Dan gaan die in een extra quote.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
The Weather Man en You and Me and Everyone we Know zijn de lichte films in het lijstje.
Ik voel me dan een dubbel gezegend persoon, aangezien ik en dit een mooie tekst vind, en ik een aantal Blof teksten ook ontzettend mooi vind.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:20 schreef tong80 het volgende:
Wakker liggen doe ik toch wel. Maar het was zo mooi om het hem te horen zingen daarnet. Het eerste dat ik dacht was : Wat is Blöff toch een ontzettende kutband.
Nee hoor. Lenette van Dongen en Lebbis & Jansen, díe zijn stom.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Youp is stom hoor, Marble.
Sniewaar!!!quote:
Ja!!!quote:en Lebbis & Jansen, díe zijn stom.
Rockpalast zeker??quote:
En nog steeds niks te meldenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Q. het volgende:
Hier heb ik lang niet gepost! Hip!
Ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is er dan toch mis met de oude liedjes van Youp van 't Hek?
Ik begrijp het echt niet.
Ik sluit me aan bij de anti-Youpclub.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel.
HIJ zingt ze.
Rotvent!! Kan ik je uit eigen ervaring vertellen!
Ja gut, niemand zegt ook dat ie zo sympathiek en aardig is. Maar daarom kan ie nog wel bijzonder geestig zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Heej joe daar joehoe !quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Q. het volgende:
Hier heb ik lang niet gepost! Hip!
Green? Cruise? Of Poes?quote:
Nou en..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel.
HIJ zingt ze.
Nee van Jerryquote:
Ik ben nog steeds kei-happy hier.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heej joe daar joehoe !
Als goed is spreek ik je binnenkort weer![]()
Nog steeds happy in je huisje ?
Ja ik sta verbaasd van je taalgebruik en inlevingsvermogen.quote:
Liegbeest!quote:
Trusten watjequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kei-happy hier.
Ik ga nu maar eens slapen, dat laat wakker zijn is niets voor mij.
Ik ben op TV geweest in een KRO-voetbal kwis Tom was de presentator en hij was heel lief adrem en leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Liegbeest!
Ik hou niet van hockeyers. Bovendien is hij 'de broer van'. Dat pleit ook al niet voor hem.
Enge familie is het.
Had je gewonnen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben op TV geweest in een KRO-voetbal kwis Tom was de presentator en hij was heel lief adrem en leuk
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgersquote:
Ritsma deed ook mee?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgers
Natuurlijk lieg je niet. Logisch toch, jij weet alles van voetbal. Maar er was dus nog blijkbaar één persoon die ietsiepietsie meer wist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
2de van 1500 kandidaten. En ik lieg niet want de videoband maakt een rindje tusen Voetbal-topics-volgers
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef tong80 het volgende:
De laatste ronde was multeple chiois. Dan ben je verloren als weegschaal
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Pom pom pompompompompom Pommetje Horlepiep..........
Sorry Tong, ik ben erg melig. Dat komt door die Rindje Ritsma........
Oh God, dat moet wel z'n allermeligste topic ooit zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |