yup, daar zou m'n zusje gaan werken...had op opgezegt bij de vorige werkgeverquote:
Ja, dat lijkt me duidelijk.. Had even alleen geen clue welk bedrijfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:44 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
koekje derbij?
het affikken van 1 van onze belangrijkste bedrijven in Lely natuurlijk![]()
Bastini Chips of zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk.. Had even alleen geen clue welk bedrijf![]()
Lelystad newbiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me duidelijk.. Had even alleen geen clue welk bedrijf![]()
ding ding dingquote:
quote:
Ben net wakker he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden
(en gewoon terugmailen)
Deal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga zo naar huis. Dan ga ik je mailen. beloofd.
Ik zag het. Hoe was de tournedos?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Deal.
Ben dus gisteravond maar naar het vertrouwde harderwijk gegaan om uit eten te gaan..
Jij Fok!t in de kerk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga zo naar huis. Dan ga ik je mailen. beloofd.
Je kickt wel vaak, lelystad is niet zo populair als dat jij het doet lijken :-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef Echo99 het volgende:
En kick. Lelystad is tof.
Ik weet het. Echter Ik ben lid van het Lelystad promotie team.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Je kickt wel vaak, lelystad is niet zo populair als dat jij het doet lijken :-)
Waarom geloof ik je toch steeds niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik weet het. Echter Ik ben lid van het Lelystad promotie team.![]()
Ik ken je nog geen twee weken en ik val nu al door de mandquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je toch steeds niet?
Jij bent dan ook heel erg voorspelbaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik ken je nog geen twee weken en ik val nu al door de mand![]()
Begrijp ik nu goed dat jij Leusden vergelijkt met Lelystadquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Het is qua uitgaansleven niet zo heel interessant, maar ik vermaak me prima in Lelystad. Ik woon er nou 4 jaar, kwam veruizen vanuit LeusdenNiet echt een verschil hoor...
Dude, ga op zoek naar een winkel die wel werkt wel open is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Jij bent dan ook heel erg voorspelbaar
Ik moet mn eigen tuin al onderhouden.... dan ga ik er geen extra tuintje bijnemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Xebber het volgende:
Iemand die een volkstuintje heeft op de Visarend?
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik moet mn eigen tuin al onderhouden.... dan ga ik er geen extra tuintje bijnemen...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef Daantke het volgende:
M'n pa is secretaris van volkstuinvereniging"Het Gelderse Hout"
Uhh neequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Vroeger toen je nog een klein Daantke was moest je zeker elke zaterdag mee met papa naar de volkstuinen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:03 schreef Daantke het volgende:
[..]
Uhh nee![]()
Maarjeh hij is het nog maar een paar maanden...
En ik ben nog steeds jong15 lentes
Gewoon ZOAB in mijn tuin, scheelt onderhoudquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.
Te veel onderhoud![]()
Paar lijnen dr op heb je een mooi basketbal veldjequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gewoon ZOAB in mijn tuin, scheelt onderhoud![]()
En ik kan niet eens basketballenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Paar lijnen dr op heb je een mooi basketbal veldje![]()
Je kan er ook goaltjes opzetten om te voetballenquote:
ZOAB eczeem. Klint pijnlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je kan er ook goaltjes opzetten om te voetballen... alleen je moet geen sliding maken
Mag ik je gras hebben dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.
Te veel onderhoud![]()
Zet het op marktplaatsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
ik heb nog 75 m2 onkruid in de aanbieding...gratis op te halen als je het er zelf uit schept
koffie inbegrepen
Goede aanbieding, ik hoop dat je wat respons krijgt !!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
TK: 75 m2 "weed"
gratis ath in Lely, incl bak koffie en uitkijk op haven
gat ik de markt!
Voor 10 euro per uur haal ik dat gras d'r voor je uit!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Te veel onderhoud![]()
Geldt ook voor jou!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:00 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik heb nog gras (wat er na de verbouwing van over is) in mn tuin.... dat moet er t.z.t. nog wel uit ja.... maar 'operation garden' staat in 2007 gepland.... Ik ga eerst verder met ' operation finishing first floor'.
En ZOAB-eczeem lijkt mij ook niet fijn nee
-1 voorspelbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dude, ga op zoek naar een winkel die wel werkt wel open is.
![]()
Maar daar staan toch geen schuurtjes?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef Daantke het volgende:
M'n pa is secretaris van volkstuinvereniging"Het Gelderse Hout"
Schilder je ook?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Voor 10 euro per uur haal ik dat gras d'r voor je uit!![]()
Voor een krat bier haal ik het er met wat vrienden op een zaterdagje / zondagje eruitquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Voor 10 euro per uur haal ik dat gras d'r voor je uit!![]()
In verband met de giftige stoffen die in verf e.d. zitten, ben ik genoodzaakt daar 15 euro per uur voor te vragen.quote:
-5 postopkrikpostquote:
Vrije marktwerkingquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Voor een krat bier haal ik het er met wat vrienden op een zaterdagje / zondagje eruit![]()
Euhm, is dat geen mannenwerk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Alleen als je het er zelf uit komt scheppen![]()
En als ik nou iemand anders stuur en zelf kom toekijken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Alleen als je het er zelf uit komt scheppen![]()
Dan huur je mij toch in voor 10 euro per uur?quote:
Ik ken mannen die het gratis voor me doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan huur je mij toch in voor 10 euro per uur?
Prima, gaan wij de stad in...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
En als ik nou iemand anders stuur en zelf kom toekijken?
Lunchen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat doen?
Ga toch eens aan het werk mannetje, zo komt het natuurlijk nooit klaar![]()
Zal ik ondertussen op je vrouw en kind passen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lunchen.![]()
Ontopic: Sorry, ben al weer weg.![]()
Je mag me ook in natura betalenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het gratis voor me doen![]()
![]()
-edit- Damn, wat klink ik arrogant![]()
Daar heb jij geen tijd voor. Jij moet gras scheppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:12 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zal ik ondertussen op je vrouw en kind passen?
Gras schep je niet, gras steek je uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tijd voor. Jij moet gras scheppen![]()
Dude, ik ben stratenmaker geweestquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:18 schreef Xebber het volgende:
[..]
Gras schep je niet, gras steek je uit![]()
Het is voor mij goedkoper om het dan even gewoon met je af te tikken, dus wellicht is dat dan een beter ideequote:
Ik heb last van mijn rug he!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten... Ik wil een nieuw terras!! Handig om te weten dit
Dan ben je wel goed gepromoveerd. Van stratenmaker naar hypotheekconsulent of zoquote:
Dr zit weinig verschil tussen. Met name veel slap auwehoerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed gepromoveerd. Van stratenmaker naar hypotheekconsulent of zo
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit geeft mij 10 maanden de tijd om een nieuwe smoes te verzinnen![]()
En nog in de army gezeten ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed gepromoveerd. Van stratenmaker naar hypotheekconsulent of zo
auwehoerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dr zit weinig verschil tussen. Met name veel slap auwehoeren![]()
Ik wil ook het leger in. Het leger is tof! Heb hier zo'n 200 Tweede Wereldoorlog-DVD'squote:
Het leger is zeker tof! Alleen bij mijn onderdeel mochten alleen maar mannen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik wil ook het leger in. Het leger is tof! Heb hier zo'n 200 Tweede Wereldoorlog-DVD's
Maar ik hoef het niet eens te proberen, word toch afgekeurd![]()
Mijn oudste broer zat ook in het leger. Was daar kampioen scherpschieten of zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het leger is zeker tof! Alleen bij mijn onderdeel mochten alleen maar mannen.![]()
Een lelystadmeet bij Echo in de tuin, gras scheppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:00 schreef Appelperenstroop het volgende:
Komt er dan nog een Lelystad Meeting ?Ik doe dan zekers mee
Ja. Laten we gaan lasergamenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:00 schreef Appelperenstroop het volgende:
Komt er dan nog een Lelystad Meeting ?Ik doe dan zekers mee
Bij jou thuisquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Een Lelystad-meeting wel in een erge pauperwijk gaarne.
Ik vraag me af of de meeste hier het hoge ghettogehalte wel aankunnen.quote:
Als je een straat noemt, kan ik je daar meer over vertellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meeste hier het hoge ghettogehalte wel aankunnen.
Ik heb een beetje een noord-afrikaans uiterlijk. Ik val niet opquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meeste hier het hoge ghettogehalte wel aankunnen.
Dank voor je tomeloze inzetquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef Xebber het volgende:
Als jullie voor bier, chips, frituur e.d. zorgen, zorg ik voor de stoelen. [afbeelding]
Ik zorg voor de kruiwagensquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Een lelystadmeet bij Echo in de tuin, gras scheppen![]()
Zijn we wel snel klaar..
Geen bierquote:
Maltquote:
Dan is het vast een toffe chick..quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef nietteveranderen het volgende:
Mijn moppie komt uit lelystad
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Echo99 het volgende:
Xebber, loop niet te baggeren in mijn FOBO![]()
Heee... Psssst.... Ik heb je post even aangepast. Je was een smilie vergetenquote:
Dit is slowchat. Dan mag het ineensquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef Xebber het volgende:
Eigenlijk zijn wij hier wel flink aan het baggeren he, vind je niet?
Jawel. ==')quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar daar staan toch geen schuurtjes?![]()
* Xebber graag een volkstuintje wilt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef Raissa het volgende:
Ik ga even kijken of ik zonder TomTom naar Lelystad-Haven weet te rijden (naar een vriend)
Als ik er morgen nog niet ben moet iemand me maar even komen zoeken..
verkapt-ik-weet-de-weg-hier-nog-steeds-niet-en-wie-wil-mijn-persoonlijke-guide-zijn-post
Succes. Als je vrijdag nog steeds niet post gaan we je zoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef Raissa het volgende:
Ik ga even kijken of ik zonder TomTom naar Lelystad-Haven weet te rijden (naar een vriend)
Als ik er morgen nog niet ben moet iemand me maar even komen zoeken..
verkapt-ik-weet-de-weg-hier-nog-steeds-niet-en-wie-wil-mijn-persoonlijke-guide-zijn-post
Ja, nee, das handig.. In de auto zitten surfenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zie plaatje op pagina 1 of www.anwb.nl
Blijkt wel weer hoe speciaal ik benquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Succes. Als je vrijdag nog steeds niet post gaan we je zoeken.![]()
Maar het Gelderse Hout vind ik zo ver fietsenquote:
verkapt-kijk-mij-eens-een-dom-blondje-zijn-postquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, nee, das handig.. In de auto zitten surfen![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Succes. Als je vrijdag over 10 minuten nog steeds niet post gaan we je zoeken.![]()
Waar woon je dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar het Gelderse Hout vind ik zo ver fietsen
Schoener. Beetje ver fietsen dus. Visarend is al stukken dichterbij, maar die zit volquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar woon je dan ?![]()
Dat volkstuinencomplex zit een beetje tussen de Beukenhof, de Rozengaard, de Horst en de Zoom in...
Jezelf quoten.quote:
*meldt*quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het gratis voor me doen![]()
![]()
-edit- Damn, wat klink ik arrogant![]()
Mooi, Xebber komt scheppen, BadKeukenTegel (hoe komt die jongen aan zijn naamquote:
Ik wil natuurlijk wel even weten om hoeveel vierkante meter het gaat he!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mooi, Xebber komt scheppen, BadKeukenTegel (hoe komt die jongen aan zijn naam)
Milanese komt scheppen. Trek de agenda's maar heren. Ik hoor het wel![]()
Achtertuin is 6 meter breed. Ongeveer 15 meter diep. Er moet ongeveer 20 centimeter grond af.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel even weten om hoeveel vierkante meter het gaat he!![]()
En de dames mogen hun agenda niet trekken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mooi, Xebber komt scheppen, BadKeukenTegel (hoe komt die jongen aan zijn naam)
Milanese komt scheppen. Trek de agenda's maar heren. Ik hoor het wel![]()
Alleen als ze ook komen scheppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
En de dames mogen hun agenda niet trekken?
Ik ben nog op zoek naar 4 30*30 straattegels, heb jij die misschien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef Echo99 het volgende:
En oh ja, er liggen ook allemaal 50x50x5 tegels in die ook naar de stort moeten![]()
90 vierkante meter gras? Bestel maar een zeecontainer of zo om het kwijt te kunnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Achtertuin is 6 meter breed. Ongeveer 15 meter diep. Er moet ongeveer 20 centimeter grond af.
You do the math![]()
Dat ik stratenmaker ben geweest betekend toch niet dat ik zulk soort dingen verzamel. Ik bedoel ik heb ook op een slachterij gewerkt (quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar 4 30*30 straattegels, heb jij die misschien?
De rest zoek je maar zelf uit
Nee, was een grapje he. Ik heb een mooie achtertuin. En er hoeft niet geschept te worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
90 vierkante meter gras? Bestel maar een zeecontainer of zo om het kwijt te kunnen
Ja, nu. Kleine delay..quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Moest jij niet in de auto stappen net?![]()
Die aan de voorstraat? 4 keer in de week ongeveer...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef Daantke het volgende:
/donker is
Komt er wel es iemand in de Super de Boer? Daar werk ik nl![]()
Yupquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die aan de voorstraat? 4 keer in de week ongeveer...
Gast, zit je achter de kassa of doe je vullen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yup
Moet woensdagavond weer werken![]()
iig altijd op maandagavond en woensdagavond, meestal donderdagavond ook, en soms een keer overdag.
Vullen, ben 15, dus mag nog geen kassa geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gast, zit je achter de kassa of doe je vullen?
Ken je sebastiaan? Verkeerde winkel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vullen, ben 15, dus mag nog geen kassa geloof ik.
wat leukkkk! dan kan je meeten met iemand van Fok!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gast, zit je achter de kassa of doe je vullen?
Geef eens een hint waar dat ongeveer zit?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef Daantke het volgende:
/donker is
Komt er wel es iemand in de Super de Boer? Daar werk ik nl![]()
Midden in de Voorstraatquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Geef eens een hint waar dat ongeveer zit?
Voorstraat, jeweet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:07 schreef Raissa het volgende:
[..]
Geef eens een hint waar dat ongeveer zit?
Straatnamen... Juist.. Snap je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Midden in de Voorstraat![]()
In het verlengde van de Pauwenburg (landerijen)
Niggahbuurt![]()
Als je richting de A6 (Snelwegquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Straatnamen... Juist.. Snap je?
Ik ben meer georienteerd op mooie dingen die je daar zietMaar het is dus in een wijk begrijp ik? Dan zal ik er waarschijnlijk ook niet gaan komen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Straatnamen... Juist.. Snap je?
Ik ben meer georienteerd op mooie dingen die je daar zietMaar het is dus in een wijk begrijp ik? Dan zal ik er waarschijnlijk ook niet gaan komen
Zelfs de bushokjes zijn daar lelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:05 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
mooi dingen in de voorstraat
![]()
Misschien een bushokje dat net vernieuwd is en dus heel is![]()
Oh en dude, wat doe jij om 7 uur 's ochtends achter fok?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:05 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
mooi dingen in de voorstraat
![]()
Misschien een bushokje dat net vernieuwd is en dus heel is![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Daantke het volgende:
Mja er zit een Henk ten Hoor tegenover![]()
verder niet veel bijzonders...
/slapen gaat
Effe bijlezen voordat ik naar het pittoreske Almere ga om te werkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh en dude, wat doe jij om 7 uur 's ochtends achter fok?
Ben jij ooit vrolijk?quote:
Opzouten. Daar is een topic voorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Goedemorgen.
Kwak regeertquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:28 schreef foksuk1981 het volgende:
#zingt 'ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk'
Geef hem eenquote:
"Echo99-style": Daar is een ander topic voorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:03 schreef Xebber het volgende:
Goedemorgen!
Je reageertquote:
Maar vooruit! Echo99 is tof!quote:
Allang, gisteravond. Je moet wel op blijven letten hè. Inmiddels heb ik Echo99 helemaal in mijn eentje gevonden!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:18 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je reageertJe hebt Lelystad-Haven dus in je eentje gevonden?
Het gras is dus al geschept?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Allang, gisteravond. Je moet wel op blijven letten hè. Inmiddels heb ik Echo99 helemaal in mijn eentje gevonden!![]()
Echte kerels scheppen gras in weer en windquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:47 schreef foksuk1981 het volgende:
Het is ook helemaal geen weer om gras uit een tuin te gaan scheppen.......
Dus Echo is geen echte kerel? Hij had tenminste wel een pak aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Echte kerels scheppen gras in weer en wind
Nou, ik ga me niet nat laten regenen om wat gras te verwijderen.... dan laat ik het wel nog een weekje liggen waar het ligtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Echte kerels scheppen gras in weer en wind
Dus volgens jou is een echte kerel iemand die een pak draagt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dus Echo is geen echte kerel? Hij had tenminste wel een pak aan![]()
Nee, iedereen kan een pak aantrekken natuurlijk. Een echte man is een kerel bij wie het pak ook staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dus volgens jou is een echte kerel iemand die een pak draagt?
Aaah ga weg... ga weg... ga uit mijn hoofd ga uit mijn hoofd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Jij was die medewerker vroeger van Thiab toch.![]()
Ben jij dan een of andere stagiere die ik vroeger geestelijk en/of lichamelijk mishandeld heb?quote:
Niet in het centrum.... wel in een wijk die op 3 minuten fietsen van het centrum isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:14 schreef CiQNiZ het volgende:
* CiQNiZ meldt zich als Lelystedeling
Euh.. .nog mensen die in het centrum wonen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Niet in het centrum.... wel in een wijk die op 3 minuten fietsen van het centrum is![]()
Dus dan zit je ook gewoon beneden op het terrasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik woon boven de Bart Smit
Ik kan Donderdag, Vrijdag en Zaterdag nooit slapen
Euh... Tjalk... !!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef CiQNiZ het volgende:
Euh.. Botter?
Zo af en toe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ben jij dan een of andere stagiere die ik vroeger geestelijk en/of lichamelijk mishandeld heb?
La Mar? Regelmatig...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dus dan zit je ook gewoon beneden op het terras
Close enough... Heb in de Botter gewoond... Bij het water, dus kon de Tjalk zien vanuit mijn raamquote:
La Mar kom ik dan niet zoveel.... hoogstens is op een verdwaalde donderdagavond als ik door het centrum struin.... Effe terassen en een kopjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
La Mar? Regelmatig...
Afgelopen 2 maanden niet meer geweest...
Maar misschien donderdag wel weer ofzo
Ik zal zwaaien als ik d'r langs loopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:19 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik woon boven de Bart Smit
Ik kan Donderdag, Vrijdag en Zaterdag nooit slapen
Ik zit meestal te roken op het balkon boven de vlag van Etosquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als ik d'r langs loop![]()
Ik kan winkelcentrum de Botter zien vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Close enough... Heb in de Botter gewoond... Bij het water, dus kon de Tjalk zien vanuit mijn raam
Ik zal het onthouden! Moet vanmiddag nog even naar de sociale dienst!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zit meestal te roken op het balkon boven de vlag van Etos
Jij bent dus altijd die mensen aan het kijken vanaf het balkon !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zit meestal te roken op het balkon boven de vlag van Etos
Dan woon je heel dicht bij mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik kan winkelcentrum de Botter zien vanuit mijn raam...
Ik woon op de grens van de Schoener, Tjalk, Botter....
Altijd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Jij bent dus altijd die mensen aan het kijken vanaf het balkon !![]()
Zit op mijn werk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Moet vanmiddag nog even naar de sociale dienst!![]()
Hmmm... en ik dacht dat ik een top-huis gekocht hadquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hmmm... en ik dacht dat ik een top-huis gekocht had
Nou... ik moest gister naar het Langezand (sportpark) fietsen.... was toch wel een kwartiertjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef CiQNiZ het volgende:
Iedereen in Lelystad woont toch dicht bij elkaar in Lelystad
Zie je wel eens een jongen op een zwarte fiets onhandig met een grote tas van de Plus! fietsen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hmmm... en ik dacht dat ik een top-huis gekocht had
Ik werk bij het ASG, da's ruim 30min. fietsen denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Nou... ik moest gister naar het Langezand (sportpark) fietsen.... was toch wel een kwartiertje.
Maar erg ver kan je in Lelystad niet van elkaar wonen nee
Ik zit niet voor de geraniums de hele dag naar buiten te kijken, maar ik zal er es opletten vanuit mn pc kamerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zie je wel eens een jongen op een zwarte fiets onhandig met een grote tas van de Plus! fietsen?
Dus als het regent kom jij drijfnat aan op je werkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:30 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik werk bij het ASG, da's ruim 30min. fietsen denk ik(voorbij Oostervaart)
Ik heb niet eens een fietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dus als het regent kom jij drijfnat aan op je werk![]()
Het was maar voor een week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Hint? Kan niet kiezen uit de 83 kandidaten.
Buitenlands? Buitelands uiterlijk? Was je saai?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het was maar voor een week.
Maar ik weet niet wie je bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef marhil het volgende:
och och, niet overdrijven we hebben ook wel eens lol gehad.
Ik heb geen auto... dus ik ga altijd met de fiets.... of zoals gisterochtend... met de bus die (zo goed als) voor mn huis stoptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets![]()
Ik ga altijd met de auto
Alhoewel ik in feite om de dag altijd nog wel iemand tegenkom die ik van daar kenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie je bentIk schrik dat zoveel mensen mij kennen, via Thiab
Naar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:35 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto... dus ik ga altijd met de fiets.... of zoals gisterochtend... met de bus die (zo goed als) voor mn huis stopt
Maar niet op Fok!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik in feite om de dag altijd nog wel iemand tegenkom die ik van daar ken
Thiab??? Daar heb ik nooit gewerkt / ben ik nog nooit geweest....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:34 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wie je bentIk schrik dat zoveel mensen mij kennen, via Thiab
Ik ben wel eens met je mee naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik in feite om de dag altijd nog wel iemand tegenkom die ik van daar ken
Jij niet... 2 andere Fok!kers uit dit topic wel.. En die herkennen mij meteen blijkbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Thiab??? Daar heb ik nooit gewerkt / ben ik nog nooit geweest....
Het station.... om daar met de trein naar almere te gaan om daar een werkdag door te brengenquote:
Hoi Marcelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef marhil het volgende:
ik is marcel,
Het station lijkt mequote:
Almerequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:37 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het station.... om daar met de trein naar almere te gaan om daar een werkdag door te brengen
Ik ken wel redelijk wat Marcel's... Klant of stagiere?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef marhil het volgende:
ergens volgende week even doen, moet deze week een aantal keer naar limburg voor men werk en ben dan erg laat terug in l'stad
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik ken wel redelijk wat Marcel's... Klant of stagiere?
Wacht... Was jij onze netwerkexpert? Dan ben je koelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef marhil het volgende:
ergens volgende week even doen, moet deze week een aantal keer naar limburg voor men werk en ben dan erg laat terug in l'stad
Bingoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Wacht... Was jij onze netwerkexpert? Dan ben je koel
Idemquote:
bij het provinciehuis... we waren toen nog overvallen enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
Zat Thiab niet langs de Visarenddreef????
Beetje google zegt dat het een computerwinkel is in de Botter, maar die ken ik nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
maarre. ja. daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
Er begint langzaam wat te dagen.... ja..... Heb wel es een bordje zien hangen iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
bij het provinciehuis... we waren toen nog overvallen enzo
WASquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
Beetje google zegt dat het een computerwinkel is in de Botter, maar die ken ik niet
Softwareontwikkelaar bij de Animal Science Group... En jij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef marhil het volgende:
idd dat was ik, thanx , jij bent ook koel hoor, doe je tegenwoordig eigenlijk ?
Daar heeft een kennis van me stage gelopen vorig jaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Softwareontwikkelaar bij de Animal Science Group... En jij?
Spreek je Jan nog wel eens? Laatste keer dat ik wat van hem hoorde ging het om een uitspraak van de rechterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef marhil het volgende:
idd dat was ik, thanx , jij bent ook koel hoor, doe je tegenwoordig eigenlijk ?
Dan heb je er in ieder geval goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Spreek je Jan nog wel eens? Laatste keer dat ik wat van hem hoorde ging het om een uitspraak van de rechter(ik had een zaak tegen hem gewonnen)
Ik werk niet voor het instituut, maar voor een BV die NOG aangesloten zit bij het instituur... Maar we zijn op zoek naar een grotere lokatiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daar heeft een kennis van me stage gelopen vorig jaar![]()
Echt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dan heb je er in ieder geval goede herinneringen aan![]()
Proeven van / met dieren????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik werk niet voor het instituut, maar voor een BV die NOG aangesloten zit bij het instituur... Maar we zijn op zoek naar een grotere lokatie
Oja, ik zit niet bij het ICT
Ik zit bij de laboratoria
Ik maak software om te detecteren of dieren het volgende hebben:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef Xebber het volgende:
Softwareontwikkelaar in een laboratorium?
Ah. Da's al duidelijker! En lukt het?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:01 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik maak software om te detecteren of dieren het volgende hebben:
BSE (gekke koeienziekte)
CSFV (varkenspest)
Salmonella
FMDV (mond/klauw zeer)
Jammer dat ik deze reeks van het begin gemist heb. Lelystedelingen zijn tofquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef foksuk1981 het volgende:
We gaan richting deel III....
Maak jij een OP voor deeltje 3 met flink wat toeters en bellen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef foksuk1981 het volgende:
We gaan richting deel III....
Ik doe me bestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:03 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ah. Da's al duidelijker! En lukt het?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:07 schreef foksuk1981 het volgende:
deel 3 is er
nu deze volplempen
ik ben met de Opening bezig
daar was ik mee bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef Conflict het volgende:
Deel drie is weer weg. Willen jullie bij het volgende deel wel een leuke OP maken aub? Dan is het voor iedereen leuk om te lezen![]()
denk dat conflict leuke plaatjes wil enzo..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
daar was ik mee bezig
als je je iets meer verdiept had in de laatste 2 berichtjes
Een nieuw topic open je nadat de vorige dicht is, zonder deze dicht te spammen en dan voorzie je je topic gewoon van een OPquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
daar was ik mee bezig
als je je iets meer verdiept had in de laatste 2 berichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |