Dan gaan die in een extra quote.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
The Weather Man en You and Me and Everyone we Know zijn de lichte films in het lijstje.
Ik voel me dan een dubbel gezegend persoon, aangezien ik en dit een mooie tekst vind, en ik een aantal Blof teksten ook ontzettend mooi vind.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef tong80 het volgende:
Wakker liggen doe ik toch wel. Maar het was zo mooi om het hem te horen zingen daarnet. Het eerste dat ik dacht was : Wat is Blöff toch een ontzettende kutband.
Nee hoor. Lenette van Dongen en Lebbis & Jansen, díe zijn stom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Youp is stom hoor, Marble.
Sniewaar!!!quote:
Ja!!!quote:en Lebbis & Jansen, díe zijn stom.
Rockpalast zeker??quote:
En nog steeds niks te meldenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Q. het volgende:
Hier heb ik lang niet gepost! Hip!
Ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er dan toch mis met de oude liedjes van Youp van 't Hek?
Ik begrijp het echt niet.
Ik sluit me aan bij de anti-Youpclub.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel.
HIJ zingt ze.
Rotvent!! Kan ik je uit eigen ervaring vertellen!
Ja gut, niemand zegt ook dat ie zo sympathiek en aardig is. Maar daarom kan ie nog wel bijzonder geestig zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Heej joe daar joehoe !quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Q. het volgende:
Hier heb ik lang niet gepost! Hip!
Green? Cruise? Of Poes?quote:
Nou en..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel.
HIJ zingt ze.
Nee van Jerryquote:
Ik ben nog steeds kei-happy hier.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heej joe daar joehoe !
Als goed is spreek ik je binnenkort weer![]()
Nog steeds happy in je huisje ?
Ja ik sta verbaasd van je taalgebruik en inlevingsvermogen.quote:
Liegbeest!quote:
Trusten watjequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kei-happy hier.
Ik ga nu maar eens slapen, dat laat wakker zijn is niets voor mij.
Ik ben op TV geweest in een KRO-voetbal kwis Tom was de presentator en hij was heel lief adrem en leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Liegbeest!
Ik hou niet van hockeyers. Bovendien is hij 'de broer van'. Dat pleit ook al niet voor hem.
Enge familie is het.
Had je gewonnen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest in een KRO-voetbal kwis Tom was de presentator en hij was heel lief adrem en leuk
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgersquote:
Ritsma deed ook mee?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgers
Natuurlijk lieg je niet. Logisch toch, jij weet alles van voetbal. Maar er was dus nog blijkbaar één persoon die ietsiepietsie meer wist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgers
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
De laatste ronde was multeple chiois. Dan ben je verloren als weegschaal
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Pom pom pompompompompom Pommetje Horlepiep..........
Sorry Tong, ik ben erg melig. Dat komt door die Rindje Ritsma........
Oh God, dat moet wel z'n allermeligste topic ooit zijnquote:
Ook als niet weegschaal volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
De laatste ronde was multeple chiois. Dan ben je verloren als weegschaal
Alsof ik weet wat dat isquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:04 schreef Ole het volgende:
En laat ik nu altijd gedacht hebben dat je daar wel een scriptje of zoiets voor zou hebben !
ik ook niet, maar dacht dat Verbal zoiets had...quote:
Tong heeft al 150.000 keerquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:07 schreef Ole het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dacht dat Verbal zoiets had...
Ik zit al sinds afgelopen zondag 0.00 uur te wachten tot ik van mezelf kan zeggen dat ik sta te trillen op mijn benen. Ik bedoel, daar ben ik mee groot geworden: op mijn 32ste gaat het gebeuren. Dat heeft Henny Vrienten zelf voorspeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Dan ben je dus 32? Voelt dat een beetje goed?
Henry Vrienten? Nooit van gehoord. Zeker voor mijn tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Ik zit al sinds afgelopen zondag 0.00 uur te wachten tot ik van mezelf kan zeggen dat ik sta te trillen op mijn benen. Ik bedoel, daar ben ik mee groot geworden: op mijn 32ste gaat het gebeuren. Dat heeft Henny Vrienten zelf voorspeld.
Voorlopig lukt het nog niet. Maar ik houd moed dat het een Jaar Van Grote Veranderingen gaat worden.
Troost je met het feit dat het ook voor jouw tijd was, ware het niet voor die revival van dat nummer 14 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Auw, Lamon. Auw!
Het was mijn overbuurman al een aardige tijd geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat het ook voor jouw tijd was, ware het niet voor die revival van dat nummer 14 jaar geleden.
Dat zegt heel weinig over je leeftijd, hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:54 schreef sig000 het volgende:
Het was mijn overbuurman al een aardige tijd geleden.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zegt heel weinig over je leeftijd, hoor.
Het had ook 4 jaar geleden je overbuurman kunnen zijn.
He?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef JaapNL het volgende:
ik dissen je eerst,
dan ga ik rammel met koevoet
Hmm, dat klinkt eng, ik wil het zeker niet weten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:30 schreef svann het volgende:
Jij hebt zeker Stofje in dat stofopwaaiende fototopic gezien?
Dat gaat nooit meer gebeuren, en die zaten meer in Bikkeltijd, waarvan ik toen ook al besefte dat het topic aan het sterven was. En nou voel ik bij dit topic hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:07 schreef tong80 het volgende:
Zullen we Xenia PingPong Zodiakk en Jungleman tot leven roepen ?
Wie is er niet mooi? Jaap Stobbe, Loekie Knol, of Brammetje Biesterveld?quote:
Ach, dit topic is er al zolang...ik zie het nooit meer weg gaan. Tegen de tijd dat de klad er echt inkomt, duikt IR misschien zelf wel weer op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:
Even iets compleet spontaan opkomend qua gevoel.
Ik voel dit topic sterven.
Het is nog niet zover , maar mijn Jomanda gevoel zegt dat deze reeks het nieuwe jaar niet meer gaat halen.
Nu maar hopen op een waardige opvolger..
O, sorry. Daar had ik om moeten vragen, hè?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Goed broer, zal ik mijn naam dan eens uitleggenJe bent gewaarschuwd.
Ok.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
Hai WA, leg je naam eens uit? Dan doe ik dat ook
Jij ook uitleggen. Naam. En zoquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry. Daar had ik om moeten vragen, hè?
Ik zal niet posten: wat een lang en oninteressant verhaal. Dus: wat interessant! Het mocht wel wat langer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ok.
Tijdens BB4 postte ik hier onder een ander account. Dat wilde ik activeren voor BB5, maar dat lukte voor geen meter. Dus moest ik een andere naam verzinnen en dat schoot niet op. Bij elke naam die ik intikte, zeker twintig, zo niet meer, kreeg ik de mededeling 'bestaat al'![]()
Toen schoot me uiteindelijk te binnen dat er in een internationale chatroom waar ik jarenlang kwam, een Amerikaanse postte die zich Wickedangel noemde, maar altijd reuze vriendelijk was. Leek me dat ik die naam meer eer zou aandoenSoms lief, soms vilein. Zodoende.
Al iemand hierbij in slaap gevallen![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal niet posten: wat een lang en oninteressant verhaal. Dus: wat interessant! Het mocht wel wat langer!
Zeg ik lekker nietquote:Maar je postte hier al eerder dus? Onder welke naam dan?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Ik weet nog wel dat ik 'broer' voor het eerst op Fok! gebruikte. Daarna heb ik die naam op meer plekken gebruikt. Soms uitgebreid tot 'drinkebroer', naar een liedje van Fratsen.quote:
Leuk!! Je doet je naam inderdaad eer aanquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok.
Tijdens BB4 postte ik hier onder een ander account. Dat wilde ik activeren voor BB5, maar dat lukte voor geen meter. Dus moest ik een andere naam verzinnen en dat schoot niet op. Bij elke naam die ik intikte, zeker twintig, zo niet meer, kreeg ik de mededeling 'bestaat al'![]()
Toen schoot me uiteindelijk te binnen dat er in een internationale chatroom waar ik jarenlang kwam, een Amerikaanse postte die zich Wickedangel noemde, maar altijd reuze vriendelijk was. Leek me dat ik die naam meer eer zou aandoenSoms lief, soms vilein. Zodoende.
Al iemand hierbij in slaap gevallen![]()
quote:En jij, Elizabeth?Iets met Elizabeth Regina? (Dat denk ik tenminste altijd)
Wat is een SBS6-broer?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
Maar hoe ik erop ben gekomen weet ik dus echt niet meer. Ik heb een aardige broer en een SBS6-broer. Als ik me dan naar iemand heb vernoemd, dan is het die eerste geweest.
Mailtje gehad broer der broeren??quote:
Nee hoor, ik postte hier heel sporadisch. Ik heb je niet eerder gezien dan in deze topicreeks. Zo'n ruziemaker ben je toch nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik die naam ken, dus.
Hebben we al eens ruzie gehad, soms?
Wat leuk! Je bedoelt dus de Cate Blanchett-Elizabeth? Om het zo maar even te noemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Klopt als een bus!!
Ik heb al 20 jaar een fascinatie voor die vrouw. Heb inmiddels een hele verzameling boeken en diverse docu's en ook een aantal speelfilms/series over haar!
Niet die ouwe verzuurde trut die er nu zit, maar de eerste, deze dus...
[afbeelding]
Iemand die Hart van Nederland als voornaamste nieuwsbron heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is een SBS6-broer?!?!
Yep. En ik ga binnenkort antwoorden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Mailtje gehad broer der broeren??
Nee, op zich niet. Maar er zijn momenten geweest dat ik me niet heb kunnen inhouden. En je weet het maar nooit, natuulijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zo'n ruziemaker ben je toch niet![]()
Oh, een mannelijke Haaibaaikequote:Op zaterdag 2 september 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Iemand die Hart van Nederland als voornaamste nieuwsbron heeft.
Hmm, eerder de Glenda Jackson Elizabeth. Die zet haar wat echter neer in ieder geval. Maar die met Blanchett heb ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk! Je bedoelt dus de Cate Blanchett-Elizabeth? Om het zo maar even te noemen.
Antwoorden wanneer je zin hebt, eerder nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. En ik ga binnenkort antwoorden.
Haaibaaike ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, een mannelijke HaaibaaikeJa, daar zou ik me ook voor schamen
![]()
De film met Glenda Jackson ken ik niet, maar met Jeremy Irons en Patrick Malahide erbij is wel een aanbeveling!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, eerder de Glenda Jackson Elizabeth. Die zet haar wat echter neer in ieder geval. Maar die met Blanchett heb ik uiteraard ook
Helen Mirren heeft ook een prácht vertolking neergezet trouwens, dat was werkelijk smullen geblazen!! EN het grappige is dat ze nog geen jaar later die andere ook nog even neerzet![]()
![]()
In één jaar tijd twee kunneginnu met dezelfde naam en van het zelfde land portretteren!! WAUW!
Dat wil je ook niet, maar voor het geval dat:quote:
Pijnlijkquote:Persoonlijke revelatie, waar Lamon altijd op zit te wachten: toen de Amerikanen Irak begonnen te bombarderen een paar jaar geleden kwamen mijn SBS6-broer en ik elkaar per ongeluk tegen. We hadden het over wel of niet bombarderen. Ik vond van niet, hij van wel. Toen ik over burgerslachtoffers begon, antwoordde hij met: "Moeten ze daar maar niet gaan wonen." Sindsdien ontloop ik hem een beetje, want voor je het weet loopt het weer op ruzie uit.
Dus, ja: 'schamen' is wel een goed woord.
Die is dan ook uit 1971!! En de reden dat ik smoorverliefd ben geraakt op het wijffie!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De film met Glenda Jackson ken ik niet,
quote:maar met Jeremy Irons en Patrick Malahide erbij is wel een aanbeveling!
Whahaha. Hier had ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger, natuurlijk. Nu ben ik geheel relaxt en 'in control'.
Jemigquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Haaibaaike ken ik niet.
Persoonlijke revelatie, waar Lamon altijd op zit te wachten: toen de Amerikanen Irak begonnen te bombarderen een paar jaar geleden kwamen mijn SBS6-broer en ik elkaar per ongeluk tegen. We hadden het over wel of niet bombarderen. Ik vond van niet, hij van wel. Toen ik over burgerslachtoffers begon, antwoordde hij met: "Moeten ze daar maar niet gaan wonen." Sindsdien ontloop ik hem een beetje, want voor je het weet loopt het weer op ruzie uit.
Dus, ja: 'schamen' is wel een goed woord.
Wat doe je me aan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Dat wil je ook niet, maar voor het geval dat:
Haaibaaike
Och, ik heb niet zoveel met familie. Dus een echt probleem is het niet. Als jij het met vrienden kent, heb je grotere problemen, denk ik zo...quote:Dat ken ik wel. Gelukkig niet met familie.
Nou, om hem dan toch een beetje te verdedigen. Hij bracht het wel als een half grapje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
JemigIk zou zo iemand ook gaan ontwijken. Wat pijnlijk zeg!
Te laat. Ik heb nu al een hekel aan hemquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, om hem dan toch een beetje te verdedigen. Hij bracht het wel als een half grapje.
En ik ben helemaal niet vies van foute humor. Integendeel! Hoe fouter en hoe grover, hoe beter. Maar toch... de serieuze ondertoon was niet te missen. Misschien bedoelde hij het niet helemaal zo fout als ik het nu hier intik, maar een béétje wel...
Dan zal ik je alleen aan mijn ouders en aan mijn leuke broer voorstellen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Te laat. Ik heb nu al een hekel aan hem![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zal ik je alleen aan mijn ouders en aan mijn leuke broer voorstellen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Tja, mensen die dat soort uitspraken doen onder het mom van 'een grapje' vinden dat laatste een goed excuus om ongenuanceerd te kunnen uitvaren tegen alles op menselijk gebied wat hun niet aanstaat.
Hmm... Maar dat doe ik ook. Ik maak ook constant foute opmerkingen over van alles. Het enige verschil is dat ik van mezelf weet dat ik het niet meen. En van hem weet ik vrijwel zeker dat hij het wel meent. Maar dat is allemaal interpretatie. Dus eigenlijk ligt het allemaal nog best lastig, realiseer ik me nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Tja, mensen die dat soort uitspraken doen onder het mom van 'een grapje' vinden dat laatste een goed excuus om ongenuanceerd te kunnen uitvaren tegen alles op menselijk gebied wat hun niet aanstaat.
Ze wonen zelfs nog een uur verder rijden richting Duitse grens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Wonen ze ook in Nijmegen? Want dat is natuurlijk wel een pokkeneind rijden![]()
Ach jee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ze wonen zelfs nog een uur verder rijden richting Duitse grens.
Het leven is hard en daarna ga je doodquote:Niemand zei dat het gemakkelijk zou worden, Wickedangel.
Ik ga eerst even slapen, zie wel of ik morgen weer wakker wordquote:
Lamon zal erg teleurgesteld zijn als je het daarbij laat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ach jee.
Het leven is hard en daarna ga je dood![]()
Bezoek om kwart over drie 's nachts. Wat een leven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Vanaf vanochtend gewerkt, daarna door m'n vader getrakteerd op eten, toen heb ik m'n neefje even gezien, toen ben ik naar het uitje voor oproepmedewerkers van m'n werk geweest, daarmee uiteindelijk op de 90's party van Hotel Arena beland (best tof!) en nou ben ik thuis maar krijg ik zo nog bezoek. Wat een leven.
Je krijgt zo nog bezoek?!?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Vanaf vanochtend gewerkt, daarna door m'n vader getrakteerd op eten, toen heb ik m'n neefje even gezien, toen ben ik naar het uitje voor oproepmedewerkers van m'n werk geweest, daarmee uiteindelijk op de 90's party van Hotel Arena beland (best tof!) en nou ben ik thuis maar krijg ik zo nog bezoek. Wat een leven.
Niets met Lamon te schaftenquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon zal erg teleurgesteld zijn als je het daarbij laat.
We never registered to only please Lamon, broer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon zal erg teleurgesteld zijn als je het daarbij laat.
Ja sorry. Heb veel gewerkt de afgelopen weken, en dan wil ik wel voor 1 uur in bed liggen. Of ik vergat het gewoon.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Bezoek om kwart over drie 's nachts. Wat een leven.
Maar wel leuk om je hier nog weer eens te zien.
quote:
Dames! We hebben het hier wel over Lamon, ja!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
We never registered to only please Lamon, broer!
Dat flirten is zóóó tien topics geleden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
(tenzij broer natuurlijk ophoudt met dat geflirt he).
Wie?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dames! We hebben het hier wel over Lamon, ja!
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Dat flirten is zóóó tien topics geleden.
Omdat Lamon zelf de moeite niet neemt, ben ik even - namens hem - teleurgesteld in je. Maakt dat meer indruk?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:26 schreef Wickedangel het volgende:
Wie?
quote:
Niet echtquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat Lamon zelf de moeite niet neemt, ben ik even - namens hem - teleurgesteld in je. Maakt dat meer indruk?
IR! Hij doet het weer!quote:
Dan knapt hij maar mooi zijn eigen zaakjes op.quote:
Als je dit al flirten vindt, ben je weinig gewend, meisje.quote:IR! Hij doet het weer!![]()
Nee toch!!!!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dan knapt hij maar mooi zijn eigen zaakjes op.
Zou hij op dit moment in een van die Landal-parks zitten?
Ik zeg 't nog één keer: ik ben geen meisje.quote:Als je dit al flirten vindt, ben je weinig gewend, meisje.
quote:*borsthaar uit shirt tovert*
*zonnebril in haar steekt*
*knipoogt*
How you doin'?
Dat zou hij toch binnenkort gaan doen? Zei hij tenminste. Ik weet niet wanneer precies.quote:
Hè, bah. Je noemt jezelf toch geen 'vrouw', of wel?quote:Ik zeg 't nog één keer: ik ben geen meisje.
Wanneer ben/was je jarig? En heb je leuke cadeaus gekregen?quote:Straks ga je me nog naar mijn sterrenbeeld vragen. Nou goed: óók Maagd![]()
quote:
44 is een mooie leeftijd. Je denkt dat je nog lang niet bejaard bent, maar eigenlijk ben je het wel. Je leidt vast een heel gelukkig leven.quote:Ik ben nog niet jarig geweest. Momenteel ben ik 44. Nu je er toch om vraagt. Maar ik zie er vijf jaar jonger uit, dat scheelt toch weer![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:50 schreef broer het volgende:
44 is een mooie leeftijd. Je denkt dat je nog lang niet bejaard bent, maar eigenlijk ben je het wel. Je leidt vast een heel gelukkig leven.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben een innig tevreden mens. Echt waar. Ik vermoed dat ik momenteel een mid life crisis heb, maar die breng ik wel uitermate prettig door![]()
Ik doe niet aan verjaardagen. Dus: nee.quote:Heb jij nog leuke presentjes gekregen?
6,7,8 en 9 oktober.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Zou hij op dit moment in een van die Landal-parks zitten?
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:53 schreef broer het volgende:
Als je 44 bent, snap ik ook in één keer waarom je geen msn-adres hebt, Wickedangel. Was te ingewikkeld om aan te maken, zeker?
Halloooooooooo Lamonquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
6,7,8 en 9 oktober.
Een piano, een paar kratten bier en wat midgetgolf en bowlen om de inspiratie op te wekken. Ik verwacht er heel veel van.
Zie je wel. Had ik toch gelijk.quote:
Zeg dat!quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:51 schreef broer het volgende:
Voor je het weet, et cetera...
Ik ben oncontroleerbaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:58 schreef broer het volgende:
[..]
Goed dat je er bent. Neem jij de controle in dit topic over?
(Van Wickedangel, welteverstaan.)
Hebben de systeembeheerders van het bejaardenhuis die mogelijkheid geblokkeerd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:55 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik gebruik mijn msn niet meer.
Maakt niet uit hoor, wat er over me gezegd wordt. Als er maar over me gepraat wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:57 schreef Wickedangel het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 03:59 schreef broer het volgende:
[..]
Hebben de systeembeheerders van het bejaardenhuis die mogelijkheid geblokkeerd?
Was absoluut geen één-tweetje, lees 't er nog maar eens op na.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, wat er over me gezegd wordt. Als er maar over me gepraat wordt.
Ik ben zo onverwacht makkelijk qua internetverkeer.
Tenminste, als je op ER en jouw een-tweetje doelde.
Nou ja, wat het ook was, ik bedoelde meer dat ik het niet erg vind.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:03 schreef Wickedangel het volgende:
Was absoluut geen één-tweetje, lees 't er nog maar eens op na.
Natuurlijk niet. Alsof jij je ooit iets van ons aantrekt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, wat het ook was, ik bedoelde meer dat ik het niet erg vind.
Als je er geen smileys bij post, begrijp ik niet of ik dat als goede of slechte eigenschap moet erkennen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:07 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk niet. Alsof jij je ooit iets van ons aantrekt.
Ik probeer juist minder smileys te postenquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je er geen smileys bij post, begrijp ik niet of ik dat als goede of slechte eigenschap moet erkennen.
Ik heb het gevoel dat het een slechte eigenschap is, maar kan geen echte bevestiging vinden. Smileys zijn soms zo belangrijk.
Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer juist minder smileys te posten![]()
Wat ik bedoel is dat je vaak helemaal niet reageert, niet op ER, noch op mij. Nou maakt dat verder niet uit en het staat je verder vrij, begrijp me goed, maar deze topicreeks is toch gericht op dialoog.
Het wordt wel wat herleidbaarder wat communicatie betreft, ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:37 schreef svann het volgende:
Haha!
Ik wilde ook net posten dat dat best wel meeviel, Lamon.
Maar ik schijn geen stereotiep gedrag te vertonen.
Deze reeks is er kwa communicatie trouwens juist erg op vooruit gegaan.
Vroegah leek het wel eens of er random posts werden gegenereerd.
't Is dat je al gezegd hebt dat je maagd bent. Anders zou ik je vragen of je ook op 30 april geboren bent. 't Is namelijk té toevallig hoe gelijkgestemd wij vaak zijn. 1962 Was een prima bouwjaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik noem mezelf een dame![]()
Ik ben nog niet jarig geweest. Momenteel ben ik 44. Nu je er toch om vraagt. Maar ik zie er minstens vijf jaar jonger uit, dat scheelt toch weer![]()
Dan begrijp je me verkeerd; ik beschuldigde je nergens van. Ik legde uit waarom ik postte wat ik postte. Verder geen punt. Als je dat 'gedoe' vindt, moet dat maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het zijn altijd vrouwen die dat soort beschuldigingen uiten.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:06 schreef Lamon het volgende:
Maar het moet hier natuurlijk geen soap worden.
Pff... We hebben het hier over een slowchat, hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:38 schreef svann het volgende:
Nee, het moet geen soap worden.
quote:Op zondag 3 september 2006 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is dat je al gezegd hebt dat je maagd bent. Anders zou ik je vragen of je ook op 30 april geboren bent. 't Is namelijk té toevallig hoe gelijkgestemd wij vaak zijn. 1962 Was een prima bouwjaar
Precies. Dat zijn meestal complete soaps.quote:Op zondag 3 september 2006 02:19 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Pff... We hebben het hier over een slowchat, hoor.
In dat geval zou het wel erg passend zijn als er nu een dramatische verdwijning zou plaatsvinden, of zo.quote:Op zondag 3 september 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Precies. Dat zijn meestal complete soaps.
Ow shit, je moet nog jarig worden? Zeer binnenkort dan toch!! Hmmm, mijn halve trouwboekje is uit 1961, dus ik kan beamen dat dat een prima jaar wasquote:Op zondag 3 september 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Niks mis met 1962, maar '61 is net effe een tikkie beter![]()
Wie had je in gedachten??quote:Op zondag 3 september 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval zou het wel erg passend zijn als er nu een dramatische verdwijning zou plaatsvinden, of zo.
Omdat ik niemand het topic uit wil helpen, zal ik mezelf dan maar moeten opofferen. (De dramatiek stijgt!)quote:
Fokkers in ieder gevalquote:Op zondag 3 september 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de 'range' 60-65 gewoon leuke mensen heeft opgeleverd
quote:Op zondag 3 september 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Of als er een ongeboren dochter zou verschijnen. Ook leuk.
Welk een onbaatzuchtigheid!! Maar onnodig hoor. Jij hoort bij het meubilair. Als er al iemand moet gaan dan is dat wel een poster van véél lagere hierarchie in deze reeks.quote:Op zondag 3 september 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat ik niemand het topic uit wil helpen, zal ik mezelf dan maar moeten opofferen. (De dramatiek stijgt!)
Oh, maar daar ben ik tegen. Lamon hoort ook bij dat meubilairquote:Op zondag 3 september 2006 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welk een onbaatzuchtigheid!! Maar onnodig hoor. Jij hoort bij het meubilair. Als er al iemand moet gaan dan is dat wel een poster van véél lagere hierarchie in deze reeks.
Lamon ofzo![]()
En ik maar smileys toevoegen om het te verduidelijkenquote:Op zondag 3 september 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, maar daar ben ik tegen. Lamon hoort ook bij dat meubilair![]()
Dat lijkt maar zo!! Hij hanteert gewoon zijn postgedrag in bikkeltijd zoals ie altijd gedaan heeft. Dat wij lopen te slowchatten tussendoor als kippen zonder kop vertekent juist het beeld, en zorgt voor veel te snel vollopende topics.quote:Eigenlijk hebben we al een mysterieuze verdwijning: de naamgever. Hoewel hij soms als een duveltje uit een doosje te voorschijn komt.
Begin jij nu ook nog eens.quote:Op zondag 3 september 2006 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
We zouden een [SC] semi bikkeltijd topic moeten hebben voor de quatsch!
quote:Op zondag 3 september 2006 02:38 schreef ElizabethR het volgende:
We zouden een [SC] semi bikkeltijd topic moeten hebben voor de quatsch!
Nee, eigenlijk niet. Wat dat betreft ben ik ook een soort semi-bikkeltijd-purist: dat past hier niet.quote:Op zondag 3 september 2006 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar mag ik 't van broer niet over hebben![]()
Je hapt weer lekkerquote:Op zondag 3 september 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Wat dat betreft ben ik ook een soort semi-bikkeltijd-purist: dat past hier niet.
't Is een lieverd!! Doet precies wat we willen.quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
't Is een lieverd!! Doet precies wat we willen.
Dat is wel waar, inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
't Is een lieverd!! Doet precies wat we willen.
Echo... echo...quote:Op zondag 3 september 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
En ik maar smileys toevoegen om het te verduidelijken.
Je bent gewoon dronken.quote:Op zondag 3 september 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ja 't dringt niet meer zo tot me door, ben hartstikke moe![]()
Echt nietquote:
Heej!! Die ken ik, da's leuk!! Ik ben ook dol op Andre Manuel trouwens!!quote:Op zondag 3 september 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Het lijkt meer op André Manuel. En nog veel meer op zichzelf: BEU. Nederlandstalig, folk-achtig, electronica-achtig, vreemd, maar met bijzonder mooie melodieën en grappige teksten. ("Hé boom. Ik zit al zo'n tijd naar jou te kijken. Doe eens wat.")
Hun jongste mini-cd is hier gratis te downloaden. Maar echt veel bandbreedte hebben ze daar niet, geloof ik. Jammer, want de liedjes zijn het echt waard.
Ken je die vanuit Ierland, zelfs? Dat is best bijzonder, want hier lukt het volgens mij niet echt. (Ja, een goeie recensie van Spinvis, maar of ze daar nu veel optredens door hebben gekregen...) Hoe ken je ze?quote:Op zondag 3 september 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Heej!! Die ken ik, da's leuk!! Ik ben ook dol op Andre Manuel trouwens!!
Ik ken ze niet, en ik heb niks met funk. Maar ik heb me al eens eerder laten verrassen door Relax, dus ik ga dat filmpje op hun site eens bekijken. Benieuwd.quote:broer, ik heb ook nog een muziek tipje. Hou je van funk?
Deze band timmert redelijk aan de weg. Ik heb er ooit een recensie voor mogen schrijven, ze krijgen de zaal geheid plat, zelfs al hou je niet van hun muziekstijl. Ik háát rap, en zij doen een combi van funk en rap. Toch haat ik hen niet. Die zanger is fenomenaal. Ze gaan zo goed dat ze al diverse prijzen hebben gewonnen, en ook al in Paradiso mochten optreden. Da's voor een simpel amateurbandje niet verkeerd, toch?
Kheb een tijdje voor een belangenvereniging van popmuzikanten recensies geschreven, dawas nog in NL. Ik heb hun naam toen ergens opgevangen staat me bij.quote:Op zondag 3 september 2006 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ken je die vanuit Ierland, zelfs? Dat is best bijzonder, want hier lukt het volgens mij niet echt. (Ja, een goeie recensie van Spinvis, maar of ze daar nu veel optredens door hebben gekregen...) Hoe ken je ze?
Ik heb nog een leuke pop/rock/folkband voor je ook!!!quote:Ik ken ze niet, en ik heb niks met funk. Maar ik heb me al eens eerder laten verrassen door Relax, dus ik ga dat filmpje op hun site eens bekijken. Benieuwd.
Het is niet alleen zijn stem, die is totaal niet zo bijzonder. het is met name zijn charisma. Je moet de vrouwen in het publiek eens bekijken als ze spelen, die staan compleet te soppen, echt waar. Muzikaal gezien zijn de sax, maar met name de basgitarist gewoon geweldig!! Voor zover ik me herinner heeft de basgistarist ook een prijs gewonnen, maar dan moet ik heel die site weer doorspitten. Geen zin an. Erik heet ie volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Dit is typisch van die muziek die ik thuis niet zou aanzetten, maar waarbij ik live bijzonder aandachtig zou staan kijken: muzikaal niet interessant, maar qua energie echt super.
Met zijn lage stem heeft hij wel wat weg van de zanger/rapper van Gotcha!, die deed het ook op Barry White-niveau.
Als ze ooit eens in Nijmegen spelen, ga ik ze bekijken.
Het spijt me, maar dit vind ik echt heel slecht. Afgesleten teksten, flauwe melodieën, gebrek aan originaliteit. Ik hoop niet dat er familie van je in meespeelt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog een leuke pop/rock/folkband voor je ook!!!
quote:Op zondag 3 september 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit vind ik echt heel slecht. Afgesleten teksten, flauwe melodieën, gebrek aan originaliteit. Ik hoop niet dat er familie van je in meespeelt.
Die klinken al een stuk fijner. Al druipt hier de originaliteit ook niet vanaf. Maar goed, dat hoeft ook niet altijd.quote:
Owwwwwwwwwwwww, don't tempt me! Want ik pleur zo een hele lijst locale bands online hoorquote:Op zondag 3 september 2006 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Die klinken al een stuk fijner. Al druipt hier de originaliteit ook niet vanaf. Maar goed, dat hoeft ook niet altijd.
Ik heb geen bandjes meer om te ruilen. Ja, Roosbeef, en The Feromones, en Kompaktrekorder. Maar daar houdt het wel mee op, geloof ik.
Ik werd er ook best enthousiast van.quote:Op maandag 4 september 2006 01:47 schreef Tijn het volgende:
Dat is fijn nieuws, Lamon.
Ik ga er teveel van schijten.quote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Tijn het volgende:
Ik las laatst dat koffie helemaal niet zo slecht is als altijd werd beweerd.
Ik drink geen koffie, Tijn. Daar heb ik dan weer niets aan.quote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Tijn het volgende:
Ik las laatst dat koffie helemaal niet zo slecht is als altijd werd beweerd.
Yep!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ben heel blij voor je maar wat is het ? Een TV ?
Sterk afhankelijk van de cd, hoef ik het daarmee niet eens oneens te zijn, hoor.quote:
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:
Welkomquote:Op woensdag 6 september 2006 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben hier nog nooit geweest dus ik denk ik kom ff kijken![]()
Dit was ooit het topic voor melangolisie, nachtbrakende woordkunstenaars, niet kunnen slapende poeëten, wereldverbeteraars. Maar tegenwoordig zijn we al blij als iemand "Hoi" komt zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat dit topic nog ergens om of is het alleen maar beetje slowchatten :p
ik kan wel rijmenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was ooit het topic voor melangolisie, nachtbrakende woordkunstenaars, niet kunnen slapende poeëten, wereldverbeteraars. Maar tegenwoordig zijn we al blij als iemand "Hoi" komt zeggen.
Friends.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:
Even een gewaagde stelling eruit gooien, omdat ik het spontaan meen;
Friends is echt de beste all-round sitcom ooit.
Nee, niet Seinfeld, Blackadder, Bottom of al die andere grappige maar emotioneel holle vaakgenoemde series. Beter dan Friends wordt het nooit meer.
Ja gezien de reacties hier niet moeten doenquote:
Jij zou een goeie zijn om op de knop van de electrische stoel tre drukken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:34 schreef Tijn het volgende:
Ja, zelfs nu stel ik m'n werk nog zoveel mogelijk uit
Ah, daar heb ik nog wel een relevant door mijzelf geopend topic voor: Geneesmiddelen tegen haaruitval (en KUT10-Pro tegen rimpelsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Sluipende kaalheid is een slechte vriend.
GMTA, ik ben er ook net.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Arcee! Ik heb twee dringende vragen!
Ik schrok me ook kapot. Hij mag er wel zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Allemachtig Lamon, dat je zomaar een foto van jezelf plaatst. Hoe cool is dat? Respect!![]()
En die snor: nou ja, jammer
Zonder die snor, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij lijkt Arcee dan ook op Lamon
Die kennen we alquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens naar deze inham.
[afbeelding]
Jezus Tong, die foto is onderhand ouder dan yvonne.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens naar deze inham.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |