Ik zit al sinds afgelopen zondag 0.00 uur te wachten tot ik van mezelf kan zeggen dat ik sta te trillen op mijn benen. Ik bedoel, daar ben ik mee groot geworden: op mijn 32ste gaat het gebeuren. Dat heeft Henny Vrienten zelf voorspeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Dan ben je dus 32? Voelt dat een beetje goed?
Henry Vrienten? Nooit van gehoord. Zeker voor mijn tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Ik zit al sinds afgelopen zondag 0.00 uur te wachten tot ik van mezelf kan zeggen dat ik sta te trillen op mijn benen. Ik bedoel, daar ben ik mee groot geworden: op mijn 32ste gaat het gebeuren. Dat heeft Henny Vrienten zelf voorspeld.
Voorlopig lukt het nog niet. Maar ik houd moed dat het een Jaar Van Grote Veranderingen gaat worden.
Troost je met het feit dat het ook voor jouw tijd was, ware het niet voor die revival van dat nummer 14 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Auw, Lamon. Auw!
Het was mijn overbuurman al een aardige tijd geleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Troost je met het feit dat het ook voor jouw tijd was, ware het niet voor die revival van dat nummer 14 jaar geleden.
Dat zegt heel weinig over je leeftijd, hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:54 schreef sig000 het volgende:
Het was mijn overbuurman al een aardige tijd geleden.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zegt heel weinig over je leeftijd, hoor.
Het had ook 4 jaar geleden je overbuurman kunnen zijn.
He?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef JaapNL het volgende:
ik dissen je eerst,
dan ga ik rammel met koevoet
Hmm, dat klinkt eng, ik wil het zeker niet weten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:30 schreef svann het volgende:
Jij hebt zeker Stofje in dat stofopwaaiende fototopic gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |