Oh ja...quote:
Zelfmakenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:51 schreef wonderer het volgende:
Ik mis de nederlandse frieten
Bluh. Bier is tof.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oh ja...![]()
Maar ik hou niet zo van bier... en ik ben ook een beetje aan de lijn...
Binnenkort eens kroketten proberen.quote:
Zo hoort het ook op een zondag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef soapie het volgende:
Ik verveel me....
* NanKing aai over bol geeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef soapie het volgende:
Ik verveel me....
Vergeet het uitslapen niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef NanKing het volgende:
Zondag is altijd een mooie dag om je administratie te doen, laatjes op te ruimen en voor de rest heel lui te doen.
Ja en de was en stoffen en stofzuigen en en en, en laat ik daar nou allemaal helemaal geen zin in hebben!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef NanKing het volgende:
Zondag is altijd een mooie dag om je administratie te doen, laatjes op te ruimen en voor de rest heel lui te doen.
En het bier. Maar dat is dagelijks.quote:
Zo ben ik!quote:
Hip, en alcoholist.quote:
Google is your friend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef most_wanted het volgende:
Ik wil meer plaatjes zien.
Memory spelen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef most_wanted het volgende:
Ik wil meer plaatjes zien.
Ik heb het al 15 jaar niet meer gespeeld denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat memory.
Ik niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen was ik twee.
Dat dacht ik al.quote:
Ik moet het konijnenhok nog schoon makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat hier heul nergens over. Dus. Maar, Brabantse dag is stom, als je door de regen moet marcheren.
De zon schijnt nu toch???quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moet het konijnenhok nog schoon maken.
Zuchtjes, arme wij.
Nee, het is nu ontzettend bewolkt.quote:
Ik heb 't ook koud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
tis koud,en ik heb leuke roze nieuwe toffels. 14.gif
Weet niet hoe de wind staat, maar als hij goed staat komt over een half uurtje ofzo de zon naar je toe....quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, het is nu ontzettend bewolkt.
Maar het konijn staat gewoon binnen, ik ben alleen beetje lui
.
Kan iemand mij die 14.gif eens laten zien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef Zwaffel het volgende:
14.gif
Heb je meegedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat hier heul nergens over. Dus. Maar, Brabantse dag is stom, als je door de regen moet marcheren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |