Je bent gewoon dronken.quote:Op zondag 3 september 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ja 't dringt niet meer zo tot me door, ben hartstikke moe![]()
Echt nietquote:
Heej!! Die ken ik, da's leuk!! Ik ben ook dol op Andre Manuel trouwens!!quote:Op zondag 3 september 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Het lijkt meer op André Manuel. En nog veel meer op zichzelf: BEU. Nederlandstalig, folk-achtig, electronica-achtig, vreemd, maar met bijzonder mooie melodieën en grappige teksten. ("Hé boom. Ik zit al zo'n tijd naar jou te kijken. Doe eens wat.")
Hun jongste mini-cd is hier gratis te downloaden. Maar echt veel bandbreedte hebben ze daar niet, geloof ik. Jammer, want de liedjes zijn het echt waard.
Ken je die vanuit Ierland, zelfs? Dat is best bijzonder, want hier lukt het volgens mij niet echt. (Ja, een goeie recensie van Spinvis, maar of ze daar nu veel optredens door hebben gekregen...) Hoe ken je ze?quote:Op zondag 3 september 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Heej!! Die ken ik, da's leuk!! Ik ben ook dol op Andre Manuel trouwens!!
Ik ken ze niet, en ik heb niks met funk. Maar ik heb me al eens eerder laten verrassen door Relax, dus ik ga dat filmpje op hun site eens bekijken. Benieuwd.quote:broer, ik heb ook nog een muziek tipje. Hou je van funk?
Deze band timmert redelijk aan de weg. Ik heb er ooit een recensie voor mogen schrijven, ze krijgen de zaal geheid plat, zelfs al hou je niet van hun muziekstijl. Ik háát rap, en zij doen een combi van funk en rap. Toch haat ik hen niet. Die zanger is fenomenaal. Ze gaan zo goed dat ze al diverse prijzen hebben gewonnen, en ook al in Paradiso mochten optreden. Da's voor een simpel amateurbandje niet verkeerd, toch?
Kheb een tijdje voor een belangenvereniging van popmuzikanten recensies geschreven, dawas nog in NL. Ik heb hun naam toen ergens opgevangen staat me bij.quote:Op zondag 3 september 2006 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ken je die vanuit Ierland, zelfs? Dat is best bijzonder, want hier lukt het volgens mij niet echt. (Ja, een goeie recensie van Spinvis, maar of ze daar nu veel optredens door hebben gekregen...) Hoe ken je ze?
Ik heb nog een leuke pop/rock/folkband voor je ook!!!quote:Ik ken ze niet, en ik heb niks met funk. Maar ik heb me al eens eerder laten verrassen door Relax, dus ik ga dat filmpje op hun site eens bekijken. Benieuwd.
Het is niet alleen zijn stem, die is totaal niet zo bijzonder. het is met name zijn charisma. Je moet de vrouwen in het publiek eens bekijken als ze spelen, die staan compleet te soppen, echt waar. Muzikaal gezien zijn de sax, maar met name de basgitarist gewoon geweldig!! Voor zover ik me herinner heeft de basgistarist ook een prijs gewonnen, maar dan moet ik heel die site weer doorspitten. Geen zin an. Erik heet ie volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2006 03:22 schreef broer het volgende:
Dit is typisch van die muziek die ik thuis niet zou aanzetten, maar waarbij ik live bijzonder aandachtig zou staan kijken: muzikaal niet interessant, maar qua energie echt super.
Met zijn lage stem heeft hij wel wat weg van de zanger/rapper van Gotcha!, die deed het ook op Barry White-niveau.
Als ze ooit eens in Nijmegen spelen, ga ik ze bekijken.
Het spijt me, maar dit vind ik echt heel slecht. Afgesleten teksten, flauwe melodieën, gebrek aan originaliteit. Ik hoop niet dat er familie van je in meespeelt.quote:Op zondag 3 september 2006 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog een leuke pop/rock/folkband voor je ook!!!
quote:Op zondag 3 september 2006 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit vind ik echt heel slecht. Afgesleten teksten, flauwe melodieën, gebrek aan originaliteit. Ik hoop niet dat er familie van je in meespeelt.
Die klinken al een stuk fijner. Al druipt hier de originaliteit ook niet vanaf. Maar goed, dat hoeft ook niet altijd.quote:
Owwwwwwwwwwwww, don't tempt me! Want ik pleur zo een hele lijst locale bands online hoorquote:Op zondag 3 september 2006 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Die klinken al een stuk fijner. Al druipt hier de originaliteit ook niet vanaf. Maar goed, dat hoeft ook niet altijd.
Ik heb geen bandjes meer om te ruilen. Ja, Roosbeef, en The Feromones, en Kompaktrekorder. Maar daar houdt het wel mee op, geloof ik.
Ik werd er ook best enthousiast van.quote:Op maandag 4 september 2006 01:47 schreef Tijn het volgende:
Dat is fijn nieuws, Lamon.
Ik ga er teveel van schijten.quote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Tijn het volgende:
Ik las laatst dat koffie helemaal niet zo slecht is als altijd werd beweerd.
Ik drink geen koffie, Tijn. Daar heb ik dan weer niets aan.quote:Op maandag 4 september 2006 01:52 schreef Tijn het volgende:
Ik las laatst dat koffie helemaal niet zo slecht is als altijd werd beweerd.
Yep!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ben heel blij voor je maar wat is het ? Een TV ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |