreef Wojworshebn het volgende:
WTF kun je in godsnaam oplopen met zoenen?? Niks toch, behalve een behoorlijke starre stalker?
Of je zoent met je hond ofzo?
Dat krijg je echt niet van zoenen hoor!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, ik zoen niet met huisdieren![]()
Van alles eigenlijk: hersenvlies ontsteking, griep, verkoudheid, allerlei virussen etc. etc.
Is toch niet zo moeilijk?![]()
Wellesquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:49 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat krijg je echt niet van zoenen hoor!!![]()
Als je uberhaupt denkt aan bergbeklimmen of topschaken ben je pas loser. En dan ook nog de afkortingen imho gebruiken. Jij kan net zo goed denk ik de topic starten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef dialMforMonkey het volgende:
/care
Wat boeien die chicks nou, is toch veel meer te doen in de wereld? Ga op reis, leer bergbeklimmen, probeer een topschaker te worden. iig beter dan dit soort topics op een forum te openen.
imho
roddels!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:52 schreef Brunette het volgende:
http://www.nu.nl/news/671(...)vliesontsteking.html
Ha!![]()
Ik zeg ook niet dat je het meteen krijgt, maar de kans daarop is niet uitgesloten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
NIETUS (anders had ik alle virussen al wel gehad, maar ben bijna nooit ziek)
Neuhquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou stop maar met zoenen dan, watje!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe geloofwaardig
Je hebt je moeder toch wel eens een zoentje gegeven ?
Die is er vroeg bij! Geile hoer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
en dan makkelijk aan seks komen met je moeder![]()
je bent idd best triest, zowieso, mn nichie die heeft geloof ik nog niet gezoend, maar heeft al wel verkering!
PS: Ze is 3(en ja, dr vriendje ook 3
)
Balkenende?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend
Ja man, je hebt gelijk. Volgende keer dat ik op dé internet zit, zal ik dé topic zelf starten. Deal?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:50 schreef yok het volgende:
[..]
Als je uberhaupt denkt aan bergbeklimmen of topschaken ben je pas loser. En dan ook nog de afkortingen imho gebruiken. Jij kan net zo goed denk ik de topic starten.
Check zijn postgeschiedenisquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef LoggedIn het volgende:
maar wat is er nou mis gegaan bij de TS
en wtf is er met al die mensen die zeggen 't boeit niet, er is meer in het leven dan meisjes'De drang voor liefde/ sex is net zoiets als honger en dorst; Een diepgeworteld natuurlijk instinct. Dat kan je toch niet zomaar ff opzij schuiven omdat dr tegenwoordig zogenaamd 'meer is in het leven' (waarop er vervolgens schaken wordt genoemd
)
Ik zie de relevantie met dit topic niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Check zijn postgeschiedenis
Ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met dit topic niet.
Nee? TS heeft al tig x dit soort topics geopend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met dit topic niet.
Vergeet niet hepatitis!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, ik zoen niet met huisdieren![]()
Van alles eigenlijk: hersenvlies ontsteking, griep, verkoudheid, allerlei virussen etc. etc.
Is toch niet zo moeilijk?![]()
whehe ik ook!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Acteren dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Borkydude het volgende:
ook al doe je dat niet echt, je kan het nog wel uitstralen.
als je je niet goed voelt, kan je dat ook niet uitstralen! ja je kan met een glimlach over straat lopen (acteren) maar dan heb je alsnog niet echt die uitstraling! (volgens mij)quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Borkydude het volgende:
Die dude hierboven heeft gelijk, maar ook belangrijk is dat je je goed voelt, en dat uitstraalt, ook al doe je dat niet echt, je kan het nog wel uitstralen.
Als je gewoon denkt in je hoofd dat je blij bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je je niet goed voelt, kan je dat ook niet uitstralen! ja je kan met een glimlach over straat lopen (acteren) maar dan heb je alsnog niet echt die uitstraling! (volgens mij)
je bent niet goed bij je hoofd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je gewoon denkt in je hoofd dat je blij bent
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee maar die junkies wel hoor voor een bolletje![]()
Maar toen je onder dat rokje voelde zat er toch een bobbel...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb gisteren nog gezoend met een meisje van 24 (zelf 22) wat ik van te voren niet had verwacht.
Had het idee dat ze "te hoog gegrepen" voor mij zou zijn..
Maar goed zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Btw deze was echt hot!
-mooi koppie
-blond haar
-slank lichaam
-nice ass
-kort rokje
![]()
stfuquote:
Anders oefent hij toch gewoon op een poster. Of een kussen ofzo.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef nsfw het volgende:
[..]
Maar toen je onder dat rokje voelde zat er toch een bobbel...![]()
(nee, niet d'r mobiel)
Want?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef BocaDillo het volgende:
Brunette neem ALSJEBLIEFT een ander nick
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:53 schreef Frits het volgende:
[..]
![]()
Als je een vriendin hebt is het nog makkelijker, dan zoen je wanneer je wil. En regelmatig sex is ook een pluspunt.
dat heeft voor je ouders ook gewerktquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef RedDevil085 het volgende:
Gewoon op lelijke wijven hitten, komt het vanzelf good...
Ugly women need love too
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Herald het volgende:
[..]
dat heeft voor je ouders ook gewerkt
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Herald het volgende:
[..]
dat heeft voor je ouders ook gewerkt
-poolsquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb gisteren nog gezoend met een meisje van 24 (zelf 22) wat ik van te voren niet had verwacht.
Had het idee dat ze "te hoog gegrepen" voor mij zou zijn..
Maar goed zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Btw deze was echt hot!
-mooi koppie
-blond haar
-slank lichaam
-nice ass
-kort rokje
![]()
Dan al?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef Sebash het volgende:
Ben deze zomer in lloret geweest, na een glaasje sangria met z'n tweeën, lig je die nacht op het strand te ketsen.
suc6 verzekerd!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
en ik kreeg een pijpbeurt op eerste afspraak met een breezer die ik ruwweg 400 uur kendequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
400uur? Dat is belachelijk veel. Ik deed dat in 3 á 4.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
en ik kreeg een pijpbeurt op eerste afspraak met een breezer die ik ruwweg 400 uur kende
me dunkt dat je het investeren bij de juiste chicks niet onder de knie hebt![]()
Baas boven baas!![]()
JAJAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar bij de hoeren gaat het dan ook wat sneller he
Was hij maar pussy, dan viel er tenminste nog wat te neukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
TS, jij moet een keer goed dronken worden of neuken.
Te triest gewoon. Je bent gewoon te pussy.
Op ieder potje past een dekseltje... jouw tijd komt ook nog welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
echt triest.
"Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef RoelRoel het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in.
Maar ja om ze dan te gaan haten uit jaloezie schiet ook niet op.
Idd, ik denk dat je van niemand hier hulp hoeft te verwachten... ga lekker de wereld in, onderneem dingen, ga op een vereniging, ontmoet mensen. Vroeger (leeftijd 15/16) was ik ook bang om te praten met mensen (meisjes), maar toen ben ik op een sport gegaan, ik ging werken, en nu 6 jaar later heb ik een mooie meid aan mijn zij...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:38 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik vind het eigenlijk wel kut voor je TS, maar ik denk niet dat iemand hier je kan helpen
Misschien kan je TS wel helpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:54 schreef Stephanie_ het volgende:
Tja,. ik heb dit probleem voor mijn gevoel ook gehad. (terwijl ik 14 of 15was toen ik ontgroend werd, dus niet echt laat maar voor mijn gevoel wel want mijn vriendinnen waren al op hun 10e of 11e druk bezig). Maar dit lag meer aan mezelf. Sta je er wel open voor? Ik had vooral dat ik de lat te hoog legde, de jongen moest per sé knap zijn en perfect voor ik er mee wilde zoenen. Ook was ik erg onzeker en durfde ik niet te zoenen, ik was er niet aan toe denk ik. Tot ik op een keer heel dronken een dikke vadsige jongen had gekust, toen viel het wel mee. Het duurde wel weer 2 jaar voor ik durfde te kussen maar daarna ging het ook in een sneltreinvaart, en met neuqen ook...hehe...ik ben een sletje.![]()
Ok, probleem opgelost.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Misschien kan je TS wel helpen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef Skv het volgende:
TS is zeker lelijk.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
Dan is 'ie lelijk én heeft hij geen sociale skills.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel intens lelijke mensen een relatie hebben? Ik bedoel, Docters van Leeuwen is ook getrouwd. Die zal toch ook wel eens gezoend hebben. Het probleem zal dus wel elders liggen.
[afbeelding]
Docters van Leeuwenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel intens lelijke mensen een relatie hebben? Ik bedoel, Docters van Leeuwen is ook getrouwd. Die zal toch ook wel eens gezoend hebben. Het probleem zal dus wel elders liggen.
[afbeelding]
Duh, wie welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Docters van Leeuwen![]()
![]()
![]()
Bah, lelijk verschijnsel, daar kan ik dus echt niet geil van worden.
Hij schijnt wel heel erudiet te zijn. Ik dacht dat jij viel op mannen met inhoud?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:55 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Docters van Leeuwen![]()
![]()
![]()
Bah, lelijk verschijnsel, daar kan ik dus echt niet geil van worden.
Hij heeft toch veel inhoud in zijn zakken? ik bedoel, geld zal ie best hebben, misschien ff iets anders zoeken om TS uit zijn adolescenten fase te halen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij schijnt wel heel erudiet te zijn. Ik dacht dat jij viel op mannen met inhoud?
Misschien is het wel zijn talent voor het schrijven van erotische gedichten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef Sebash het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel inhoud in zijn zakken? ik bedoel, geld zal ie best hebben, misschien ff iets anders zoeken om TS uit zijn adolescenten fase te halen?![]()
Opdracht aan a-child-in-chains:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien is het wel zijn talent voor het schrijven van erotische gedichten?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij schijnt wel heel erudiet te zijn. Ik dacht dat jij viel op mannen met inhoud?
Waarom wil je dan met ze zoenen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
Meisjes zijn een koppijn joh, echt eenkoppijn.
Ik fucking haat ze.
Mwa, over het algemeen vind ik betanerds erg opwindend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Duh, wie wel![]()
En nu niet aankomen met grappige reacties als: "Ik wel!!!!!111112234"
Hotel Des Indes? Komende zondag?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Ja, ik geil verschrikkelijk op erudiete mannen...
Die er ook zo uitzien
, en dat doet hij niet. Hij komt gewoon over als een simpel verschijnsel.
Waar kan ik jou ontmoeten?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hotel Des Indes? Komende zondag?
Ga naar een schoonheidsspecialist, die kan je echt wel helpen hoor. Wacht het resultaat geduldig af, en je zult zien dat je je zekerder gaat voelen. En dan gaat alles vanzelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil er wel wat aan doen. Ik klaag niet alleen.
Maar het gaat moeilijk.Echt heel moielijk.
Mijn huid ziet er na 15 jaar eczeem niet meer uit.
Hey, echte schoonheid zit van binnen man. Je moet je shit wel een beetje disclaimen enzo.quote:Ga naar een schoonheidsspecialist, die kan je echt wel helpen hoor. Wacht het resultaat geduldig af, en je zult zien dat je je zekerder gaat voelen. En dan gaat alles vanzelf
quote:
quote:![]()
Debattraining begint
Jij ook nietquote:![]()
Bah, waarom heb je niet een fotoboek of een adres in je profiel staan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef nsfw het volgende:
TS plaats eens een foto van jezelf! Dan kunnen we oordelen!
Je zegt toch al dat je smerig en lelijk bent dus wat heb je te verliezen?
Dus, jij poept?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ook niet maar ik ben ook onaantrekkelijk enzo en val ook nog eens op mannen 40+.Ik ben zeker kansloos.
![]()
Nogmaals TSquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ook niet maar ik ben ook onaantrekkelijk enzo en val ook nog eens op mannen 40+.Ik ben zeker kansloos.
![]()
Andere kant van de medaille is dat je als leuk of zelfs niet eens zo leuk uitziende vrouw overal wordt lastiggevallen met opmerkingen over seks etc. En je wilt niet weten hoeveel vrouwen verkracht of seksueel misbruikt zijn. HEEL veel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
meisjes hebben alles in deze wereld.
HET ISGEEN MANNEN WERELD
HET IS EEN VROUWENWERELD!
Gelukkig ben ik niet die enige die op 'oude' mannen geilt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
? En?
Ik geil ook op mannen die op John de Mol of Maxime Verhagen lijken. Die twee mannen zijn 50 jaar en ouder. Maar maakt dat mij kansloos?
Nee.
![]()
Oude mannen zijn gewoon geil.
Veel meer levenservaring, kennis, structuur enzovoort
![]()
Maar goed, eigenlijk boeit dat niet als je als vrouw nog jong bent
. Verder zien oude mannen er gewoon ''mooier'' uit
.
Hans Hoogervorst en Ad Verbrugge zijn ook erg aantrekkelijke mannen![]()
.
![]()
![]()
![]()
Kutvrouwen, ze weten niet welke type mannen nou echt hot zijn
. Maar goed, dat is uiteindelijk beter
, mijn markt is groter
.
Haha, ''raar''quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet die enige die op 'oude' mannen geilt.Ik dacht al even van: 'Ligt het aan mij en ben ik raar?' maar het ligt gewoon aan alle anderen.
![]()
Haha.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Haha, ''raar'', onzin, bestaat niet.
Jij hebt ook een grote markt
.
Heb je er geld voor over?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
echt triest.
Huh?! Ik dacht dat jij een gozer wasquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:33 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
? En?
Ik geil ook op mannen die op John de Mol of Maxime Verhagen lijken. Die twee mannen zijn 50 jaar en ouder. Maar maakt dat mij kansloos?
Nee.
![]()
Oude mannen zijn gewoon geil.
Veel meer levenservaring, kennis, structuur enzovoort
![]()
Maar goed, eigenlijk boeit dat niet als je als vrouw nog jong bent
. Verder zien oude mannen er gewoon ''mooier'' uit
.
Hans Hoogervorst en Ad Verbrugge zijn ook erg aantrekkelijke mannen![]()
.
![]()
![]()
![]()
Kutvrouwen, ze weten niet welke type mannen nou echt hot zijn
. Maar goed, dat is uiteindelijk beter
, mijn markt is groter
.
Opmerking van de weekquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
Je bent trouwens ook nog maagd, zeker?.
wat ben jij een geil dingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:13 schreef Geeranne het volgende:
Ik heb ook nog nooit met een meisje gezoend, je bent niet de enige.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
En je kan altijd nog je piemel in de uitlaat stoppen, terwijl ie voorzichtig pruttelt!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:03 schreef Geerd het volgende:
Zoenen was da?
Ik heb ook nog nooit gezoend ik word altijdvan meisjes daarom heb ik maar motorleren rijden en een motorgekocht die bijten tenminste niet.
...nat...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:00 schreef roque79 het volgende:
.. wat is het eigenlijk..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
En je kan altijd nog je piemel in de uitlaat stoppen, terwijl ie voorzichtig pruttelt!
[imagination-mode] ....!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Loontjah het volgende:
Daar is het geloofwaardigheidsniveau al een flink stik gedaaldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik wil er wel wat aan doen. Ik klaag niet alleen.
Maar het gaat moeilijk.Echt heel moielijk.
Mijn huid ziet er na 15 jaar eczeem niet meer uit.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Huh?! Ik dacht dat jij een gozer was![]()
Vanwege dit uit dat Burberry topic :quote:
Maar het staat dus ook gewoon in je profiel enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Hilarisch.
Mwa, mijn vriendin had vandaag een B. polo aan, en tja, ...
Lelijk motief . Picknickkleed -achtige print
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Sassoon het volgende:
Met de muis van je hand schijn je ook goed te kunnen zoenen / oefenen...![]()
Succes!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Vanwege dit uit dat Burberry topic :
[..]
Maar het staat dus ook gewoon in je profiel enzomaar dacht dus heel ff dat je van mannen en vrouwen hield ofzo
![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Koenholio het volgende:
Ik wil ook nog bijgedragen hebben aan deeltje 1quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:31 schreef _petjan het volgende:
Echt zoeen topic waarin je gepost moet hebben.
Hierbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |