quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:08 schreef Jappie het volgende:
Uiteraard...wij hier van FOK! hebben er persoonlijk voor gezorgd dat er een notaris kwam bij de finale vorig jaar waardoor uiteindelijk Joost wel als winnaar aangewezen moest worden.![]()
Aah dus tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dan geniet ik dat ik waarschijnlijk had gewonnen, niet het feit dat joost heeft verloren...
Misschien als sadam zijn straf krijgt, dat ik dan een tevreden gevoel over hou....
Sorry hoor, maar wat dat betreft mag je niet eens in Tanja's bed pissen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
het mooie is dat er denk ik geen fokkers zijn die zoveel troep over zichzelf kunnen teruglezen als ik...hehe
*Met deze houding gaat het natuurlijk nooit lukken he...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
het mooie is dat er denk ik geen fokkers zijn die zoveel troep over zichzelf kunnen teruglezen als ik...hehe
Dus als je mij van me stuk wilt brengen moet je wel origineel zijn...
Zit Tanja op Fok?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat dat betreft mag je niet eens in Tanja's bed pissen.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Er was er nog een, die zat al op fok, voordat ze op fok werd afgebrand in het BBhuis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Zeg, hou nou eens op met dat agressieve gedoe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Oh ja die ook, die zou ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat dat betreft mag je niet eens in Tanja's bed pissen.![]()
Ja, Pris dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef PC eend het volgende:
Er was er nog een, die zat al op fok, voordat ze op fok werd afgebrand in het BBhuis.
Dus zeg maar, de winnaar naar de studio laten komen, en de eerste loser lekker in het huis laten zitten, vond je dat origineel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:18 schreef roeland303 het volgende:
Wanneer heb je je opnieuw geregistreerd, vorige week?quote:
Ik kan me echt niet meer herinneren hoor dat Tanja hier zat te Fokken , kan je nagaan , ze heeft dus niet echt indruk op me gemaaktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar ben jij eik allemaal geweest in die 6 jaar sabbatical
Wat wil je van me weten schoonheid.. ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:23 schreef roeland303 het volgende:
Het opvallende vind ik van Jappie, dat hij alleen iets post als hij commentaar kan leveren op iets wat iemand zegt...voor de rest zeg je namelijk helemaal niets...weinig creatief voor iemand uit het jaar 65, met filosofie als hobby....
Ik vind jouw geleuter eigenlijk vervelender 'dat agresesieve gedoe' van Roel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:20 schreef avonne het volgende:
Zeg, hou nou eens op met dat agressieve gedoe.
Begint een beetje vervelend te worden.
Heb je ervan genoten pinball?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus zeg maar, de winnaar naar de studio laten komen, en de eerste loser lekker in het huis laten zitten, vond je dat origineel?
Kijk nou komen we ergensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:23 schreef roeland303 het volgende:
Het opvallende vind ik van Jappie, dat hij alleen iets post als hij commentaar kan leveren op iets wat iemand zegt...voor de rest zeg je namelijk helemaal niets...weinig creatief voor iemand uit het jaar 65, met filosofie als hobby....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |