Nou, meegedaan, ik liep er vooruit in een orkest over straat te marcherenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb je meegedaan?
Ik ben er een keer gaan kijken, maar toen had ik zo'n enorme kater dat ik alleen maar een beetje bareuh-end op de stoeprand gehangen heb.
Dat is dequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Kan iemand mij die 14.gif eens laten zien?
* maedel neemt het risico dat ze onnozel overkomt.
post icon.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Kan iemand mij die 14.gif eens laten zien?
* maedel neemt het risico dat ze onnozel overkomt.

Valt hier heul errug mee hoor!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Bah, wat een kutweer, de hele dag.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Bah, wat een kutweer, de hele dag.
Nah, vanochtend (of aan het begin van de middag) was er heel even een moment dat de zon doorbrak, maar verder echt nonstop regen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Valt hier heul errug mee hoor!!!!!
Vanochtend ff regen en rond uur of 6 bui verder hele dag droog / zon!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, vanochtend (of aan het begin van de middag) was er heel even een moment dat de zon doorbrak, maar verder echt nonstop regen.
ah thanks,quote:
Je gaat zeker geen namen noemen (welk orkest bijvoorbeeld...)quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, meegedaan, ik liep er vooruit in een orkest over straat te marcheren.
Ja, in tegenstelling tot de 13.gif, welke een duimpje omlaag is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:37 schreef maedel het volgende:
[..]
ah thanks,
het is in ieder geval een positief iets dus
Oh, jawel hoor, het Woensels Muziek Corpsquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Je gaat zeker geen namen noemen (welk orkest bijvoorbeeld...)
Ik ken nogal wat orkesten uit de regio namelijk
meej die schon pekskesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, het Woensels Muziek Corps. Ik ben ook heel burgerlijk enzo.
1e, 2e, 3e wat?quote:
Klarinet...quote:
2e, maar hoezo, ken je me dan? Of nog erger, ken ik jouquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Klarinet...
Dat die in de Vaandel zitten weet ik ook wel
Neuh, ik ben gewoon een collega muzikant.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2e, maar hoezo, ken je me dan? Of nog erger, ken ik jou?
welterustenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah zo. Maar ik denk dat ik ga slapen. Ik ben echt niet helemaal lekker.
Nou, 3 bladzijden heb ik al gelezen. Dat noem ik niet echt begonnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef NanKing het volgende:
Maedel, ben je al begonnen in je nieuwe boeken?
die is er met dubbele snelheid in juli 2006 doorheen gejaagdquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:36 schreef Zwaffel het volgende:
goeiemorgen!
jezus wat een KUTweer. Vanmorgen om 06:00 onweren,nu regent het tering hard e.d
Waar de neuk is mn zomer?
Drie keer raden wie er nu (en de afgelopen twee weken) vakantie zit te vierenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:36 schreef Zwaffel het volgende:
Waar de neuk is mn zomer?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er nu (en de afgelopen twee weken) vakantie zit te vieren![]()
en hoe gaat het met die strot van Erikquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me een slecht plan, Chowi.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit al aan de thee met honing, en mijn keel voelt nog steeds als schuurpapier.
Oh, dolletjesquote:
jij bent toch al lid van DE CLUB ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dolletjes, ik ag bij een club.
Dat bedoel ik precies ja. Ik voel met 'm mee...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
had mikeymo ookEnorm mooi weer voordat hij vakantie opnam,en hij neemt vakantie,en het regent! daar ging ons strand
(daar doelde je toch op?kutweer als je vakantie hebt? )
Die roze?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent toch al lid van DE CLUB ?![]()
Waarom niet? Dansen is leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me een slecht plan, Chowi.
Niet als ik het doe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |