Bij de Expo, onder andere.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waar is een grote versie van de OP foto?
Geen idee waar.quote:
Ik zie een mooi rood kruis.quote:
Waarom ik niet?quote:
we gingen helemaal niks doenquote:
Kan je zijn PC niet koppelen aan mijn PC en hem daarmee dus aan mij koppelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
we gingen helemaal niks doenHij heeft sinds vanaaf een relatie met zn pc
eigenlijk al sinds ik hem ken
Oke,geef je IP maar,en je wachtwoord van je pc. Zal ik even kijken voor je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je zijn PC niet koppelen aan mijn PC en hem daarmee dus aan mij koppelen?
Ik snap het al niet meer. En ik dnek ook niet dat het een goed idee isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:16 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Oke,geef je IP maar,en je wachtwoord van je pc. Zal ik even kijken voor je.
Pff, ga weg dan. Kssst.quote:
Ik ben toch ook geen lesbeau.quote:
Heaumeau, lesbeau, allemaal één pot nat.quote:
Nou, nietus. Lesbeau's zijn natte potten. Homo's zijn anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heaumeau, lesbeau, allemaal één pot nat.
Heb het even goed geschreven voor jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heaumeau, lesbeau, allemaal één natte pot.
Of je maakt een remake van het door mij gemaakte grapjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb het even goed geschreven voor je.
wie niet waagt,wie niet wint....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het al niet meer. En ik dnek ook niet dat het een goed idee is.
Ik deed er toch een kusje achteraan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dit neigt naar discriminatie jongedame!
Ja zo klopt het niet meer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb het even goed geschreven voor je.
Dude, dat grapje gebruikte ik toen jij nog in de luiers zatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of je maakt een remake van het door mij gemaakte grapje.
Ja en? Ga staken ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik deed er toch een kusje achteraan?.
quote:
Ouwe heksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dude, dat grapje gebruikte ik toen jij nog in de luiers zat.
Ach, krijg er toch rillingen van, aanstelmod.quote:
Zet jij de note!quote:
Kom maar uit de kastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik ben ook heul geen lesbo. Wel fan van het plaatje!!
(en bankhangen)
Nichten kunnen ook goed bitchfightenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nounou.... niet zo aggressief worden! Jullie lijken wel hetero!
quote:
dat je homo bent. DUHquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
IK BEN GEEN HOMO
Wat moet mn toekomstige vriendin wel niet denken!
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tiefen. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gedaan, en de FA's ingelicht voor een permban.
Als ik, niet als mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tieven. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zodat snap je zeker wel?
Feeeeeed the wooooooooohoooorldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tiefen. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zodat snap je zeker wel?
Dat hangt natuurlijk van de kast afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, je kunt natuurlijk ook je hele leven in de kast blijven.
Een kast van een huisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van de kast af![]()
Vraag maar, post het antwoord even hier danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tiefen. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zodat snap je zeker wel?
Ik kan het gaatje niet vindenquote:
Qwea zegt :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vraag maar, post het antwoord even hier dan.
.
Geef Yvonne maar eenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Qwea zegt :
Zeg,kun je die kutmod van een Nanking niet uit de crew flikkeren ofzo. Ik ben al jaren een volwaardig user,en ze behandelt me als vuil! Ik pik dat niet yvje!
Yvonne zegt :
Tuulk meis. Wil jij dan mod van SEX worden? ik zet haar zo op zwart
ik ben geen lesbo!!!quote:
Waar was je dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben terug. Feest.
Even roken, rozenwater plassen en bier pakken.quote:
En nog tof ook, Mod en Tof, daar kan je veel zondigs tegenin brengen, voordat het uit balans gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef Chowi het volgende:
Maar wel mod! En dus eis ik respect!
Wat handig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nog tof ook, Mod en Tof, daar kan je veel zondigs tegenin brengen, voordat het uit balans gaat.
Het is bijna 12 uur, lieve Erik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Ik voel me leeg. Als een ballon waar de lucht niet langer in opgesloten zit, die nu plat op de grond ligt. Als een snelweg zonder auto's en ander verkeer in de spits. Als een bos zonder bomen, ik voel me leeg. Op.
Ja, ik weet het, bijna tijd om te gaan slapen voor ik in de zoveelste golf van depressiviteit terecht komquote:
Ik voel me overbodig.quote:
Kom maar bij Erik.quote:
*huilend in armen valtquote:
*één arm terugtrekt omdat bijtplek nog wat zeer doet.quote:
Dit hele tafereel moet je je even voorstellen met een melodramatisch achtergrondmuziekje zoals bij romantische films.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*één arm terugtrekt omdat bijtplek nog wat zeer doet.
quote:
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef NanKing het volgende:
Neen, je staat daar niet alleen in maedel.
Mijn gaydar sloeg ook flink alarm!
Tof idee, wel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef maedel het volgende:
Big Brother-bewoner met extreemrechtse trekjes
Gaat over die rascistische BigBrotherbewoner...
(Ik kijk al sinds serie 2 geen BB meer, maar dit viel even op).
Mijn gaydar slaat uit bij het zien van de foto's van dat jong.... sta ik hier alleen in?
Zullen we een gerucht verspreiden?![]()
Klinkt toch heel anders dan Houdoe!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve prinsesjes,
Ik betreur het feit dat ik nu ga slapen, alhoewel het voor ieders bestwil is. Mijn nachtrust moet zo goed mogelijk bewaard blijven, en met elke minuut die ik langer op blijf, rest er minder van mijn nachtrust.
Ik zie u allen morgen weer, tot mijn groot genoegen.
Vaarwel, en geniet van de nacht zoals die ook van u zal genieten,
De uwen,
Prins Erik.
Verdulleme. Het is nog zo vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve prinsesjes,
Ik betreur het feit dat ik nu ga slapen, alhoewel het voor ieders bestwil is. Mijn nachtrust moet zo goed mogelijk bewaard blijven, en met elke minuut die ik langer op blijf, rest er minder van mijn nachtrust.
Ik zie u allen morgen weer, tot mijn groot genoegen.
Vaarwel, en geniet van de nacht zoals die ook van u zal genieten,
De uwen,
Prins Erik.
Hád ik maar een exquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten Erik en maedel![]()
.
Ik ben trouwens voor om een gerucht de wereld in te helpen.
We zeggen gewoon dat hij een ex van Erik is.
Hoi Wonderer!quote:
Ik las "zit je in je schoonouders?".quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi Wonderer!
Zin in je schoonouders?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik las "zit je in je schoonouders?".
Stom bier.
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi Wonderer!
Zin in je schoonouders?
Dat blijkt maar weer, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Whehe. Herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:30 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Stofzuigen. Dat had ik ook willen doen vandaag.
ja ik kreeg al ontwenningsverschijnselenquote:
Insinueer je nu dat ik dat niet heb?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wij hebben tenminste een leven
zo nu en dan
blauwen hebben geen levenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik dat niet heb?
Dat klopt eigenlijk wel..
Daarvoor had ik het ook niet, hoor!quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarvoor had ik het ook niet, hoor!
Dan moet je BeF eens zien.quote:
De ochtend dat ik mijn rechten kreeg, opende Yvonne het suggestieve topic of ik veel in BeF posttequote:
Hehehe. Roze is wel een leuke kleurquote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De ochtend dat ik mijn rechten kreeg, opende Yvonne het suggestieve topic of ik veel in BeF postte.
Wat is BeFquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
De ochtend dat ik mijn rechten kreeg, opende Yvonne het suggestieve topic of ik veel in BeF postte.
Schaam je!quote:
Oh ja...quote:
Zelfmakenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
Ik mis de nederlandse frieten
Bluh. Bier is tof.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oh ja...![]()
Maar ik hou niet zo van bier... en ik ben ook een beetje aan de lijn...
Binnenkort eens kroketten proberen.quote:
Zo hoort het ook op een zondag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef soapie het volgende:
Ik verveel me....
* NanKing aai over bol geeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef soapie het volgende:
Ik verveel me....
Vergeet het uitslapen niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef NanKing het volgende:
Zondag is altijd een mooie dag om je administratie te doen, laatjes op te ruimen en voor de rest heel lui te doen.
Ja en de was en stoffen en stofzuigen en en en, en laat ik daar nou allemaal helemaal geen zin in hebben!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef NanKing het volgende:
Zondag is altijd een mooie dag om je administratie te doen, laatjes op te ruimen en voor de rest heel lui te doen.
En het bier. Maar dat is dagelijks.quote:
Zo ben ik!quote:
Hip, en alcoholist.quote:
Google is your friend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef most_wanted het volgende:
Ik wil meer plaatjes zien.
Memory spelen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef most_wanted het volgende:
Ik wil meer plaatjes zien.
Ik heb het al 15 jaar niet meer gespeeld denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat memory.
Ik niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen was ik twee.
Dat dacht ik al.quote:
Ik moet het konijnenhok nog schoon makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat hier heul nergens over. Dus. Maar, Brabantse dag is stom, als je door de regen moet marcheren.
De zon schijnt nu toch???quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moet het konijnenhok nog schoon maken.
Zuchtjes, arme wij.
Nee, het is nu ontzettend bewolkt.quote:
Ik heb 't ook koud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
tis koud,en ik heb leuke roze nieuwe toffels. 14.gif
Weet niet hoe de wind staat, maar als hij goed staat komt over een half uurtje ofzo de zon naar je toe....quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, het is nu ontzettend bewolkt.
Maar het konijn staat gewoon binnen, ik ben alleen beetje lui
.
Kan iemand mij die 14.gif eens laten zien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
14.gif
Heb je meegedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat hier heul nergens over. Dus. Maar, Brabantse dag is stom, als je door de regen moet marcheren.
Nou, meegedaan, ik liep er vooruit in een orkest over straat te marcherenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb je meegedaan?
Ik ben er een keer gaan kijken, maar toen had ik zo'n enorme kater dat ik alleen maar een beetje bareuh-end op de stoeprand gehangen heb.
Dat is dequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Kan iemand mij die 14.gif eens laten zien?
* maedel neemt het risico dat ze onnozel overkomt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Kan iemand mij die 14.gif eens laten zien?
* maedel neemt het risico dat ze onnozel overkomt.
Valt hier heul errug mee hoor!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Bah, wat een kutweer, de hele dag.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Bah, wat een kutweer, de hele dag.
Nah, vanochtend (of aan het begin van de middag) was er heel even een moment dat de zon doorbrak, maar verder echt nonstop regen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Valt hier heul errug mee hoor!!!!!
Vanochtend ff regen en rond uur of 6 bui verder hele dag droog / zon!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, vanochtend (of aan het begin van de middag) was er heel even een moment dat de zon doorbrak, maar verder echt nonstop regen.
ah thanks,quote:
Je gaat zeker geen namen noemen (welk orkest bijvoorbeeld...)quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, meegedaan, ik liep er vooruit in een orkest over straat te marcheren.
Ja, in tegenstelling tot de 13.gif, welke een duimpje omlaag is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
ah thanks,
het is in ieder geval een positief iets dus
Oh, jawel hoor, het Woensels Muziek Corpsquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Je gaat zeker geen namen noemen (welk orkest bijvoorbeeld...)
Ik ken nogal wat orkesten uit de regio namelijk
meej die schon pekskesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, het Woensels Muziek Corps. Ik ben ook heel burgerlijk enzo.
1e, 2e, 3e wat?quote:
Klarinet...quote:
2e, maar hoezo, ken je me dan? Of nog erger, ken ik jouquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Klarinet...
Dat die in de Vaandel zitten weet ik ook wel
Neuh, ik ben gewoon een collega muzikant.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2e, maar hoezo, ken je me dan? Of nog erger, ken ik jou?
welterustenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah zo. Maar ik denk dat ik ga slapen. Ik ben echt niet helemaal lekker.
Nou, 3 bladzijden heb ik al gelezen. Dat noem ik niet echt begonnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef NanKing het volgende:
Maedel, ben je al begonnen in je nieuwe boeken?
die is er met dubbele snelheid in juli 2006 doorheen gejaagdquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:36 schreef Zwaffel het volgende:
goeiemorgen!
jezus wat een KUTweer. Vanmorgen om 06:00 onweren,nu regent het tering hard e.d
Waar de neuk is mn zomer?
Drie keer raden wie er nu (en de afgelopen twee weken) vakantie zit te vierenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:36 schreef Zwaffel het volgende:
Waar de neuk is mn zomer?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er nu (en de afgelopen twee weken) vakantie zit te vieren![]()
en hoe gaat het met die strot van Erikquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me een slecht plan, Chowi.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit al aan de thee met honing, en mijn keel voelt nog steeds als schuurpapier.
Oh, dolletjesquote:
jij bent toch al lid van DE CLUB ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dolletjes, ik ag bij een club.
Dat bedoel ik precies ja. Ik voel met 'm mee...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
had mikeymo ookEnorm mooi weer voordat hij vakantie opnam,en hij neemt vakantie,en het regent! daar ging ons strand
(daar doelde je toch op?kutweer als je vakantie hebt? )
Die roze?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent toch al lid van DE CLUB ?![]()
Waarom niet? Dansen is leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me een slecht plan, Chowi.
Niet als ik het doe.quote:
oefening baart kunstquote:
chocolade helpt het beste in zulke gevallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil ff flink kosten op tpgpostof op de douane. IIG de gene die onze dvd heeft
kuthoeren!
zo
nu heb ik trek
kun je wel vergetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie hier blauwe lucht en bid dat die heul lang blijft.
Hopen mag altijd.quote:
nou dat valt alles mee hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Foto van Erik.
, wat zie ik er toch stom uit
.
Hier lasagne al weet ik niet wat voor soort, wantmijn zus kookt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Zwaffel het volgende:
wat eten we vanaaf mensen?
hiero bieten,aardappels met jus,blanke vla en als vlees een boomstammetje. (En nou niet flauw doen over die boomstam)
Nou zeg, wat ben jij een voedselbarbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef Zwaffel het volgende:
lasagneik heb het pas nog gehad
moest wel in de oven/magnetron. Wat een gore zooi man
jupquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zeg, wat ben jij een voedselbarbaar.
je wilt iets kleins te eten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:14 schreef Zwaffel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een
N
een
A
een
N
een
K
een
I
een
N
en een
G
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NANKING
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:14 schreef Zwaffel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een
N
een
A
een
N
een
K
een
I
een
N
en een
G
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NANKING
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wilt iets kleins te eten.
nou eens even denken..........
"legt een valium tabletje klaar "![]()
Wat ben je toch ook een zeurkind. Dan is het te koud, dan zijn de dagen te kort, dan heb je honger, dan verveel je je.quote:
I knowquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zeurkind. Dan is het te koud, dan zijn de dagen te kort, dan heb je honger, dan verveel je je.
.
ik mis de TPG nog in dit opgesomde lijstjequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
I know
*opsomt wat er vandaag niet goed is.
- ik heb het koud
- de dagen zij te kort
- ik heb honger
- ik verveel me
- ik heb trek in chocolade
- ik heb de pest aan die kut regen.
zo,ennu iet meer zeuren![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef wonderer het volgende:
Jezus, wat heb je toch mooie ogen... *zwijmel*
Erik dus, niet Jezus
Ik had niet anders verwacht.quote:
Politie -> hoelang mogen ze je vasthouden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
watskeburt?
Ik snap er ook geen reet van. Ik heb mn ex wel es pizza's en shit tot aan vervelends toe gestuurd. Daar is aangifte van gedaan,en er kwam niks van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Jezus. Normaal hoor je juist dat de politie geen kut doet bij stalken, omdat ze niets mogen doen en het zo moeilijk te bewijzen is blabla. En bij zo'n slap verhaal van zo'n wijf gaan ze ineens iemand oppakken.
Ben ik nannenpan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef liefie_ het volgende:
wanneer is jij jarig nannepan?
ik morgen
ps ik moet trouwens bekennen dat ik altijd heilig geloof in de politie en half panisch voor ze ben
suc6 zwaffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |