Zou ik wel heel vreemd vinden. Semih en Rik komen beide uit een 'groep' waar de 'klappen vallen' zegmaar, dus discriminatie zal ze niet vreemd zijn. Dus dan zullen ze alles behalve blij zijn als er ook nog eens zo'n type in hun huis blijkt te zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef intoyou het volgende:
Nee ik bedoel, iedereen denkt dat Semih en Rik er problemen mee zouden hebben dat E10 rechts is, maar misschien hebben ze dat wel helemaal niet.
misschien hebben ze er wel mee leren leven en hebben ze zo iets van 'ieder zijn eigen mening, boeiuh!'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik wel heel vreemd vinden. Semih en Rik komen beide uit een 'groep' waar de 'klappen vallen' zegmaar, dus discriminatie zal ze niet vreemd zijn. Dus dan zullen ze alles behalve blij zijn als er ook nog eens zo'n type in hun huis blijkt te zitten.
en smakkende!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:46 schreef rubstar het volgende:
lekker meegenieten met kauwende mensen..
IEDEREEN zit er toch omdat ze hopen te winnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:43 schreef Spablauw het volgende:
Etienne: " zo ben ik wel, ik trek mijn bek open!"
"maar, weet je wat het is, er zitten hier een paar mensen om het spel te winnen!"
Ik denk, geniet er gewoon van! "
Gevoels-arm?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef rubstar het volgende:
E10 is echt een gevoelsmens, vandaar die rechterarm die af en toe omhoog staat
Wat is tuberculose (tbc)?Tuberculose (tbc) is een infectieziekte die wordt veroorzaakt door de tuberkelbacterie. Een infectie met deze bacterie kan ernstige longontstekingen veroorzaken. Long-tbc is de meest voorkomende vorm van deze ziekte maar tbc kan ook elders in het lichaam voorkomen.Qua besmettingsgevaar onderscheiden we twee verschillende vormen van tbc: ‘gesloten tbc’ en ‘open tbc’. Wanneer bij iemand ‘gesloten tbc’ wordt geconstateerd, wil dat zeggen dat hij of zij wel de tbc-bacterie bij zich draagt, maar zelf niet ziek is. Deze persoon kan de ziekte dan ook niet op anderen overbrengen.Bij ‘open tbc’ is de bacterie in (het slijm van) de luchtwegen terecht gekomen, waardoor de tbc-bacterie door hoesten en niezen weer verder verspreid kan worden. Iemand met ‘open tbc’ is dus wel degelijk besmettelijk voor anderen. De ziekte wordt niet overgedragen door aanraken, zoenen, of door middel van kleding, voedselvoorraden, producten e.d.Overigens wordt lang niet iedereen die besmet raakt met tbc ook daadwerkelijk ziek. Vaak zijn de afweerstoffen in het lichaam al voldoende om de ziekte van zich af te slaan en in slechts 10% van de besmette gevallen komt het ziektebeeld van tbc dan ook echt tot uiting. Tbc ontwikkelt zich in dat geval meestal binnen één tot twee jaar na de besmetting, maar soms kan het ook vele jaren later nog.Bij tbc kunnen klachten optreden als moeheid, slechte eetlust, vermagering, koorts en hoesten en soms bloed ophoesten en pijn. Het gebeurt echter vaak dat men nauwelijks of geen klachten heeft, vooral in het begin van de ziekte. Tegenwoordig is tbc vrij eenvoudig en volledig te genezen met medicijnen.quote:
oooohw... ja iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:54 schreef Loedertje het volgende:
Iedereen loopt maar te rochelen en hoesten..
Dat is op de televisie nog niet naar voren gekomen volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Jij gaat er dan niet uit dat weet ik zeker. Jij bent zo grappig en leuk. En zeker voor de meisjes"
ja dat heb ik een beetje gemist allemaal, hoe zit dat met die joker??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:04 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind egbert niks, helemaal zijn joker logica vond ik irritant. Is heel de dag met het spel bezig... Als medebewoner is dat echt irritant..
amen.. moet toch is gezegd wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:04 schreef PhalanX het volgende:
Etienne is lelijk, met dat ranzige half-vergane snorretje op zijn boven lip. Hij heeft een overdaad aan baby-vet, of gewoon vet, hoe het ook zijn moge, zijn voorkomen is er een van een zwakzinnige met een duidelijke aanleg voor corpulentie.
Nu weet ik dat de goede jongen een hekel aan buitenlanders heeft... maar telkens als ik hem naast zijn blonde debiele vader zie staan vraag ik me toch echt af of die twee familie van elkaar zijn...
Etienne oogt namelijk behoorlijk als een allochtoon.
Hai Roel ! Lekker wezen stappen? http://bb.nednu.nl heeft een heel handig tooltje waar je alle 4 de streams kunt bekijken en ook gemakkelijk caps (printscreens) kunt maken. !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef roeland303 het volgende:
Wie heeft een goede link naar de livestream, ik ga voor het eerst kijken hoe dat eruit ziet...ben benieuwd
Tijn en marlies hebben een joker...totaal 55000 euro aan verspild....en doelloos, maar geniaal van bb, moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja dat heb ik een beetje gemist allemaal, hoe zit dat met die joker??
die ligt in ze nest volgens mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef cpuntb het volgende:
Ja, waar is Rik eigenlijk gebleven nadat ie van de zonnebank weggeschopt is door Hilde?
ik neem aan dat je met een joker niet genomineerd kan worden ofwa??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:08 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tijn en marlies hebben een joker...totaal 55000 euro aan verspild....en doelloos, maar geniaal van bb, moet ik zeggen...
ik kijk via deze:http://www.nowlive.eu/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef roeland303 het volgende:
Wie heeft een goede link naar de livestream, ik ga voor het eerst kijken hoe dat eruit ziet...ben benieuwd
Heb geinstalleerd...en dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Roel ! Lekker wezen stappen? http://bb.nednu.nl heeft een heel handig tooltje waar je alle 4 de streams kunt bekijken en ook gemakkelijk caps (printscreens) kunt maken. !
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kijk via deze:http://www.nowlive.eu/
Heb je de files geunzipped ?quote:
Ja was lachen, maar ben wel weer helemaal verrot....pffffquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Roel ! Lekker wezen stappen? http://bb.nednu.nl heeft een heel handig tooltje waar je alle 4 de streams kunt bekijken en ook gemakkelijk caps (printscreens) kunt maken. !
openen en op play klikkenquote:
Als je gewoon naar deze pagina gaat: http://www.nowlive.eu/quote:
Och, de bewoners werden vanmorgen door een vals Brandalarm het bed uitgetimmerd, die werden dus ook niet fijn wakker.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:13 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ja was lachen, maar ben wel weer helemaal verrot....pffff
We zijn (Ik in ieder geval) benieuwd, wat jou commentaren op de streams zijn.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef roeland303 het volgende:
hey....geinig...Je kan het best goed horen eigenlijk...
Worden BB deelnemers daarop geselecteerd eigenlijk? Dat ze dus nooit eerder BB via streams hebben gevolgd enzo? Werd jou zoiets gevraagd bij aanmelding?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef roeland303 het volgende:
hey....geinig...Je kan het best goed horen eigenlijk...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden BB deelnemers daarop geselecteerd eigenlijk? Dat ze dus nooit eerder BB via streams hebben gevolgd enzo? Werd jou zoiets gevraagd bij aanmelding?
Of je moet keihard liegen bij aanmeldingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
als dat zo is kom ik er nooit in
![]()
Tijdens de zomer liggen de stranden vol racisten die ook bruin willen worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:12 schreef PhalanX het volgende:
Etienne onder de zonnebank.
Ach m'n vadsige blanke broeder, weet je wel zeker dat je nog bruiner wil worden? Doe eens iets nuttigs en onthaar die enge bovenlip van je.
voor dat ze allemaal aangekleed en gedouched ben je al 3 uur verder dus dat zal nog wel even op zich laten wachtenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef rubstar het volgende:
beter gaat die telefoon vandaag.. want nog zo'n dag als gister gaat niemand trekken..
Worden? Dat is het alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef Kinga het volgende:
Ben bang dat vandaag echt oersaai gaat worden..
ja wat ik al zei dat aangaat denk ik dat bb het moet gaan maken dit jaar en niet de bewonersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden? Dat is het al
Hier lusten de honden geen brood van, echt... Het wordt steeds erger. Dan nog liever van die idiote weekopdrachten dan dit.
Die kans is vrij groot.... Hoe ironisch dat ze zich net dit jaar heel erg weinig met de bewoners wilden gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja wat ik al zei dat aangaat denk ik dat bb het moet gaan maken dit jaar en niet de bewoners
Hij is in ieder geval heel selectief met vragen beantwoorden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:30 schreef Bocaj het volgende:ie zich afvraagd of roeland303 wel de echte roel is...
Nee, bb kennis was volgens mij geen issue...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden BB deelnemers daarop geselecteerd eigenlijk? Dat ze dus nooit eerder BB via streams hebben gevolgd enzo? Werd jou zoiets gevraagd bij aanmelding?
I agree!!! Dacht precies hetzelfde net...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:33 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners die nu wakker zijn, zijn wmb trouwens ook de minst leuke bewoners eigenlijk.
De zusjes zijn soms wel grappig, maar meestal gewoon heel vervelend.
Ze zijn na het valse alarm weer gaan slapenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:38 schreef arneaux het volgende:
Waar zijn alle anderes bewoners? Nog in bed?
Ok thx.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zijn na het valse alarm weer gaan slapen
ja..sabrinaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:51 schreef Tazmaniac het volgende:
heeft die zus een grote tatoo op de rug trouwens of wat zag ik??
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:36 schreef PhalanX het volgende:
die zusjes zijn zwakbegaafd zo dom. Die delen een hersencel in verregaande staat van ontbinding, het is het enige dat hen ervan weerhoud om midden in de kamer te schijten.
Ze hebben hun momenten..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik de enige die de zusjes cool vind?
De zusjes moeten er absoluut nog ff inblijven vind kquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:56 schreef Gert het volgende:
Wat is ie toch cóól hè mensen.![]()
[afbeelding]
Nee, ik heb al van een hele kudde users begrepen dat ze "de zusjes" camp vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Nee hoor, ik vind De Zusjes ook erg leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Ze hadden een aandoenlijk naiëf gesprek vanmorgen. Ze hebben echt aan een half woord genoeg. Soms totaal onbegrijpelijk voor de buitenstaander; dat zal het "camp-effect" wel in de zusjes zijn...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik heb al van een hele kudde users begrepen dat ze "de zusjes" camp vinden.
O, je vroeg "cool".... nee, dat heb ik nog niet eerder gehoord, dat ze cool zijn..
Lezen jullie ook altijd "milika" ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:48 schreef Kinga het volgende:
Wie staat op? Milica?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik heb al van een hele kudde users begrepen dat ze "de zusjes" camp vinden.
O, je vroeg "cool".... nee, dat heb ik nog niet eerder gehoord, dat ze cool zijn..
geen last van..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lezen jullie ook altijd "milika" ?
Ik heb er nogal moeite mee dat die C dus moet worden gelezen als een S
Zouden ze hem zaterdag of zondag over laten gaan..... (Of tijdens het feestje vanavondquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind De Zusjes ook erg leuk
Ik begrijp dat ik nog geen telefoongerinkel heb gemist.
Yep, ik denk ook steeds Milika.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik over een andere uitspraak nog niet nagedacht, tot nu dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kabouter plop zou hier niet misstaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:56 schreef Gert het volgende:
Wat is ie toch cóól hè mensen.![]()
[afbeelding]
Roel is denk ik even aan het bijlezen.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:59 schreef arneaux het volgende:
Roel? Waar is Roel?
Hahahahahaha...erg sterkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:36 schreef PhalanX het volgende:
die zusjes zijn zwakbegaafd zo dom. Die delen een hersencel in verregaande staat van ontbinding, het is het enige dat hen ervan weerhoud om midden in de kamer te schijten.
Hey, pas je opquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Iemand had het in het huis over Milisa en ik dacht: huh, wie is dat dan?![]()
Hou je bek man, kuthoer, wat denk jij dat je hem dingen mag gaan lopen vertellen. Ja tog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, pas je opDat is precies het gedrag waardoor je fok misschien een kutforum vond. Mensen lekker achter je pc'tje de grond instampen terwijl je ze eigenlijk helemaal niet kent.
neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:06 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit gewoon te polsen......(Man, kan hij iets subtiel doen ?)
En jij denkt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Het wordt tijd dat een meid haar hand aan d'r framboos slaat imo
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef PhalanX het volgende:
Roel is toch die ene die een hekel aan homo's had ofzo? Die ongenadig harde krakersdebiel met een te grote afhankelijkheid van zijn moeder?
Hij was zo links, zo anti-establissement, och de eeuwige rebel, maar hij ontpopte zich al snel als een ongeletterde boer, nee, als een ongeletterde hang-jongere uit een mismaakte binnenstad waarbij het zielige mannetje zich niet kon losschudden van zijn eigen mongoloide vooroordelen en inherente door de maatschappij opgelegde walging jegens bepaalde groeperingen. Bedoel je die Roel? Die zich als een of andere hormonale puber moest manifesteren omdat hij zo onzeker was over zijn eigen mannelijkheid en positie?
Daarbij had hij ook nog eens te veel schaamhaar.
Het is rood, zit in de hoek van de kamer, en word steeds kleiner...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260832.jpg]afbeelding][/URL]
niet hoor of zichtbaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat nog niet gebeurd is?
Dit vind ik creatief afkraken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, pas je opDat is precies het gedrag waardoor je fok misschien een kutforum vond. Mensen lekker achter je pc'tje de grond instampen terwijl je ze eigenlijk helemaal niet kent.
Onze kinderen zullen goden zijn!quote:
Ja, leuk, een cynische, negatieve uit z'n nek lullende boer die jou bekoordquote:
Och och. Je zal t wel allemaal vertellen even. Oneindig zoekend naar metaforen en cliches die iedereen als zoete koek naar binnenwerkt. Dat is tenslotte handig, een opgelegde mening. Bovendien is dit commentaren op de livestreams en ik geloof niet dat Roel op dit moment te zien is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef PhalanX het volgende:
Roel is toch die ene die een hekel aan homo's had ofzo? Die ongenadig harde krakersdebiel met een te grote afhankelijkheid van zijn moeder?
Hij was zo links, zo anti-establissement, och de eeuwige rebel, maar hij ontpopte zich al snel als een ongeletterde boer, nee, als een ongeletterde hang-jongere uit een mismaakte binnenstad waarbij het zielige mannetje zich niet kon losschudden van zijn eigen mongoloide vooroordelen en inherente door de maatschappij opgelegde walging jegens bepaalde groeperingen. Bedoel je die Roel? Die zich als een of andere hormonale puber moest manifesteren omdat hij zo onzeker was over zijn eigen mannelijkheid en positie?
Daarbij had hij ook nog eens te veel schaamhaar.
Vreemd genoeg vond ik haar vader wel okay lijken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:11 schreef Gert het volgende:
Bij een A na een C, hoor je de C ook als een S uit te spreken.
De ouders van Milica hebben dus een foutje gemaakt in óf de spelling óf in de uitspraak.
?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:11 schreef Gert het volgende:
Bij een A na een C, hoor je de C ook als een S uit te spreken.
De ouders van Milica hebben dus een foutje gemaakt in óf de spelling óf in de uitspraak.
Wel een imposante hoeveelheid bijvoeglijke naamwoorden, maar je slaat de plank mis. Dom is Roel zeker niet, en hij heeft een bul op zak die maar voor weinig mensen is weggelegd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:08 schreef PhalanX het volgende:
Hij was zo links, zo anti-establissement, och de eeuwige rebel, maar hij ontpopte zich al snel als een ongeletterde boer, nee, als een ongeletterde hang-jongere uit een mismaakte binnenstad waarbij het zielige mannetje zich niet kon losschudden van zijn eigen mongoloide vooroordelen en inherente door de maatschappij opgelegde walging jegens bepaalde groeperingen.
He verdomme, ik bedoelde het precies andersom inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
?
carcinoom
recalcitrant
Je bedoelt 'als een K uit te spreken'
Dat moest er ook nog ff bij idd. Dank Gert.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een imposante hoeveelheid bijvoegelijke naamwoorden, maar je slaat de plank mis. Dom is Roel zeker niet, en hij heeft een bul op zak die maar voor weinig mensen is weggelegd.
Ik ben niet cynisch, ik ben de eeuwige optimist, mijn liefde is als een warme deken. Kom tot mij Isabeau, ook voor jou is er plaats in mijn warme liefdevolle omarming.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk, een cynische, negatieve uit z'n nek lullende boer die jou bekoord
Zijn er al blootfoto's van Etienne?
pfff....hehequote:
Ik dacht al dat je de S en K even had verwisseldquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef Gert het volgende:
He verdomme, ik bedoelde het precies andersom inderdaad.![]()
Die woorden behoor je helemaal niet uit te sprekenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
?
carcinoom
recalcitrant
Je bedoelt 'als een K uit te spreken'
Schakel net pas in, gaat dit over het nomineren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:06 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit gewoon te polsen......(Man, kan hij iets subtiel doen ?)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
pfff....hehe
Homo's...mijn schoonmoeders zijn lesbisch
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schakel net pas in, gaat dit over het nomineren?
Vind ik ook niets voor mannenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:19 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Ik kom zo douchen Egbert."
Kijk samen douchen is okay, als dat toevallig zo is. Maar om nou met een andere man af te gaan spreken om samen te gaan douchen. Neuh.
boven de wc of onder de douche?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens een man zijn schaamhaar zien bijhouden in bb, waar moet je dat doen dan?
Gewoon niets preuts zijn en knippen die handel. Marcel lag gewoon openlijk in bad (met Jeroen ernaast en Milica toekijkend) met zijn piemeltje te spelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens een man zijn schaamhaar zien bijhouden in bb, waar moet je dat doen dan?
Dit jaar gaat Marcel dat wel doen denk ik. In het bad, en Jeroen doet gezellig meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
En daarom loopt ze haar hele leven ook al de uitspraak van haar naam te "verbeteren", overal waar mensen je eerst je naam lezen: op school, aan het loket etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Daarom lezen wij steeds Milika.
We're a generation of men raised by women. En daarom word er op Fok verwacht dat je uitgebreid onder de douche de schaamhaar gaat staan bijwerken. Kansloos.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
Egbert laat natuurlijk niets los.....quote:
ik leerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:17 schreef bb-millie het volgende:
Roel quote mijn huwelijksaanzoek.
Dat scheeltquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoorde ik milika nou zeggen dat ze ging douchen?? Kom op BB en zend het nog eens uit!!en neej je hebt de c niet wéér voor een k aangezien.. ik had het voor de makkelijk al met een k getypt
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Egbert laat natuurlijk niets los.....![]()
Idd. Wij mannen kunnen in ons 1tje het toilet wel vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook niets voor mannenAlsof je in een kroeg een maat van je op de schouders tikt en zegt: Ik moet naar de wc, ga je mee?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook niets voor mannenAlsof je in een kroeg een maat van je op de schouders tikt en zegt: Ik moet naar de wc, ga je mee?
De naam is denk ik verzonnen tijdens een Cherry-kuurquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom loopt ze haar hele leven ook al de uitspraak van haar naam te "verbeteren", overal waar mensen je eerst je naam lezen: op school, aan het loket etc.
"Nee het is MiliSa".
Thanks mommy.![]()
Kweet niet meer welk land het was, zweden of duitsland ofzo dacht ik.. daar had je zo'n chcik die handig was met een mesje en het bij een man deed (onder de douche dacht ik) dus het kan wel int BBhuisquote:
Ja dat was lekker wou je zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niets preuts zijn en knippen die handel. Marcel lag gewoon openlijk in bad (met Jeroen ernaast en Milica toekijkend) met zijn piemeltje te spelen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De naam is denk ik verzonnen tijdens een Cherry-kuur
wat nou uitgebreid... pak een schaar en knip het gewoon wat bij, dat is echt geen werk dat langer dan 5 minuten hoeft te duren hoor. Je doet net alsof het een onmenselijk grote onderneming is waar slechts weinigen zich aan wagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
We're a generation of men raised by women. En daarom word er op Fok verwacht dat je uitgebreid onder de douche de schaamhaar gaat staan bijwerken. Kansloos.
Onder de zonnebank en dan de eerste Enigma cd opzetten. Word je wel relaxt vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zin in een zonnebankje. Het klinkt wel rustgevend zo in mijn koptelefoon en dan af en toe wat lief gebrabbel
gewoon een klote naam dus.. dat speciaal doen met je naam.. gewoon melissa doen, of anders milika.. moeilijke gedoequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De naam is denk ik verzonnen tijdens een Cherry-kuur
Die lijertjes in dat huis komen verdomme wél bruin thuis straks, en wij zitten hier in een belachelijk vroeg ingevallen herfst wit weg te kwijnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zin in een zonnebankje. Het klinkt wel rustgevend zo in mijn koptelefoon en dan af en toe wat lief gebrabbel
Ik zat vol verbazing te kijken. T'is niet dat ik er op zat te wachten, maar echt wegzappen kon ik ook nietquote:
Je gaat me niet vertellen dat jij in t dagelijkse leven zo praat, dus doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wat nou uitgebreid... pak een schaar en knip het gewoon wat bij, dat is echt geen werk dat langer dan 5 minuten hoeft te duren hoor. Je doet net alsof het een onmenselijk grote onderneming is waar slechts weinigen zich aan wagen.
Hummie heeft ons te pakken. Ze weet hoe ze ons lekker moet maken zodat we blijven kijken... en na een paar dagen was het afgelopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef rubstar het volgende:
ze zenden echt totaal geen douche scenes meer uit lijkt wel..
PhalanX heeft gelezen dat Nico Dijkshoorn dit BB-seizoen geen columns meer schrijft, en zag een gat in de markt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij in t dagelijkse leven zo praat, dus doe gewoon normaal.
"Beste bakker, mag ik van u het onvolprezen bruinbrood waar ik op deze prachtige zaterdagochtend ontzettend van ga genieten, onder het genot van een sapje en een krantje."
Daarom dus.
Wil je graag dat ik me schaamhaar afknip phalanx... Zal ik het voor je filmen? Dan stuur ik het naar je... Eigenaardige gast...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wat nou uitgebreid... pak een schaar en knip het gewoon wat bij, dat is echt geen werk dat langer dan 5 minuten hoeft te duren hoor. Je doet net alsof het een onmenselijk grote onderneming is waar slechts weinigen zich aan wagen.
Bijvoegeljke naamwoorden met hoofdletters schrijven is echt niet retro ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef farceman het volgende:
Roel wat vind je van die Plofkop van een Etienne? Geloof dat hij jou wel cool vond....
Ik zie in de door jou gequote post van PhalanX absoluut niets raars staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jij in t dagelijkse leven zo praat, dus doe gewoon normaal.
Is er al nieuws over een betaalde stream ? Anders is het gewoon weer een marketing-truc. "Alles voor de kijkcijfers"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef rubstar het volgende:
ze zenden echt totaal geen douche scenes meer uit lijkt wel..
dat denk ik ook ja.. gewoon ff een lokkertje en dan totaal in de ban die tietenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie heeft ons te pakken. Ze weet hoe ze ons lekker moet maken zodat we blijven kijken... en na een paar dagen was het afgelopen.
Ik ben een eenzaam figuur, drie keer raden waarom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Beste bakker, mag ik van u het onvolprezen bruinbrood waar ik op deze prachtige zaterdagochtend ontzettend van ga genieten, onder het genot van een sapje en een krantje."
Daarom dus.
heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef farceman het volgende:
Roel wat vind je van die Plofkop van een Etienne? Geloof dat hij jou wel cool vond....
Hij moet natuurlijk lekker doen waar hij zelf zin in heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie in de door jou gequote post van PhalanX absoluut niets raars staan![]()
Zolang niemand op absurde wijze (ja, zo praat ik in het dagelijks leven ook) over de scheef gaat hoeft hier niemand 'normaal' te doen om dat jij dat graag ziet.
Een tieten-ban .... Tja, die hadden we hier nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja.. gewoon ff een lokkertje en dan totaal in de ban die tieten
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik ben een eenzaam figuur, drie keer raden waarom.
Als je nou die ándere stukjes van hem geciteerd had dan begreep ik het nog welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef arneaux het volgende:
Hij moet natuurlijk lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
Hij straalt gewoon 'ik doe alles met een bepaalde tactiek' uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:32 schreef rubstar het volgende:
Egbert vind ik echt helemaal niets..
Druppel. Emmer. Je kent t verhaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nou die ándere stukjes van hem geciteerd had dan begreep ik het nog wel![]()
Sanne - zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:53quote:
Inderdaad. Hij doet volgens mij niets ongeplanned terwijl hij van de andere bewoners juist dát vraagt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij straalt gewoon 'ik doe alles met een bepaalde tactiek' uit.
oeh oeh oeh!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wil je graag dat ik me schaamhaar afknip phalanx... Zal ik het voor je filmen? Dan stuur ik het naar je... Eigenaardige gast...
nee hoor ik vindt ze ook super cool , die 2 hebben een bepaalde humor, die nemen het hele zooitje in de maling, ikben iemand die heeft diezelfde humor, in het begin denk je van die sporen niet maar als je ze een beetje leert "kennen " dan kom je niet meer bij. als je er van houdt natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:54 schreef arneaux het volgende:
Zijn shirtjes ook. Ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
Waarom Tijn? Dat is toch ordi!
Dat zeg ik ook als ik laat in de middag uit bed kom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Blijft gewoon elke keer weer grappig. Half vier geweest en 'goedemorgen'!
En waarom BB Hongarije misschien wel een nog grotere hot was dan de NLsequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:39 schreef PhalanX het volgende:
oh nee, Big brother houdt niet van ontblote mannelijke bovenlijven!
De gruwel! Ik eis gerechtigheid! Ik eis meer naakt! Er is een reden waarom Big Brother Australie het zo goed doet!
fiat barchetta...ofzoiets...hebben we nogquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:38 schreef Bocaj het volgende:
@Roeland303: Welk merk auto-cabrio heeft/had dido?
Met zn funshirts.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn shirtjes ook. Ik zie het verschil niet![]()
Touché. Tijd om Tijn eens te anal-iserenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn shirtjes ook. Ik zie het verschil niet![]()
Wtfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
fiat barchetta...ofzoiets...hebben we nog
Vroeg ik me ook al af, misschien werkt het slaaptabletje nog een beetje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Taz10 het volgende:
wat praat sjaan zachtjes zeg is ze ziek of zo ??
Hou je mannen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:39 schreef PhalanX het volgende:
oh nee, Big brother houdt niet van ontblote mannelijke bovenlijven!
De gruwel! Ik eis gerechtigheid! Ik eis meer naakt! Er is een reden waarom Big Brother Australie het zo goed doet!
Sssst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:40 schreef Taz10 het volgende:
wat praat sjaan zachtjes zeg is ze ziek of zo ??
Had hem net nog aan... Droeg hem ook steeds tijdens wkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft BB nu geen badjassen uitgedeeld? (ik vond ze vorig jaar zo vrolijk staan al die kleuren. Mocht je ze houden, Roeland?)
Waar het zit!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
quote:
ik ben makkelijk, ik hou van alles. Ik ben zo'n vieze smerige opportunistische bi... en jij hebt zojuist toegezegd een sexy schaamhaarscherend filmpje toe te sturen... oh wat zal jij mijn koude winternachten warm houden.quote:
Ik vond ze echt mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:43 schreef roeland303 het volgende:
Had hem net nog aan... Droeg hem ook steeds tijdens wk
Dat zijn er 5 in zo'n klein stukjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik ben makkelijk, ik hou van alles. Ik ben zo'n vieze smerige opportunistische bi... en jij hebt zojuist toegezegd een sexy schaamhaarscherend filmpje toe te sturen... oh wat zal jij mijn koude winternachten warm houden.
Terwijl BB toch echt gisternacht om 24:00 zei dat het middernacht was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:45 schreef riri het volgende:
wat een gesmak en gezeur aan die ontbijttafel...de helft versta je niet door dat binnensmondse praten
ze zijn in dat huis volledig de tijd kwijt
ik begin micheline steeds vervelender te vinden
Word jij niet ontzettend moe van jezelf?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:44 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik ben makkelijk, ik hou van alles. Ik ben zo'n vieze smerige opportunistische bi... en jij hebt zojuist toegezegd een sexy schaamhaarscherend filmpje toe te sturen... oh wat zal jij mijn koude winternachten warm houden.
![]()
![]()
![]()
al spijt?
![]()
![]()
![]()
Er al een tijdje geleden uitgestemdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:46 schreef farceman het volgende:
Waar is Dido...?
Etienne, in het washok, met de steeksleutelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:46 schreef Marrije het volgende:
Ik heb Semih nog helemaal niet gezien vandaag.
Ze zal gerust een reputatie hebben binnen de modellenwereld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:47 schreef Marrije het volgende:
Sjaan is bezorgd om haar reputatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |