Zou ik wel heel vreemd vinden. Semih en Rik komen beide uit een 'groep' waar de 'klappen vallen' zegmaar, dus discriminatie zal ze niet vreemd zijn. Dus dan zullen ze alles behalve blij zijn als er ook nog eens zo'n type in hun huis blijkt te zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef intoyou het volgende:
Nee ik bedoel, iedereen denkt dat Semih en Rik er problemen mee zouden hebben dat E10 rechts is, maar misschien hebben ze dat wel helemaal niet.
misschien hebben ze er wel mee leren leven en hebben ze zo iets van 'ieder zijn eigen mening, boeiuh!'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik wel heel vreemd vinden. Semih en Rik komen beide uit een 'groep' waar de 'klappen vallen' zegmaar, dus discriminatie zal ze niet vreemd zijn. Dus dan zullen ze alles behalve blij zijn als er ook nog eens zo'n type in hun huis blijkt te zitten.
en smakkende!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:46 schreef rubstar het volgende:
lekker meegenieten met kauwende mensen..
IEDEREEN zit er toch omdat ze hopen te winnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:43 schreef Spablauw het volgende:
Etienne: " zo ben ik wel, ik trek mijn bek open!"
"maar, weet je wat het is, er zitten hier een paar mensen om het spel te winnen!"
Ik denk, geniet er gewoon van! "
Gevoels-arm?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef rubstar het volgende:
E10 is echt een gevoelsmens, vandaar die rechterarm die af en toe omhoog staat
Wat is tuberculose (tbc)?Tuberculose (tbc) is een infectieziekte die wordt veroorzaakt door de tuberkelbacterie. Een infectie met deze bacterie kan ernstige longontstekingen veroorzaken. Long-tbc is de meest voorkomende vorm van deze ziekte maar tbc kan ook elders in het lichaam voorkomen.Qua besmettingsgevaar onderscheiden we twee verschillende vormen van tbc: ‘gesloten tbc’ en ‘open tbc’. Wanneer bij iemand ‘gesloten tbc’ wordt geconstateerd, wil dat zeggen dat hij of zij wel de tbc-bacterie bij zich draagt, maar zelf niet ziek is. Deze persoon kan de ziekte dan ook niet op anderen overbrengen.Bij ‘open tbc’ is de bacterie in (het slijm van) de luchtwegen terecht gekomen, waardoor de tbc-bacterie door hoesten en niezen weer verder verspreid kan worden. Iemand met ‘open tbc’ is dus wel degelijk besmettelijk voor anderen. De ziekte wordt niet overgedragen door aanraken, zoenen, of door middel van kleding, voedselvoorraden, producten e.d.Overigens wordt lang niet iedereen die besmet raakt met tbc ook daadwerkelijk ziek. Vaak zijn de afweerstoffen in het lichaam al voldoende om de ziekte van zich af te slaan en in slechts 10% van de besmette gevallen komt het ziektebeeld van tbc dan ook echt tot uiting. Tbc ontwikkelt zich in dat geval meestal binnen één tot twee jaar na de besmetting, maar soms kan het ook vele jaren later nog.Bij tbc kunnen klachten optreden als moeheid, slechte eetlust, vermagering, koorts en hoesten en soms bloed ophoesten en pijn. Het gebeurt echter vaak dat men nauwelijks of geen klachten heeft, vooral in het begin van de ziekte. Tegenwoordig is tbc vrij eenvoudig en volledig te genezen met medicijnen.quote:
oooohw... ja iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:54 schreef Loedertje het volgende:
Iedereen loopt maar te rochelen en hoesten..
Dat is op de televisie nog niet naar voren gekomen volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:58 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Jij gaat er dan niet uit dat weet ik zeker. Jij bent zo grappig en leuk. En zeker voor de meisjes"
ja dat heb ik een beetje gemist allemaal, hoe zit dat met die joker??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:04 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind egbert niks, helemaal zijn joker logica vond ik irritant. Is heel de dag met het spel bezig... Als medebewoner is dat echt irritant..
amen.. moet toch is gezegd wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:04 schreef PhalanX het volgende:
Etienne is lelijk, met dat ranzige half-vergane snorretje op zijn boven lip. Hij heeft een overdaad aan baby-vet, of gewoon vet, hoe het ook zijn moge, zijn voorkomen is er een van een zwakzinnige met een duidelijke aanleg voor corpulentie.
Nu weet ik dat de goede jongen een hekel aan buitenlanders heeft... maar telkens als ik hem naast zijn blonde debiele vader zie staan vraag ik me toch echt af of die twee familie van elkaar zijn...
Etienne oogt namelijk behoorlijk als een allochtoon.
Hai Roel ! Lekker wezen stappen? http://bb.nednu.nl heeft een heel handig tooltje waar je alle 4 de streams kunt bekijken en ook gemakkelijk caps (printscreens) kunt maken. !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef roeland303 het volgende:
Wie heeft een goede link naar de livestream, ik ga voor het eerst kijken hoe dat eruit ziet...ben benieuwd
Tijn en marlies hebben een joker...totaal 55000 euro aan verspild....en doelloos, maar geniaal van bb, moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja dat heb ik een beetje gemist allemaal, hoe zit dat met die joker??
die ligt in ze nest volgens mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef cpuntb het volgende:
Ja, waar is Rik eigenlijk gebleven nadat ie van de zonnebank weggeschopt is door Hilde?
ik neem aan dat je met een joker niet genomineerd kan worden ofwa??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:08 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Tijn en marlies hebben een joker...totaal 55000 euro aan verspild....en doelloos, maar geniaal van bb, moet ik zeggen...
ik kijk via deze:http://www.nowlive.eu/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:02 schreef roeland303 het volgende:
Wie heeft een goede link naar de livestream, ik ga voor het eerst kijken hoe dat eruit ziet...ben benieuwd
Heb geinstalleerd...en dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Roel ! Lekker wezen stappen? http://bb.nednu.nl heeft een heel handig tooltje waar je alle 4 de streams kunt bekijken en ook gemakkelijk caps (printscreens) kunt maken. !
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kijk via deze:http://www.nowlive.eu/
Heb je de files geunzipped ?quote:
Ja was lachen, maar ben wel weer helemaal verrot....pffffquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hai Roel ! Lekker wezen stappen? http://bb.nednu.nl heeft een heel handig tooltje waar je alle 4 de streams kunt bekijken en ook gemakkelijk caps (printscreens) kunt maken. !
openen en op play klikkenquote:
Als je gewoon naar deze pagina gaat: http://www.nowlive.eu/quote:
Och, de bewoners werden vanmorgen door een vals Brandalarm het bed uitgetimmerd, die werden dus ook niet fijn wakker.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:13 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ja was lachen, maar ben wel weer helemaal verrot....pffff
We zijn (Ik in ieder geval) benieuwd, wat jou commentaren op de streams zijn.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef roeland303 het volgende:
hey....geinig...Je kan het best goed horen eigenlijk...
Worden BB deelnemers daarop geselecteerd eigenlijk? Dat ze dus nooit eerder BB via streams hebben gevolgd enzo? Werd jou zoiets gevraagd bij aanmelding?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef roeland303 het volgende:
hey....geinig...Je kan het best goed horen eigenlijk...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden BB deelnemers daarop geselecteerd eigenlijk? Dat ze dus nooit eerder BB via streams hebben gevolgd enzo? Werd jou zoiets gevraagd bij aanmelding?
Of je moet keihard liegen bij aanmeldingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
als dat zo is kom ik er nooit in
![]()
Tijdens de zomer liggen de stranden vol racisten die ook bruin willen worden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:12 schreef PhalanX het volgende:
Etienne onder de zonnebank.
Ach m'n vadsige blanke broeder, weet je wel zeker dat je nog bruiner wil worden? Doe eens iets nuttigs en onthaar die enge bovenlip van je.
voor dat ze allemaal aangekleed en gedouched ben je al 3 uur verder dus dat zal nog wel even op zich laten wachtenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef rubstar het volgende:
beter gaat die telefoon vandaag.. want nog zo'n dag als gister gaat niemand trekken..
Worden? Dat is het alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef Kinga het volgende:
Ben bang dat vandaag echt oersaai gaat worden..
ja wat ik al zei dat aangaat denk ik dat bb het moet gaan maken dit jaar en niet de bewonersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden? Dat is het al
Hier lusten de honden geen brood van, echt... Het wordt steeds erger. Dan nog liever van die idiote weekopdrachten dan dit.
Die kans is vrij groot.... Hoe ironisch dat ze zich net dit jaar heel erg weinig met de bewoners wilden gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja wat ik al zei dat aangaat denk ik dat bb het moet gaan maken dit jaar en niet de bewoners
Hij is in ieder geval heel selectief met vragen beantwoorden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:30 schreef Bocaj het volgende:ie zich afvraagd of roeland303 wel de echte roel is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |