Het vorige topic was bijna vol, Roel, ik heb alvast een nieuw topic aangemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef roeland303 het volgende:
wat ergens anders verder?
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb het gevonden...
Gaat dit nog steeds over jullie ontmoeting bij de kickoff of heb je een linkje waar dit wèl over gaat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef roeland303 het volgende:
Lees zelf even terug... het meest triest vind ik als mensen echt genieten dat iemand anders zich slecht voelt... Dat vind ik het laagste plezier dat er is...
Het mooie is dat je er ook nog eens compleet naast zit...zo van, geen research doen (doe ik 40 uur per week maar goed) en dan achteraf gaan janken... en daar zou jij van genieten?...dan vind ik je gewoon een raar wijf....
Raar hoor....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heeft Sanne niet zoveel zin in een discussie![]()
met alle respect jongens...maar denken jullie dat fok invloed op mijn leven heeft, buiten af en toe wat tijdverdrijf door hier te chatten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Roeland, als je van te voren het bestaan van Fok had gekend, had je je dan nog opgegeven voor BB?
Gewoon een beetje aardiger doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:02 schreef roeland303 het volgende:
Dag Roel...?...ga je alweer?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef roeland303 het volgende:
[..]
met alle respect jongens...maar denken jullie dat fok invloed op mijn leven heeft, buiten af en toe wat tijdverdrijf door hier te chatten?
Ik bedoelde meer: als je wist hoe mensen op internet geobsedeerd alle streams volgen, er verslagen van maken, (ver)oordelen etc etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef roeland303 het volgende:
met alle respect jongens...maar denken jullie dat fok invloed op mijn leven heeft, buiten af en toe wat tijdverdrijf door hier te chatten?
Uiteraard...wij hier van FOK! hebben er persoonlijk voor gezorgd dat er een notaris kwam bij de finale vorig jaar waardoor uiteindelijk Joost wel als winnaar aangewezen moest worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:05 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Stel nou dat het Josti niet was gelukt om de hoofdprijs binnen te slepen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef roeland303 het volgende:
ik heb nooit dat als ik iemand zie waarbij iets niet lukt, of als die persoon zich ergens rot over voelt, dat ik daar dan van moet genieten.... Je zal daar je plezier maar uit moeten halen...jij bent er zo eentje sanne....
...een lijstje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef roeland303 het volgende:
hoeveel bb fokkers zijn er eigenlijk?
Moeten we even de lijstjesmensen vragen. Iemand Arcee nog gezien vandaag?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef roeland303 het volgende:
In de aanloop naar BB6 toe zo'n 350 geloof ik.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef roeland303 het volgende:
Welk registratienummer heb jij nu ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou hoogstens alleen op goeie momenten naakt door de badkamer lopen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: als je wist hoe mensen op internet geobsedeerd alle streams volgen, er verslagen van maken, (ver)oordelen etc etc.
Meestal spuugt Arcee wel zo'n lijstje uit.....maar die heb ik nog niet zoveel gezien deze editie...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef roeland303 het volgende:
Ik zou hoogstens alleen op goeie momenten naakt door de badkamer lopen...
Ook niet zeg maar, als Joost op het allerlaatste moment had verloren?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef roeland303 het volgende:
ik heb nooit dat als ik iemand zie waarbij iets niet lukt, of als die persoon zich ergens rot over voelt, dat ik daar dan van moet genieten.... Je zal daar je plezier maar uit moeten halen...jij bent er zo eentje sanne....
Dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef roeland303 het volgende:
Vorige week zag ik er 1quote:
40 idiotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef roeland303 het volgende:
Origineel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook niet zeg maar, als Joost op het allerlaatste moment had verloren?
quote:
Wel een beetje bijblijven hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week zag ik er 1
Ik stond niet eens in de top 100![]()
ROE-OEL !!! WAT VIND JE NOU VAN http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach![]()
Die samenhorigheid voelen de fokkers ook met BB hoor!
We haten elkaar, we houden van elkaar, het hoort er allemaal bij
Heeft Roel al gezegd..... Meesterlijk. Hij heeft zelfs om de file gevraagd....Wil hem graag nog een keer zien..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week zag ik er 1
Ik stond niet eens in de top 100![]()
ROE-OEL !!! WAT VIND JE NOU VAN http://media.putfile.com/BB5-Zing-vecht-huil-lach![]()
Die samenhorigheid voelen de fokkers ook met BB hoor!
We haten elkaar, we houden van elkaar, het hoort er allemaal bij
Alleen heb je je pas vèr na BB1 geregistreerd.quote:
Dan geniet ik dat ik waarschijnlijk had gewonnen, niet het feit dat joost heeft verloren...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook niet zeg maar, als Joost op het allerlaatste moment had verloren?
Nee hoor , opnieuw geregistreerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen heb je je pas vèr na BB1 geregistreerd.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Uiteraard...wij hier van FOK! hebben er persoonlijk voor gezorgd dat er een notaris kwam bij de finale vorig jaar waardoor uiteindelijk Joost wel als winnaar aangewezen moest worden.![]()
Aah dus tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dan geniet ik dat ik waarschijnlijk had gewonnen, niet het feit dat joost heeft verloren...
Misschien als sadam zijn straf krijgt, dat ik dan een tevreden gevoel over hou....
Sorry hoor, maar wat dat betreft mag je niet eens in Tanja's bed pissen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
het mooie is dat er denk ik geen fokkers zijn die zoveel troep over zichzelf kunnen teruglezen als ik...hehe
*Met deze houding gaat het natuurlijk nooit lukken he...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
het mooie is dat er denk ik geen fokkers zijn die zoveel troep over zichzelf kunnen teruglezen als ik...hehe
Dus als je mij van me stuk wilt brengen moet je wel origineel zijn...
Zit Tanja op Fok?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat dat betreft mag je niet eens in Tanja's bed pissen.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Er was er nog een, die zat al op fok, voordat ze op fok werd afgebrand in het BBhuis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Zeg, hou nou eens op met dat agressieve gedoe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Oh ja die ook, die zou ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat dat betreft mag je niet eens in Tanja's bed pissen.![]()
Ja, Pris dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
Er was er nog een, die zat al op fok, voordat ze op fok werd afgebrand in het BBhuis.
Dus zeg maar, de winnaar naar de studio laten komen, en de eerste loser lekker in het huis laten zitten, vond je dat origineel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Wanneer heb je je opnieuw geregistreerd, vorige week?quote:
Ik kan me echt niet meer herinneren hoor dat Tanja hier zat te Fokken , kan je nagaan , ze heeft dus niet echt indruk op me gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar ben jij eik allemaal geweest in die 6 jaar sabbatical
Wat wil je van me weten schoonheid.. ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:23 schreef roeland303 het volgende:
Het opvallende vind ik van Jappie, dat hij alleen iets post als hij commentaar kan leveren op iets wat iemand zegt...voor de rest zeg je namelijk helemaal niets...weinig creatief voor iemand uit het jaar 65, met filosofie als hobby....
Ik vind jouw geleuter eigenlijk vervelender 'dat agresesieve gedoe' van Roel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
Zeg, hou nou eens op met dat agressieve gedoe.
Begint een beetje vervelend te worden.
Heb je ervan genoten pinball?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus zeg maar, de winnaar naar de studio laten komen, en de eerste loser lekker in het huis laten zitten, vond je dat origineel?
Kijk nou komen we ergensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:23 schreef roeland303 het volgende:
Het opvallende vind ik van Jappie, dat hij alleen iets post als hij commentaar kan leveren op iets wat iemand zegt...voor de rest zeg je namelijk helemaal niets...weinig creatief voor iemand uit het jaar 65, met filosofie als hobby....
Ja, Roel had wel een lekker kontje hè?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat wil je van me weten schoonheid.. ?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind jouw geleuter eigenlijk vervelender 'dat agresesieve gedoe' van Roel.![]()
Daar heb ik dan vast nooit in gepostquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/140204
Lijstje van bb-posters dit jaar:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef roeland303 het volgende:
Geen fuck Jappie...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat wil je van me weten schoonheid.. ?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind jouw geleuter eigenlijk vervelender 'dat agresesieve gedoe' van Roel.![]()
Nee, ik vond het een zaadstreek van Hummie, heb ik uitgebreid over geklaagd destijds.quote:
Als ik daar als "billenliefhebber" bevestigend op ga antwoorden zou dat toch wel een beetje een vreemde indruk wekken ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Roel had wel een lekker kontje hè?
Niet zo aanstellen avonne... als iemand openlijk post, dat de persoon geniet van jou "leed"noem ik het maar even...dan mag je best even rasen...en ik neem aan dat de fokkers daar het absoluut mee eens zijn...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Zeg, hou nou eens op met dat agressieve gedoe.
Begint een beetje vervelend te worden.
Ja wat nou 'quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Mag ik dan even?quote:
enjoy pinball...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, ik vond het een zaadstreek van Hummie, heb ik uitgebreid over geklaagd destijds.
Maar nu ik zie hoe je je hier als een loser gedraagt tegenover Sanne kan ik met terugwerkende kracht genieten van die finale. Ik ga hem zo even terugkijken denk ik.
Isa.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Moeten we even de lijstjesmensen vragen. Iemand Arcee nog gezien vandaag?
The floor is all yoursquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen avonne... als iemand openlijk post, dat de persoon geniet van jou "leed"noem ik het maar even...dan mag je best even rasen...en ik neem aan dat de fokkers daar het absoluut mee eens zijn...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Mag ik dan even?
Jappie, wat vind jij van Nietzsches theorie dat de mens slechts een tussenfase is tussen aap en Übermensch, en kun je hierbij een analogie met Big Brother maken?![]()
Ik hoor alleen stevige taal tegenover 2 mensen die hij ook irl is tegengekomen, en waar hij toen een stuk minder tegen te vertellen had. En ik kan me niet herinneren dat Sanne en/of Hunter nou zo anti-roel waren tijdens BB5, in tegenstelling tot een hoop anderen die hier nu meeposten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Nostalgist het volgende:Ik zou ook wat "steviger taal" gaan gebruiken als ik gelezen had wat hier allemaal over me geschreven was, zonder me te kunnen verweren.
Lieverd!!quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Er staan drie woorden in die vraag die ik niet begrijp Gert![]()
Ja precies, Jappie bedoel je toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoor alleen stevige taal tegenover 2 mensen die hij ook irl is tegengekomen, en waar hij toen een stuk minder tegen te vertellen had. En ik kan me niet herinneren dat Sanne en/of Hunter nou zo anti-roel waren tijdens BB5, in tegenstelling tot een hoop anderen die hier nu meeposten.
Tja , wie komt daar nou????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
was geloof ik in het Hotel BB subforum![]()
het is een uitdaging om hem van zijn stuk te brengen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ja wat nou ''?
Wat is hier agressief aan
[..]
Het evangelie van Fok! 1:01quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
Ik vind de gedachtengang achter ubermensch niet aannemelijk. Het impliceert dat er een doel in evolutie is. Daar geloof ik niet in. Er is naar mijn mening geen groter design voor ons bestaan. Als de wereld zo verandert dat dommer zijn meer overlevingskanzen biedt...zullen we allemaal weer langzaam dom worden...
Heb je het niet gelezen? Ik heb sannes dag helemaal geweldig gemaakt toen ze (volgens haar) het idee had dat ik moest janken om Fok.....tssssquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik hoor alleen stevige taal tegenover 2 mensen die hij ook irl is tegengekomen, en waar hij toen een stuk minder tegen te vertellen had. En ik kan me niet herinneren dat Sanne en/of Hunter nou zo anti-roel waren tijdens BB5, in tegenstelling tot een hoop anderen die hier nu meeposten.
Misschien dat dat de trend wordt in BB.... Zou E10 winnen dit jaar ??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zal ik ff Jappie?
Ik vind de gedachtengang achter ubermensch niet aannemelijk. Het impliceert dat er een doel in evolutie is. Daar geloof ik niet in. Er is naar mijn mening geen groter design voor ons bestaan. Als de wereld zo verandert dat dommer zijn meer overlevingskanzen biedt...zullen we allemaal weer langzaam dom worden...
Wat vind je hiervan Jappie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zal ik ff Jappie?
Sterk Roelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zal ik ff Jappie?
Ik gebruik er niet dezelfde benamingen voor; maar ja idd...ik geloof in een allesomvattende samenhang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan Jappie?
Jij gelooft immers wél in een groter design, toch?![]()
Jappie, aap en Big Brother?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:![]()
Er staan drie woorden in die vraag die ik niet begrijp Gert![]()
Zullen we hierover ophouden? Dit eindigt toch vaak in een welles-nietzches-discussie.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zal ik ff Jappie?
Dat heb ik inderdaad niet gelezen. Waar heb jij dat gelezen dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef roeland303 het volgende:
Heb je het niet gelezen? Ik heb sannes dag helemaal geweldig gemaakt toen ze (volgens haar) het idee had dat ik moest janken om Fok.....tssss
Zet je erover heen, Skatjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:39 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen? Ik heb sannes dag helemaal geweldig gemaakt toen ze (volgens haar) het idee had dat ik moest janken om Fok.....tssss
En dan hunter: dat wij jaloers waren naar de aandacht die de andere bewoners kregen, en dido uit de hoogte zit te doen... Waar halen ze het vandaan?... Ik moet het toegeven, ik vind het bizar dat mensen ze zich daar mee bezig houden... Ik vind het in iedergeval opmerkelijk genoeg om het erover te hebben...
Wat begrijp jij niet dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
Ik snap het verband tussen je 1ste en je 2de stelling niet zo goed maar dat zal ongetwijfeld komen omdat ik nog nooit iets van de beste Nietsche gelezen heb.
Duh...ut is een filosofoortupoc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zullen we hierover ophouden? Dit eindigt toch vaak in een welles-nietzches-discussie.....
Ik dacht: de, het en eenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef golfer het volgende:
Jappie, aap en Big Brother?
Die 3 woorden bedoel je?![]()
Waarom zou ik dommer worden door een groter verband te erkennen ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet dan?
Daar hoef je Nietsche toch niet voor te lezen
Zo werkt het niet lieverd, zeker niet bij mij... Kaatsen? krijg je hem met alle plezier terug... Ik ben niet jezus die ze andere wang geeft als hij geslagen wordt...of waz da gandi?...hehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Zet je erover heen, Skatje![]()
Jij ziet het negatiever dan het is. Love them, hate them, in BB-huis is alles uitvergroot, en evenzeer zijn de Fokkers groter in hun woorden.
Maar we houden van BB en van iedereen die het de moeite waard maakt om er naar te kijken
Move on. Nieuwe start, hernieuwde kennismaking.
Zo, APK, is je teiltje weer vol, hiermee?
Dat zou ook goed kunnen, ja.quote:
Dat hoeft niet, maar dan overleef je niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
Waarom zou ik dommer worden door een groter verband te erkennen ?
welles staat hier niet eens geregistreerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dubbel duh... jij snapte mijn woordgrapje niet...![]()
![]()
Tripple duh... heb jij soms ook de krakers "goeiedagschotel" en "auf wienerschnitzel" verzonnen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dubbel duh... jij snapte mijn woordgrapje niet...![]()
![]()
Laat me raden... je gelooft in energie stromen, en als je mol gaat, dan gaat je ziel een andere functie hebben...want...waarom niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dommer worden door een groter verband te erkennen ?
ok er is gekaatst, jij kaatste terug en daar houdt het dan toch mee op? Ik zou daar boven staan als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet lieverd, zeker niet bij mij... Kaatsen? krijg je hem met alle plezier terug... Ik ben niet jezus die ze andere wang geeft als hij geslagen wordt...of waz da gandi?...hehe
Ik ben het met je eens dat er geen groter design is, maar armhaar is wel een heel beroerd voorbeeld. Dat was gewoon voor de warmte, in de tijd dat we dat nog nodig hadden. Dat dat voor jou met je -mensen eigen- microscopsche blik op tijd geen nut heeft wil niet zeggen dat het nooit nut had.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
Voorbeeld : Waarom hebben mannen haar op de armen ? Slechts rudimentaire overblijfselen. Geen nut. Geen groter design aanwezig imho...
Ik zeik niet iemand af zonder reden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad niet gelezen. Waar heb jij dat gelezen dan?
Dat bedoel ik dus met niet gelezen hebben wat de beste man heeft geschreven..ik denk bij ubermensch slechts aan een zichzelf steeds verbeterende versie van de mens..zeg maar de versie 20.15 vista......hoe kan ik daar dommer van worden...of hoe kan ik daardoor sterven ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar dan overleef je niet.![]()
Was dat niet Arnold van der Lijden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:48 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet lieverd, zeker niet bij mij... Kaatsen? krijg je hem met alle plezier terug... Ik ben niet jezus die ze andere wang geeft als hij geslagen wordt...of waz da gandi?...hehe
Nee, maar de woorden grapjas en lolbroek wel......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Tripple duh... heb jij soms ook de krakers "goeiedagschotel" en "auf wienerschnitzel" verzonnen?![]()
dat is de definitie van rudimentair....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er geen groter design is, maar armhaar is wel een heel beroerd voorbeeld. Dat was gewoon voor de warmte, in de tijd dat we dat nog nodig hadden. Dat dat voor jou met je -mensen eigen- microscopsche blik op tijd geen nut heeft wil niet zeggen dat het nooit nut had.
Evolutie werkt nou eenmaal niet zo snel.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ach ja, hoe dan ook: in het Big Brother huis heeft iedereen een masker op
[afbeelding]
uuuhhhmmm... wat schuift het?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met niet gelezen hebben wat de beste man heeft geschreven..ik denk bij ubermensch slechts aan een zichzelf steeds verbeterende versie van de mens..zeg maar de versie 20.15 vista......hoe kan ik daar dommer van worden...of hoe kan ik daardoor sterven ?
Roeland misschien zin om deze armzalige sterveling te behoeden voor zijn ondergang?![]()
Ik zag berney in mijn AT als de persoon die als laatste in dit topic gepost had dus ik verheugde mij op een filosofosche kraker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef berney het volgende:
deel 3 alweer. o:
Nee..ik ben er nog niet helemaal uit maar ik vind het idee van "mol zijn" simpelweg verder van me afstaan dan het hier op aarde van een flinke berg af kunnen roetsjen op een snowboard.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:50 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Laat me raden... je gelooft in energie stromen, en als je mol gaat, dan gaat je ziel een andere functie hebben...want...waarom niet?
Jappie...je verslapt....je mag mij voor geen meter...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met niet gelezen hebben wat de beste man heeft geschreven..ik denk bij ubermensch slechts aan een zichzelf steeds verbeterende versie van de mens..zeg maar de versie 20.15 vista......hoe kan ik daar dommer van worden...of hoe kan ik daardoor sterven ?
Roeland misschien zin om deze armzalige sterveling te behoeden voor zijn ondergang?![]()
Maar waar heb je gelezen dat zij dat wel deden dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef roeland303 het volgende:
Ik zeik niet iemand af zonder reden...
Je kunt er aan sterven omdat je jezelf niet aanpast aan de omgeving.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bacootje/biertje...willekeurig welk drank naar keuze...maar die dien je dan wel samen met Dido te komen ophalen bij de eerstvolgende sgop-minimeet...daar maak je Gert immers ook doodgelukkig mee.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:53 schreef schatje het volgende:
Jeetje, zelfs Etiënne heeft een masker op.
Klinkt als een retorische vraag voor jou. Denk je dat ze wel blijven bestaan ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee..ik ben er nog niet helemaal uit maar ik vind het idee van "mol zijn" simpelweg verder van me afstaan dan het hier op aarde van een flinke berg af kunnen roetsjen op een snowboard.
Ergo...ik voel/ervaar dus ik leef/besta en een andere emotie/ cq gevoel cq hoedanigheid ken ik niet...dood gaan slechts de anderen....althans fysiek....ze reageren niet meer op mij...maar bestaan zij daarmee niet meer ?
Dit kan tog nooit toeval zijn? dit waren gewoon zn oud collega's waar ie een hekel aan hadquote:In de Gelderse plaats Vorden zijn bij een blikseminslag op een kerkhof twee doden gevallen. Drie anderen raakten gewond. De slachtoffers waren leden van het fanfarekorps die aanwezig waren bij de begrafenis van een oud-lid.
Ze stonden onder een boom waar de bliksem insloeg. Alle muzikanten vielen neer, vijf van hen bleven liggen. Eén lid was op slag dood en de andere vier werden gereanimeerd. Voor een van hen, een meisje van 14,mocht dat niet baten.
De drie gewonden zijn naar ziekenhuizen in de omgeving gebracht. Er waren zo'n honderd mensen bij de begrafenis aanwezig.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net wel even snel bij de buren gekeken aangezien Hunter werd genoemd maar heb niets zien staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar waar heb je gelezen dat zij dat wel deden dan?
Ik denk dat dat bij de mens niet meer opgaat, evolutie. Hoe dom en kansloos je ook bent, je kan je altijd voortplanten. Extremen uitgezonderd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef APK het volgende:
Je kunt er aan sterven omdat je jezelf niet aanpast aan de omgeving.....
Ik zat mijn hersens al te pijnigen over de filosofische gedachte achter die omgekeerde smiley-code, maar ze heeft het verbeterd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag berney in mijn AT als de persoon die als laatste in dit topic gepost had dus ik verheugde mij op een filosofosche kraker.
Helaas was het slechts een foute smiley. {:
Neh......ik leef in het nu...ieder oordeel kan op willekeurig welk moment worden ingetrokken wanneer er betere perspectieven voor handen blijken te zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Jappie...je verslapt....je mag mij voor geen meter...
Zo he??? UUUUHHHHH..alleen de anderen gaan dood, maar alleen fysiek?.... uuuhhhhmmmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee..ik ben er nog niet helemaal uit maar ik vind het idee van "mol zijn" simpelweg verder van me afstaan dan het hier op aarde van een flinke berg af kunnen roetsjen op een snowboard.
Ergo...ik voel/ervaar dus ik leef/besta en een andere emotie/ cq gevoel cq hoedanigheid ken ik niet...dood gaan slechts de anderen....althans fysiek....ze reageren niet meer op mij...maar bestaan zij daarmee niet meer ?
quote:
In bad, samen met die 2 kasthomo's: Marcel en Jeroen.quote:
Kan iemand hier pinball aan zijn info helpen?...ik weet echt niet hoe dat werkt hier...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar waar heb je gelezen dat zij dat wel deden dan?
Waarschijnlijk in Nietsche's verhaal wel...dat is dus ook mijn probleem...een ubermensch is bij mij iemand die zich juist continu aanpast aan zijn leefomgeving en daar steeds meer mee in balans komt. Een ubermensch is hij die ziet wat de samenhang der dingen is en zich aanpast aan zijn natuurlijke rol. Maar ja...nogmaals...dat zal wel niet de gangbare stelling van een "ubermensch" zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt er aan sterven omdat je jezelf niet aanpast aan de omgeving.....
Ik heb m'n bril niet op ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag berney in mijn AT als de persoon die als laatste in dit topic gepost had dus ik verheugde mij op een filosofosche kraker.
Helaas was het slechts een foute smiley. {:
Ik heb het wel gelezen. Sanne zei dat Roel teleurgesteld keek nadat zij hem had geantwoord : Neem je dan je neefjes mee? Die blik deed haar de uitspraak doen : "It made my day".quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net wel even snel bij de buren gekeken aangezien Hunter werd genoemd maar niets zien staan.
Wel een beetje kameleontisch hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh......ik leef in het nu...ieder oordeel kan op willekeurig welk moment worden ingetrokken wanneer er betere perspectieven voor handen blijken te zijn.
Dus je bent wèl scheel?quote:
Zie die twee blondjes in BB6. {:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat dat bij de mens niet meer opgaat, evolutie. Hoe dom en kansloos je ook bent, je kan je altijd voortplanten. Extremen uitgezonderd.
http://forum.fok.nl/fok/faqquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef roeland303 het volgende:
ik weet echt niet hoe dat werkt hier...
Op FOK! is alleen maar dit geschreven, niet zo schokkend allemaal:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net wel even snel bij de buren gekeken aangezien Hunter werd genoemd maar heb niets zien staan.
Om dood te kunnen voelen moet ik dat immers ervaren..hoe kan ik dood ervaren wanneer ik daadwerkelijk dood ben...de logica van mensen die bij leven beweren dat dood bestaat begrijp ik na al die jaren nog steeds niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zo he??? UUUUHHHHH..alleen de anderen gaan dood, maar alleen fysiek?.... uuuhhhhmmm
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef roeland303 het volgende:
Kan iemand hier pinball aan zijn info helpen?
Past die bril niet meer op jouw bolle kop? o:quote:
was een stuk bonter, weet niemand waar dat staat? Ze zei, ga je bb in zonder research te doen, en ga je daarna janken...whaha.. this made my day...ofzoiets...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen. Sanne zei dat Roel teleurgesteld keek nadat zij hem had geantwoord : Neem je dan je neefjes mee? Die blik deed haar de uitspraak doen : "It made my day".
Ik weet niet waar het stond....Het sloeg in mijn beleving meer op het feit dat ze een snedige opmerking gemaakt had, waar Roel geen antwoord op had.
Niet zozeer dat ze leedvermaak om Roel had.
Maar dat was mijn beleving van het verhaal...
Zoiets had ik ook in gedachten ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb het wel gelezen. Sanne zei dat Roel teleurgesteld keek nadat zij hem had geantwoord : Neem je dan je neefjes mee? Die blik deed haar de uitspraak doen : "It made my day".
Ik weet niet waar het stond....Het sloeg in mijn beleving meer op het feit dat ze een snedige opmerking gemaakt had, waar Roel geen antwoord op had.
Niet zozeer dat ze leedvermaak om Roel had.
Maar dat was mijn beleving van het verhaal...
Hier staat het te lezen, Roel (klikken op de blauwe letters)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Op FOK! is alleen maar dit geschreven, niet zo schokkend allemaal:
Topic over ALLE oud bewoners van BB
Het gaat niet om hun...het draait om mij...en dat gaat op voor ieder individu persoonlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klinkt als een retorische vraag voor jou. Denk je dat ze wel blijven bestaan ?
Of is dat de wens van de gedachte ?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Sanne het volgende:
Ik was vanavond bij de kick-off van BB met Hunter. We stonden wat te praten met Andries die werkelijk altijd echt geïnteresseerd is in wat je doet. Maar goed, Roel en Dido zaten daarvoor. En op een gegeven moment maakt iemand een foto van ons. Dus Hunter zegt iets over dat dat wel een bijzondere foto is want Mediawatchers en Fok verenigd.
Zegt die Roel ineens: Fok? Dat kutforum?
Dus ik zeg ja.
Zegt ie: Als ik dat had geweten...
Dus ik zeg: Wat dan, had je dan al je neefjes meegenomen?
En toen was ie even stil.
Ik heb hem nog gevraagd of hij niet wist wat er op forums over BB'ers besproken werd. Nee dat wist hij niet. Dan stap je in de vijfde editie van BB, en dan kijk je niet ff om je heen, je doet geen research, en wel janken achteraf. Moewahahaaahaaaa That made my day!
Ik moest plassen joh,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Past die bril niet meer op jouw bolle kop? o:
En ieder individu is uniek..... Leuk ! zo begonnen we de discussie in deel 1 :-)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het gaat niet om hun...het draait om mij...en dat gaat op voor ieder individu persoonlijk.
Ik zou het bij god niet meer weten...ik ben toe aan een refill en een plaspauze...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En ieder individu is uniek..... Leuk ! zo begonnen we de discussie in deel 1 :-)
Ah, thanks. Nu snap ik tenminste waar de gekrenkte trots van Roel vandaan komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef schatje het volgende:
Thanks Gert. De bewuste poster:
[...]
Pinball....dan vraag je erom... Als je het daar niet mee eens bent spoor je nietquote:
Nix, maar ach ja, ze had iig het lef om het in je gezicht te zeggen toch. Dat is al heel wat hoor, voor internetvolk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Oja...haar opmerking waar ze zo trots op is, dat ze even moest posten was... Ja ik ben van Fok, ga je nu je neeffies erbij halen?
Tja....wat zou jij zeggen?....
Als iemand je blijkbaar eerder al in bed getakeld had kun je nu toch ook gewoon vanuit bed doorposten ?:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef berney het volgende:
Ik moest plassen joh,. ik ga nu weer terug naar bed.
.
Ok. Ik ga eens pitten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet meer weten...ik ben toe aan een refill en een plaspauze...![]()
Heb jij nog geen Tena-lady dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef berney het volgende:
.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Oja...haar opmerking waar ze zo trots op is, dat ze even moest posten was... Ja ik ben van Fok, ga je nu je neeffies erbij halen?
Het had evengoed kunnen zijn:
Ja ik ben van Fok, twee pakken melk kosten ongeveer 3 euro...
Ik denk dat jij de commotie om jouw 'neefjes' opmerking hier op Fok! gemist hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Zijn broers toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.![]()
Jij wilde jouw neefjes erbij halen om Menno te pakken te nemen na BB.
Ik ben bang dat die uitspraak je nog wel even blijft achtervolgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Waarschijnlijk kan hij zich die opmerking niet eens meer herinneren, en dacht ie: "wat lult dat wijf met die kromme poten en gesmolten ET-hoofd nou over m'n neefjes?"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de commotie om jouw 'neefjes' opmerking hier op Fok! gemist hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die uitspraak je nog wel even blijft achtervolgen.
I
have funquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef roeland303 het volgende:
groet...ik ga ff stappen...
slaap lekker Sanne, ik ga echt stappen hoor... Nu kan je weer veilig over me lullen...
Hey figuren...tot volgende gefok
m'n pc staat beneden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand je blijkbaar eerder al in bed getakeld had kun je nu toch ook gewoon vanuit bed doorposten ?:
Ik heb geen internet meer in de slaapkamer. Ik heb een konijn met kabeldoorknaagneigingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef APK het volgende:
Als iemand je blijkbaar eerder al in bed getakeld had kun je nu toch ook gewoon vanuit bed doorposten ?:
Maar dan staat je bed daar dus naast, want een eindje omhoog in dit topic zei je dat je naar bed ging.quote:
Doe normaal man, menno pakken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.![]()
Jij wilde jouw neefjes erbij halen om Menno te pakken te nemen na BB.
Edit: Of broertjes, dat weet ik niet meer.
quote:
?:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef berney het volgende:
.
Mwah...hij hebt wel een lekker kontje...maar verder...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef APK het volgende:
Valt best mee toch, die Roel? ):
Dat is niet he-le-maal zoals het overkwamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef roeland303 het volgende:
Doe normaal man, menno pakken?
Had alleen gezegd in het heetst van de strijd (had hem gevraagd mijn ouders te bellen voor een en ander) dat ie beter niet kon bellen, want me broeders zouden wel raad met hem weten...
nadat hij me zwart wil maken bij dido, en bij haar in bed kruipt...
jaaa maar hij had wel aanwijzingen op een verjaardagskaartquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:20 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Doe normaal man, menno pakken?
Had alleen gezegd in het heetst van de strijd (had hem gevraagd mijn ouders te bellen voor een en ander) dat ie beter niet kon bellen, want me broeders zouden wel raad met hem weten...
nadat hij me zwart wil maken bij dido, en bij haar in bed kruipt...
In ieder geval dapper dat hij hier komt babbelen. O^Oquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet het niet, APK. Mensen kunnen zich zo anders voordoen achter een pc dan ze in het echt zijn )+
Hij lijkt wel mee te vallen.
quote:.......Maar deze Roel werd lafhartig in het BB mediapark platgelegd, door Dido van de Graaff .. deze uit Heemstede komende 'goed milieu' ego-activist wist Roel plat te krijgen en voor de ogen van het publiek werd het Kabinet Dido I een slap ruziekabinet met Herman Roel Heinsbroek als braller, doorzichtige leukdoenerige jongen die pretendeert Platenbaas geweest te zijn, die wel eventjes zijn Broertjes op Menno Bomhoff zal afsturen ...
Ja, dit is wel een handig moment om er vandoor te gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef roeland303 het volgende:
Yo...fokse...laterzzz
Ik heb even wat gemist.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef APK het volgende:
In ieder geval dapper dat hij hier komt babbelen. O^O
En alleen over zichzelf als hij getriggerd wordt, dat vind ik een hele verademing tov Menno. O_O
Je zei: "hij hebt".quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Jappie het volgende:
Mwah...hij hebt wel een lekker kontje...maar verder...![]()
![]()
Bong met bier op misschienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist.
Welke idioot ben je aan het nadoen met die smilies?
Nope...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet he-le-maal zoals het overkwam
ja prima dit, hoe is het eigenlijk met de huidige bewoners...zie dat Semih nu naast Micheline, Marlies in zijn bed aan het kletsen is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
En alleen over zichzelf als hij getriggerd wordt, dat vind ik een hele verademing tov Menno. O_O
Ik zag het, moest 2 pagina's teruglezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Berney
Ja P:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:26 schreef tong80 het volgende:
Ben ik te laat ?
Nee, want ik ben niet zo dat ik lol beleef aan het falen van anderen. Dat is alleen voor hele sneue mensen heb ik vandaag geleerd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
En dat is iets waar jij problemen mee "hebt" ?![]()
Yep. En hij weet ook interessante dingen over andere onderwerpen te melden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals Gert en PC eend zeg maar ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet zo dat ik lol beleef aan het falen van anderen. Dat is alleen voor hele sneue mensen heb ik vandaag geleerd.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals Gert en PC eend zeg maar ?![]()
Uiteraard schrijf ik bovenstaande "allenig" maar om een en ander te visualiseren. -O)
quote:
Na dat dikke bokkenpoten-verhaal begin ik mij nu echt af te vragen hoe die Hunter er eigenlijk uit ziet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Gert het volgende:
En dat met Sanne... ach.. kan me best voorstellen dat je raar opkijkt als er ineens zoiets over je op een forum staat na zo'n kick off waarin je twee "users" even hebt ontmoet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik wil jouw smoelwerk inderdaad weleens zien vlak nadat je dood bent gegaan en er niks "daarna" blijkt te zijn.
Moet je lekker dicht bij de kist komen staan.......misschien maak ik je dan wel deelgenoot van mijn nimmer aflatende zelfvoldane grijns.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik wil jouw smoelwerk inderdaad weleens zien vlak nadat je dood bent gegaan en er niks "daarna" blijkt te zijn.
Zo'n beetje als alle BB5 SC-users toen Dagonet het forum zomaar dichtgooide denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
Iets anders doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jongens..ik ga ff wat anders doen...het paupervollk is inmiddels gearriveerd......![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik geloof in een allesomvattende samenhang.
Whehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo'n beetje als alle BB5 SC-users toen Dagonet het forum zomaar dichtgooide denk ik.![]()
Ahhhh...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iets anders doen
[..]
Iets anders doen
Juuh. Beetje lam ook, maar wel zeer des Roels.quote:
Ik probeerde een "Sanne"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ahhhh...Dat vind ik nou lief...je dacht toch niet dat ik echt was weggelopen he "schatje"
![]()
Yep...ut is alleen inmiddels wel 01.00 uur...tijd om naar FB te verhuizen lijkt me zo....weet iemand nog een goede openingspost ?quote:
Ga maar zeiken over off-topic gelul in het fake pictures topic ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...ut is alleen inmiddels wel 01.00 uur...tijd om naar FB te verhuizen lijkt me zo....weet iemand nog een goede openingspost ?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:48 schreef svann het volgende:
Niet dat iedereen nog precies weet waar het over ging, maar bij 'het dreigement van Roel' zeggen erg veel mensen 'o, ja!'.
Jawel man, Menno heeft nog drie maanden politiebescherming gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Lul toch niet, dat was toch niet serieus?![]()
Ik verdenk jou er van dat je zelf óók best wel weet dat dat geen serieus dreigement was. Iemand roept iets in de heat of the moment. Herhaalt dat "dreigement" verder ook nooit meer. En dan ga jij nu nog eens fijn proberen om iemand daar op te pakken. Lekker integer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:19 schreef svann het volgende:
Jij wist niet meteen waar die neven/ broers opmerking over ging?
Klopt, je zal zien over duizende jaren dat de mens ook minder tenen zal krijgen. Deze hebben ook geen functie. En we zullen alle haren verleizen en kaal worden. Dat is we evolutie, designtechnisch wordt de mens gewoon gestroomlijnder. WE zullen misschien zelf door de lucht moeten vliegen en dan is dit alleen maar nuttig om de aerodynamica te dienen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
Voorbeeld : Waarom hebben mannen haar op de armen ? Slechts rudimentaire overblijfselen. Geen nut. Geen groter design aanwezig imho...
Ik zie dat jij al een voorspong genomen hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zal ik ff Jappie?
Whehehe...tis goed dat je die nu nog ff terug naar voren haalt......nu in de ochtend ziet die stelling er in ene wel samenhangend uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij al een voorspong genomen hebt.
Pas maar op Roeland 304, 305 en 306 staan zo bij je op de stoep...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
Wat een hypocriete sukkel is die (t)roel, hier een beetje Sanne verrot schelden en de grote coole gast uithangen.
Ach, sommige mensen veranderen nooit![]()
Waren die niet zoek geraakt na een nachtelijk bezoek aan een illegale wietplantage laatstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:18 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Pas maar op Roeland 304, 305 en 306 staan zo bij je op de stoep...
Nee, je bent in de war met Roeland 301 en 302......quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waren die niet zoek geraakt na een nachtelijk bezoek aan een illegale wietplantage laatst![]()
Kun je op mediawatchers zien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Na dat dikke bokkenpoten-verhaal begin ik mij nu echt af te vragen hoe die Hunter er eigenlijk uit ziet.
Nee, dan die coole Roeland, die doet niet moeilijk als iemand hem een snedig antwoord terug geeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er van dat je zelf óók best wel weet dat dat geen serieus dreigement was. Iemand roept iets in de heat of the moment. Herhaalt dat "dreigement" verder ook nooit meer. En dan ga jij nu nog eens fijn proberen om iemand daar op te pakken. Lekker integer.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:06 schreef APK het volgende:
Lul toch niet, dat was toch niet serieus?![]()
Het gaat er helemaal niet over of dat wel of niet serieus was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:21 schreef Gert het volgende:
Ik verdenk jou er van dat je zelf óók best wel weet dat dat geen serieus dreigement was.
Kunne we het hier dan bij laten? Twee mensen hebben een miscommunicatie en zeggen dingen waar ze misschien wel spijt van hebben/krijgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er helemaal niet over of dat wel of niet serieus was.![]()
Het gaat er over dat Sanne een (goeie) grap maakt naar aanleiding van dat 'dreigement', dat Roel die niet snapt, en het vervolgens gebruikt als excuus om Hunter en Sanne te beledigen.
BINGO Pinball jij begrijpt 'm.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er over dat Sanne een (goeie) grap maakt naar aanleiding van dat 'dreigement', dat Roel die niet snapt, en het vervolgens gebruikt als excuus om Hunter en Sanne te beledigen.
Hoeveel hebben we er nu die wel objectief kunnen oordelen ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
BINGO Pinball jij begrijpt 'm.....
Niemand is toch echt objectief....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we er nu die wel objectief kunnen oordelen ?
Daar ging het in dit verband juist wél om.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kunne we het hier dan bij laten? Twee mensen hebben een miscommunicatie en zeggen dingen waar ze misschien wel spijt van hebben/krijgen.
Roel heeft al aangegeven hier liever over BB te filosoferen. Lijkt mij een interessanter onderwerp.
Ik hoor liever van een "erkend insider" wat de impact van sommige "mindfuck" spelletjes van BB zou kunnen zijn op de bewoners.
![]()
Oh dat. Dat is ook lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef Gert het volgende:
Daar ging het in dit verband juist wél om.
Ik reageerde op de opmerking van Svann. Die noemde het feit dat Roel het dreigement mbt zijn neven/broers whatever, als "onbetekenend" wegwuifde, "lekker makkelijk".
En wat Roel daar dan uiteindelijk wel of niet van meende maakt m.i. niet uit voor de rest van de discussie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:48 schreef Gert het volgende:
Je snapt het geloof ik niet helemaal.
Het ging erom dat Menno iets zou doen terwijl Roel nog in dat huis zit.
Roel kan dan niet "bij" Menno komen, en daarom zou zijn broer daar wel voor zorgen.
Het heeft dus niets met "mietje" te maken.
Overigens houd ik helemaal niet van dat soort holbewonerspraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |