*Noteert*quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:44 schreef Lucille het volgende:
Door een papje van in melk gedrenkte boterhammen op je hoofd te smeren komt er binnen 3 dagen ook een soort van haar op je hoofd.
Dit is letterlijk wat ik dacht toen ik de titel van deze topic zag! Gelukkig ben je het me eens!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Het is godverdomme geen ziekte!
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:44 schreef Lucille het volgende:
Door een papje van in melk gedrenkte boterhammen op je hoofd te smeren komt er binnen 3 dagen ook een soort van haar op je hoofd.
klopt, ook met yoghurtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:44 schreef Lucille het volgende:
Dit is een feit!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:30 schreef longinus het volgende:
De enige oplossing die werkt is castratie
ja maar wat nou als die niet meer stijf wilt worden...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Precies en die erectie opwekkende middeltjes zijn ook bagger. Het is maar een stijve lul hoor.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef R0ADKILL het volgende:
Tondeuse rulez
Elke keer dat ik jongeren zie met een kale kop denk ik zou hij kanker hebben?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef R0ADKILL het volgende:
Tondeuse rulez
Dat komt vaak ook door medicijnen... Dat zijn dan weer medicijnen voor haaruitval...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:21 schreef 61neorej het volgende:
Er zijn ziektes waardoor je haar uitvalt
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef R0ADKILL het volgende:
Tondeuse rulez
Dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:15 schreef Arcee het volgende:
Hetzelfde geldt voor Q10-Pro: "Een rimpel is net als een boomerang. Net als je denkt dat je er van af bent, komt-ie weer terug".
Een rimpel, for fuck's sake!
Het is godverdomme geen ziekte!
Steek die boomerang meer lekker in jullie reet daar bij KUT10-Pro.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:31 schreef 61neorej het volgende:
Ik dacht al bij het zien van de OP dit topic ben ik eerder tegengekomen maar dat klopt dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |