Ik zou er doodmoe van worden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gemeen, lelijk of stom zijn ze idd niet.. maar ik moet er toch niet aan denken om samen te moeten leven met iemand die zo blond is en zo kan doorzagen als deze dames
Ik vind Milica en Micheline anders heel leuk hoor. Maar tot nu toe absoluut geen winnaars.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:22 schreef demins het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen leuke pubermeisjes inzitten, dit jaar!![]()
Je zou bijna denken dat hij ook op FOK! geweest is.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:38 schreef Marrije het volgende:
Haha, Egbert is fan!
hmz.. wie missen we dit jaar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij ook op FOK! geweest is.....
Blaasje zeiden zequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Blaarsje ? Hoorde ik dat goed ?
Okquote:
Daar komt ook niet veel spannends uit...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:48 schreef Marrije het volgende:
Nou, ik kan nu ff echt geen Monique en Sabje meer horen, dan toch maar ff Hilde.
Op dit moment is alles beter dan die zeikstem van Monique.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:48 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Daar komt ook niet veel spannends uit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |