Na dat dikke bokkenpoten-verhaal begin ik mij nu echt af te vragen hoe die Hunter er eigenlijk uit ziet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:36 schreef Gert het volgende:
En dat met Sanne... ach.. kan me best voorstellen dat je raar opkijkt als er ineens zoiets over je op een forum staat na zo'n kick off waarin je twee "users" even hebt ontmoet.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik wil jouw smoelwerk inderdaad weleens zien vlak nadat je dood bent gegaan en er niks "daarna" blijkt te zijn.
Moet je lekker dicht bij de kist komen staan.......misschien maak ik je dan wel deelgenoot van mijn nimmer aflatende zelfvoldane grijns.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik wil jouw smoelwerk inderdaad weleens zien vlak nadat je dood bent gegaan en er niks "daarna" blijkt te zijn.
Zo'n beetje als alle BB5 SC-users toen Dagonet het forum zomaar dichtgooide denk ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:38 schreef Gert het volgende:
Iets anders doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jongens..ik ga ff wat anders doen...het paupervollk is inmiddels gearriveerd......![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik geloof in een allesomvattende samenhang.
Whehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo'n beetje als alle BB5 SC-users toen Dagonet het forum zomaar dichtgooide denk ik.![]()
Ahhhh...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iets anders doen
[..]
Iets anders doen
Juuh. Beetje lam ook, maar wel zeer des Roels.quote:
Ik probeerde een "Sanne"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ahhhh...Dat vind ik nou lief...je dacht toch niet dat ik echt was weggelopen he "schatje"
![]()
Yep...ut is alleen inmiddels wel 01.00 uur...tijd om naar FB te verhuizen lijkt me zo....weet iemand nog een goede openingspost ?quote:
Ga maar zeiken over off-topic gelul in het fake pictures topic ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...ut is alleen inmiddels wel 01.00 uur...tijd om naar FB te verhuizen lijkt me zo....weet iemand nog een goede openingspost ?![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:48 schreef svann het volgende:
Niet dat iedereen nog precies weet waar het over ging, maar bij 'het dreigement van Roel' zeggen erg veel mensen 'o, ja!'.
Jawel man, Menno heeft nog drie maanden politiebescherming gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Lul toch niet, dat was toch niet serieus?![]()
Ik verdenk jou er van dat je zelf óók best wel weet dat dat geen serieus dreigement was. Iemand roept iets in de heat of the moment. Herhaalt dat "dreigement" verder ook nooit meer. En dan ga jij nu nog eens fijn proberen om iemand daar op te pakken. Lekker integer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:19 schreef svann het volgende:
Jij wist niet meteen waar die neven/ broers opmerking over ging?
Klopt, je zal zien over duizende jaren dat de mens ook minder tenen zal krijgen. Deze hebben ook geen functie. En we zullen alle haren verleizen en kaal worden. Dat is we evolutie, designtechnisch wordt de mens gewoon gestroomlijnder. WE zullen misschien zelf door de lucht moeten vliegen en dan is dit alleen maar nuttig om de aerodynamica te dienen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
Voorbeeld : Waarom hebben mannen haar op de armen ? Slechts rudimentaire overblijfselen. Geen nut. Geen groter design aanwezig imho...
Ik zie dat jij al een voorspong genomen hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:35 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zal ik ff Jappie?
Ik vind de gedachtengang achter ubermensch niet aannemelijk. Het impliceert dat er een doel in evolutie is. Daar geloof ik niet in. Er is naar mijn mening geen groter design voor ons bestaan. Als de wereld zo verandert dat dommer zijn meer overlevingskanzen biedt...zullen we allemaal weer langzaam dom worden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |