Wiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:50 schreef Muziekstad2000 het volgende:
HO! STOP DE PERSEN! Er gebeurd wat: ze zijn opgestaan!
Iedereen is terug naar bed gegaan jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Ligt driekwart van het huis nog te slapen ofzo. We schijnen het met blond en blonder te moeten doen.
Ik vond het verhaal wat hierop volgde wel leuk :quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Blaarsje ? Hoorde ik dat goed ?
Aandoenlijk naief..... Ik vind ze wel gezellig zo samen. Ze weten inderdaad direct welk verhaal de ander wil gaan vertellen. Voor ons is er vaak geen touw aan vast te knopen. Maar zij begrijpen elkaar volledig.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef mezzie het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal wat hierop volgde wel leuk :
Het ging om iemand die hun dochter niet voor wilde laten gaan bij het plassen :
Sabrina : Nou die zou ik vermoorden, echt waar, die ging ik vermoorden, maar eh dat is dan wel zielig met de kinderen erbij.
![]()
Nee, da's niet stoer enzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:03 schreef Tazmaniac het volgende:
doe die cappuchon af en rits dat ding dicht!
dan moet marcel exitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:13 schreef cpuntb het volgende:
Marcel gaat stemmen op Marcia
Sowieso ja. Als hij nou nog op Egbert zou stemmen, okee. Maar Marcia is volgens mij niet zo verkeerd. Zeker niet als haar vader eenmaal exit is.quote:
De anderen weten niet dat hij genomineerd isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef LuQas het volgende:
Alle nominaties op Semih zijn in principe zinloos, toch? Aangezien hij sowieso al genomineerd is. Of begrijp ik het niet helemaal.
Nee, ok. Dat is het fijne.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef cpuntb het volgende:
[..]
De anderen weten niet dat hij genomineerd is
Hij heeft zijn sympathieën wel al "tussen neus en lippen door" verteld aan Hilde, waar zij pa bij zat... en anders komt het wel uit, als ie eruit ligt !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik me afvraag he, zou Etienne nou echt zo naïef zijn om te denken dat zijn extreem-rechtse sympathieën niet uit zouden komen
Zeker zo'n stem op Semih ligt er zo dik bovenop dan![]()
Ik krijg flashbacks van het voetveeg-incident van vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:20 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Hij heeft zijn sympathieën wel al "tussen neus en lippen door" verteld aan Hilde, waar zij pa bij zat... en anders komt het wel uit, als ie eruit ligt !
Waarom zou hij daarvoor een reden moeten hebben?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:28 schreef intoyou het volgende:dan wij denken. Waarom is hij eigenlijk geen moslim? Heeft hij daar een reden voor?
De jongen is gewoon Nederlander, dus geen idee waarom hij dan Moslim zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:28 schreef intoyou het volgende:
Weetje wat ik me afvraag.. ik heb gehoord dat Semih geen moslim is, maar als hij straks hoort dat E10 rechts (of extreem rechts) is, hoe hij zou reageren? Misschien reageert hij wel heel anders dan wij denken. Waarom is hij eigenlijk geen moslim? Heeft hij daar een reden voor?
Waarom ben jij geen moslim, heb je daar een reden voor?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:28 schreef intoyou het volgende:
Waarom is hij eigenlijk geen moslim? Heeft hij daar een reden voor?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:28 schreef intoyou het volgende:
Weetje wat ik me afvraag.. ik heb gehoord dat Semih geen moslim is, maar als hij straks hoort dat E10 rechts (of extreem rechts) is, hoe hij zou reageren? Misschien reageert hij wel heel anders dan wij denken. Waarom is hij eigenlijk geen moslim? Heeft hij daar een reden voor?
Geldt dat niet voor 90% van de gevallen? Heel vaak nemen de kinderen meningen over van de ouders. Helemaal als je 50x per dag krijgt te horen hoe slecht buitenlanders wel niet zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef mezzie het volgende:
Steeds worden de uitspraken van E10 besproken, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre zijn vader deze mening heeft gevoed....
weet ik veel, misschien zijn z'n ouders wel moslim en hij heeft hij de beslissing genomen om er geen te zijn (misschien is tie wle tegen moslimsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom zou hij daarvoor een reden moeten hebben?
Toen E10 zijn verhaal vertelde tegen Hilde zat zijn vader trots te glimmen en te knikken... met andere woorden: de appel valt niet ver van de boom...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef mezzie het volgende:
Steeds worden de uitspraken van E10 besproken, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre zijn vader deze mening heeft gevoed....
vroeg het me alleen af.. verveel me namelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt het wat uit waarom hij geen moslim is? De mening van E10 veranderd er toch niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |