Ah, thanks. Nu snap ik tenminste waar de gekrenkte trots van Roel vandaan komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef schatje het volgende:
Thanks Gert. De bewuste poster:
[...]
Pinball....dan vraag je erom... Als je het daar niet mee eens bent spoor je nietquote:
Nix, maar ach ja, ze had iig het lef om het in je gezicht te zeggen toch. Dat is al heel wat hoor, voor internetvolk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Oja...haar opmerking waar ze zo trots op is, dat ze even moest posten was... Ja ik ben van Fok, ga je nu je neeffies erbij halen?
Tja....wat zou jij zeggen?....
Als iemand je blijkbaar eerder al in bed getakeld had kun je nu toch ook gewoon vanuit bed doorposten ?:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef berney het volgende:
Ik moest plassen joh,. ik ga nu weer terug naar bed.
.
Ok. Ik ga eens pitten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet meer weten...ik ben toe aan een refill en een plaspauze...![]()
Heb jij nog geen Tena-lady dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef berney het volgende:
.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Oja...haar opmerking waar ze zo trots op is, dat ze even moest posten was... Ja ik ben van Fok, ga je nu je neeffies erbij halen?
Het had evengoed kunnen zijn:
Ja ik ben van Fok, twee pakken melk kosten ongeveer 3 euro...
Ik denk dat jij de commotie om jouw 'neefjes' opmerking hier op Fok! gemist hebt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Zijn broers toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.![]()
Jij wilde jouw neefjes erbij halen om Menno te pakken te nemen na BB.
Ik ben bang dat die uitspraak je nog wel even blijft achtervolgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef roeland303 het volgende:
Waarschijnlijk kan hij zich die opmerking niet eens meer herinneren, en dacht ie: "wat lult dat wijf met die kromme poten en gesmolten ET-hoofd nou over m'n neefjes?"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de commotie om jouw 'neefjes' opmerking hier op Fok! gemist hebt.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die uitspraak je nog wel even blijft achtervolgen.
I
have funquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:17 schreef roeland303 het volgende:
groet...ik ga ff stappen...
slaap lekker Sanne, ik ga echt stappen hoor... Nu kan je weer veilig over me lullen...
Hey figuren...tot volgende gefok
m'n pc staat beneden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand je blijkbaar eerder al in bed getakeld had kun je nu toch ook gewoon vanuit bed doorposten ?:
Ik heb geen internet meer in de slaapkamer. Ik heb een konijn met kabeldoorknaagneigingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef APK het volgende:
Als iemand je blijkbaar eerder al in bed getakeld had kun je nu toch ook gewoon vanuit bed doorposten ?:
Maar dan staat je bed daar dus naast, want een eindje omhoog in dit topic zei je dat je naar bed ging.quote:
Doe normaal man, menno pakken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.![]()
Jij wilde jouw neefjes erbij halen om Menno te pakken te nemen na BB.
Edit: Of broertjes, dat weet ik niet meer.
quote:
?:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef berney het volgende:
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |