quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
Verkapte-kijk-mij-eens-stoer-zijn-omdat-ik-breezersletjes-zoen-post!
1. Interculturele relatiesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
beatbox-neger zoenen met een leuk blond meisje.
Ik dacht dat hoertjes niet zoenden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Ik heb gister nog gezoend met een meisje wat ik net 4 minuten kende!
Zo moeilijk is het niet hoor!
Ik denk dat TS gewoon lelijk is of een loser!
(Verkapte "Ik-heb-lekker-wel-en-TS-niet Post)
Voor een tientje extra doen ze allesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik dacht dat hoertjes niet zoenden?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef nsfw het volgende:
[..]
Voor een tientje extra doen ze alles
Dat is echt bullshit, ik had een keer een blauw oog en me rechterwang was helemaal kaput en ik kon alsnog een lekkre chick doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
![]()
Maar ff on-topic dan maar : Post ff een foto van jezelf. Als je 24/25 bent is er vast wat mis met je looks.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Koenholio het volgende:
Straks vallen je ballen eraf en zoeken ze een nieuwe eigenaar.
Als dit een serieus topic is, is dit de beste reactie van dit topic!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef dialMforMonkey het volgende:
/care
Wat boeien die chicks nou, is toch veel meer te doen in de wereld? Ga op reis, leer bergbeklimmen, probeer een topschaker te worden. iig beter dan dit soort topics op een forum te openen.
imho
ja maar daarmee heeft ie nog steeds niet gezoendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Als dit een serieus topic is, is dit de beste reactie van dit topic!
ga TS kussenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef amies1234 het volgende:
Ik ook niet. Ik ben hetero
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend. En daar zit ik best wel mee.
Anderen komt sex etc. zo makkelijk toe.
Zelfs mijn nichtje heeft naar horen zeggen al 2 relaties achter de rug. En zij is een stuk jonger.
Mijn situatie vind ik echt spijtig.
Ik zie zelfs de meest gore grote dikke beatbox-neger met een bek waar je wel 5 pakjes kauwgum
voor nodig hebt (!) zoenen met een leuk blond meisje.
echt triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |