We're a generation of men raised by women. En daarom word er op Fok verwacht dat je uitgebreid onder de douche de schaamhaar gaat staan bijwerken. Kansloos.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef roeland303 het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens een man zijn schaamhaar zien bijhouden in bb, waar moet je dat doen dan?
Egbert laat natuurlijk niets los.....quote:
ik leerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:17 schreef bb-millie het volgende:
Roel quote mijn huwelijksaanzoek.
Dat scheeltquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoorde ik milika nou zeggen dat ze ging douchen?? Kom op BB en zend het nog eens uit!!en neej je hebt de c niet wéér voor een k aangezien.. ik had het voor de makkelijk al met een k getypt
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Egbert laat natuurlijk niets los.....![]()
Idd. Wij mannen kunnen in ons 1tje het toilet wel vinden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook niets voor mannenAlsof je in een kroeg een maat van je op de schouders tikt en zegt: Ik moet naar de wc, ga je mee?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook niets voor mannenAlsof je in een kroeg een maat van je op de schouders tikt en zegt: Ik moet naar de wc, ga je mee?
De naam is denk ik verzonnen tijdens een Cherry-kuurquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom loopt ze haar hele leven ook al de uitspraak van haar naam te "verbeteren", overal waar mensen je eerst je naam lezen: op school, aan het loket etc.
"Nee het is MiliSa".
Thanks mommy.![]()
Kweet niet meer welk land het was, zweden of duitsland ofzo dacht ik.. daar had je zo'n chcik die handig was met een mesje en het bij een man deed (onder de douche dacht ik) dus het kan wel int BBhuisquote:
Ja dat was lekker wou je zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niets preuts zijn en knippen die handel. Marcel lag gewoon openlijk in bad (met Jeroen ernaast en Milica toekijkend) met zijn piemeltje te spelen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De naam is denk ik verzonnen tijdens een Cherry-kuur
wat nou uitgebreid... pak een schaar en knip het gewoon wat bij, dat is echt geen werk dat langer dan 5 minuten hoeft te duren hoor. Je doet net alsof het een onmenselijk grote onderneming is waar slechts weinigen zich aan wagen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
We're a generation of men raised by women. En daarom word er op Fok verwacht dat je uitgebreid onder de douche de schaamhaar gaat staan bijwerken. Kansloos.
Onder de zonnebank en dan de eerste Enigma cd opzetten. Word je wel relaxt vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zin in een zonnebankje. Het klinkt wel rustgevend zo in mijn koptelefoon en dan af en toe wat lief gebrabbel
gewoon een klote naam dus.. dat speciaal doen met je naam.. gewoon melissa doen, of anders milika.. moeilijke gedoequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De naam is denk ik verzonnen tijdens een Cherry-kuur
Die lijertjes in dat huis komen verdomme wél bruin thuis straks, en wij zitten hier in een belachelijk vroeg ingevallen herfst wit weg te kwijnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg zin in een zonnebankje. Het klinkt wel rustgevend zo in mijn koptelefoon en dan af en toe wat lief gebrabbel
Ik zat vol verbazing te kijken. T'is niet dat ik er op zat te wachten, maar echt wegzappen kon ik ook nietquote:
Je gaat me niet vertellen dat jij in t dagelijkse leven zo praat, dus doe gewoon normaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wat nou uitgebreid... pak een schaar en knip het gewoon wat bij, dat is echt geen werk dat langer dan 5 minuten hoeft te duren hoor. Je doet net alsof het een onmenselijk grote onderneming is waar slechts weinigen zich aan wagen.
Hummie heeft ons te pakken. Ze weet hoe ze ons lekker moet maken zodat we blijven kijken... en na een paar dagen was het afgelopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef rubstar het volgende:
ze zenden echt totaal geen douche scenes meer uit lijkt wel..
PhalanX heeft gelezen dat Nico Dijkshoorn dit BB-seizoen geen columns meer schrijft, en zag een gat in de markt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij in t dagelijkse leven zo praat, dus doe gewoon normaal.
"Beste bakker, mag ik van u het onvolprezen bruinbrood waar ik op deze prachtige zaterdagochtend ontzettend van ga genieten, onder het genot van een sapje en een krantje."
Daarom dus.
Wil je graag dat ik me schaamhaar afknip phalanx... Zal ik het voor je filmen? Dan stuur ik het naar je... Eigenaardige gast...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wat nou uitgebreid... pak een schaar en knip het gewoon wat bij, dat is echt geen werk dat langer dan 5 minuten hoeft te duren hoor. Je doet net alsof het een onmenselijk grote onderneming is waar slechts weinigen zich aan wagen.
Bijvoegeljke naamwoorden met hoofdletters schrijven is echt niet retro ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef farceman het volgende:
Roel wat vind je van die Plofkop van een Etienne? Geloof dat hij jou wel cool vond....
Ik zie in de door jou gequote post van PhalanX absoluut niets raars staanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat jij in t dagelijkse leven zo praat, dus doe gewoon normaal.
Is er al nieuws over een betaalde stream ? Anders is het gewoon weer een marketing-truc. "Alles voor de kijkcijfers"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef rubstar het volgende:
ze zenden echt totaal geen douche scenes meer uit lijkt wel..
dat denk ik ook ja.. gewoon ff een lokkertje en dan totaal in de ban die tietenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie heeft ons te pakken. Ze weet hoe ze ons lekker moet maken zodat we blijven kijken... en na een paar dagen was het afgelopen.
Ik ben een eenzaam figuur, drie keer raden waarom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Beste bakker, mag ik van u het onvolprezen bruinbrood waar ik op deze prachtige zaterdagochtend ontzettend van ga genieten, onder het genot van een sapje en een krantje."
Daarom dus.
heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef farceman het volgende:
Roel wat vind je van die Plofkop van een Etienne? Geloof dat hij jou wel cool vond....
Hij moet natuurlijk lekker doen waar hij zelf zin in heeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie in de door jou gequote post van PhalanX absoluut niets raars staan![]()
Zolang niemand op absurde wijze (ja, zo praat ik in het dagelijks leven ook) over de scheef gaat hoeft hier niemand 'normaal' te doen om dat jij dat graag ziet.
Een tieten-ban .... Tja, die hadden we hier nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef rubstar het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja.. gewoon ff een lokkertje en dan totaal in de ban die tieten
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik ben een eenzaam figuur, drie keer raden waarom.
Als je nou die ándere stukjes van hem geciteerd had dan begreep ik het nog welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:31 schreef arneaux het volgende:
Hij moet natuurlijk lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
Hij straalt gewoon 'ik doe alles met een bepaalde tactiek' uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:32 schreef rubstar het volgende:
Egbert vind ik echt helemaal niets..
Druppel. Emmer. Je kent t verhaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nou die ándere stukjes van hem geciteerd had dan begreep ik het nog wel![]()
Sanne - zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:53quote:
Inderdaad. Hij doet volgens mij niets ongeplanned terwijl hij van de andere bewoners juist dát vraagt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij straalt gewoon 'ik doe alles met een bepaalde tactiek' uit.
oeh oeh oeh!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wil je graag dat ik me schaamhaar afknip phalanx... Zal ik het voor je filmen? Dan stuur ik het naar je... Eigenaardige gast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |