Sterk afhankelijk van de cd, hoef ik het daarmee niet eens oneens te zijn, hoor.quote:
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:
Welkomquote:Op woensdag 6 september 2006 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben hier nog nooit geweest dus ik denk ik kom ff kijken![]()
Dit was ooit het topic voor melangolisie, nachtbrakende woordkunstenaars, niet kunnen slapende poeëten, wereldverbeteraars. Maar tegenwoordig zijn we al blij als iemand "Hoi" komt zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2006 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat dit topic nog ergens om of is het alleen maar beetje slowchatten :p
ik kan wel rijmenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was ooit het topic voor melangolisie, nachtbrakende woordkunstenaars, niet kunnen slapende poeëten, wereldverbeteraars. Maar tegenwoordig zijn we al blij als iemand "Hoi" komt zeggen.
Friends.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:24 schreef Lamon het volgende:
Even een gewaagde stelling eruit gooien, omdat ik het spontaan meen;
Friends is echt de beste all-round sitcom ooit.
Nee, niet Seinfeld, Blackadder, Bottom of al die andere grappige maar emotioneel holle vaakgenoemde series. Beter dan Friends wordt het nooit meer.
Ja gezien de reacties hier niet moeten doenquote:
Jij zou een goeie zijn om op de knop van de electrische stoel tre drukken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:34 schreef Tijn het volgende:
Ja, zelfs nu stel ik m'n werk nog zoveel mogelijk uit
Ah, daar heb ik nog wel een relevant door mijzelf geopend topic voor: Geneesmiddelen tegen haaruitval (en KUT10-Pro tegen rimpelsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:01 schreef Lamon het volgende:
Sluipende kaalheid is een slechte vriend.
GMTA, ik ben er ook net.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Arcee! Ik heb twee dringende vragen!
Ik schrok me ook kapot. Hij mag er wel zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Allemachtig Lamon, dat je zomaar een foto van jezelf plaatst. Hoe cool is dat? Respect!![]()
En die snor: nou ja, jammer
Zonder die snor, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij lijkt Arcee dan ook op Lamon
Die kennen we alquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens naar deze inham.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |