Bij de Expo, onder andere.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waar is een grote versie van de OP foto?
Geen idee waar.quote:
Ik zie een mooi rood kruis.quote:
Waarom ik niet?quote:
we gingen helemaal niks doenquote:
Kan je zijn PC niet koppelen aan mijn PC en hem daarmee dus aan mij koppelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
we gingen helemaal niks doenHij heeft sinds vanaaf een relatie met zn pc
eigenlijk al sinds ik hem ken
Oke,geef je IP maar,en je wachtwoord van je pc. Zal ik even kijken voor je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je zijn PC niet koppelen aan mijn PC en hem daarmee dus aan mij koppelen?
Ik snap het al niet meer. En ik dnek ook niet dat het een goed idee isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:16 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Oke,geef je IP maar,en je wachtwoord van je pc. Zal ik even kijken voor je.
Pff, ga weg dan. Kssst.quote:
Ik ben toch ook geen lesbeau.quote:
Heaumeau, lesbeau, allemaal één pot nat.quote:
Nou, nietus. Lesbeau's zijn natte potten. Homo's zijn anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heaumeau, lesbeau, allemaal één pot nat.
Heb het even goed geschreven voor jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heaumeau, lesbeau, allemaal één natte pot.
Of je maakt een remake van het door mij gemaakte grapjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb het even goed geschreven voor je.
wie niet waagt,wie niet wint....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het al niet meer. En ik dnek ook niet dat het een goed idee is.
Ik deed er toch een kusje achteraan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dit neigt naar discriminatie jongedame!
Ja zo klopt het niet meer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb het even goed geschreven voor je.
Dude, dat grapje gebruikte ik toen jij nog in de luiers zatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of je maakt een remake van het door mij gemaakte grapje.
Ja en? Ga staken ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik deed er toch een kusje achteraan?.
quote:
Ouwe heksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dude, dat grapje gebruikte ik toen jij nog in de luiers zat.
Ach, krijg er toch rillingen van, aanstelmod.quote:
Zet jij de note!quote:
Kom maar uit de kastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik ben ook heul geen lesbo. Wel fan van het plaatje!!
(en bankhangen)
Nichten kunnen ook goed bitchfightenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nounou.... niet zo aggressief worden! Jullie lijken wel hetero!
quote:
dat je homo bent. DUHquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
IK BEN GEEN HOMO
Wat moet mn toekomstige vriendin wel niet denken!
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tiefen. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gedaan, en de FA's ingelicht voor een permban.
Als ik, niet als mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tieven. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zodat snap je zeker wel?
Feeeeeed the wooooooooohoooorldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tiefen. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zodat snap je zeker wel?
Dat hangt natuurlijk van de kast afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, je kunt natuurlijk ook je hele leven in de kast blijven.
Een kast van een huisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van de kast af![]()
Vraag maar, post het antwoord even hier danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal wel even aan yvonne vragen of ze je uit de crew kan tiefen. Een gerespecteerde user als mij behandel je natuurlijk niet zodat snap je zeker wel?
Ik kan het gaatje niet vindenquote:
Qwea zegt :quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vraag maar, post het antwoord even hier dan.
.
Geef Yvonne maar eenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Qwea zegt :
Zeg,kun je die kutmod van een Nanking niet uit de crew flikkeren ofzo. Ik ben al jaren een volwaardig user,en ze behandelt me als vuil! Ik pik dat niet yvje!
Yvonne zegt :
Tuulk meis. Wil jij dan mod van SEX worden? ik zet haar zo op zwart
ik ben geen lesbo!!!quote:
Waar was je dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik ben terug. Feest.
Even roken, rozenwater plassen en bier pakken.quote:
En nog tof ook, Mod en Tof, daar kan je veel zondigs tegenin brengen, voordat het uit balans gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef Chowi het volgende:
Maar wel mod! En dus eis ik respect!
Wat handig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nog tof ook, Mod en Tof, daar kan je veel zondigs tegenin brengen, voordat het uit balans gaat.
Het is bijna 12 uur, lieve Erik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet. Ik voel me leeg. Als een ballon waar de lucht niet langer in opgesloten zit, die nu plat op de grond ligt. Als een snelweg zonder auto's en ander verkeer in de spits. Als een bos zonder bomen, ik voel me leeg. Op.
Ja, ik weet het, bijna tijd om te gaan slapen voor ik in de zoveelste golf van depressiviteit terecht komquote:
Ik voel me overbodig.quote:
Kom maar bij Erik.quote:
*huilend in armen valtquote:
*één arm terugtrekt omdat bijtplek nog wat zeer doet.quote:
Dit hele tafereel moet je je even voorstellen met een melodramatisch achtergrondmuziekje zoals bij romantische films.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
*één arm terugtrekt omdat bijtplek nog wat zeer doet.
quote:
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef NanKing het volgende:
Neen, je staat daar niet alleen in maedel.
Mijn gaydar sloeg ook flink alarm!
Tof idee, wel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef maedel het volgende:
Big Brother-bewoner met extreemrechtse trekjes
Gaat over die rascistische BigBrotherbewoner...
(Ik kijk al sinds serie 2 geen BB meer, maar dit viel even op).
Mijn gaydar slaat uit bij het zien van de foto's van dat jong.... sta ik hier alleen in?
Zullen we een gerucht verspreiden?![]()
Klinkt toch heel anders dan Houdoe!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve prinsesjes,
Ik betreur het feit dat ik nu ga slapen, alhoewel het voor ieders bestwil is. Mijn nachtrust moet zo goed mogelijk bewaard blijven, en met elke minuut die ik langer op blijf, rest er minder van mijn nachtrust.
Ik zie u allen morgen weer, tot mijn groot genoegen.
Vaarwel, en geniet van de nacht zoals die ook van u zal genieten,
De uwen,
Prins Erik.
Verdulleme. Het is nog zo vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve prinsesjes,
Ik betreur het feit dat ik nu ga slapen, alhoewel het voor ieders bestwil is. Mijn nachtrust moet zo goed mogelijk bewaard blijven, en met elke minuut die ik langer op blijf, rest er minder van mijn nachtrust.
Ik zie u allen morgen weer, tot mijn groot genoegen.
Vaarwel, en geniet van de nacht zoals die ook van u zal genieten,
De uwen,
Prins Erik.
Hád ik maar een exquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
Weltrusten Erik en maedel![]()
.
Ik ben trouwens voor om een gerucht de wereld in te helpen.
We zeggen gewoon dat hij een ex van Erik is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |