Zet het op marktplaatsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
ik heb nog 75 m2 onkruid in de aanbieding...gratis op te halen als je het er zelf uit schept
koffie inbegrepen
Goede aanbieding, ik hoop dat je wat respons krijgt !!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
TK: 75 m2 "weed"
gratis ath in Lely, incl bak koffie en uitkijk op haven
gat ik de markt!
Voor 10 euro per uur haal ik dat gras d'r voor je uit!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een achtertuin met veel steen. Oh ja, en een stuk gras. Maar daar moet 1 ik 1 keer in de 3 weken 3,7 minuten met de grasmaaier overheen, dus ik denk dat ik dat er uit ga halen.
Te veel onderhoud![]()
Geldt ook voor jou!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:00 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik heb nog gras (wat er na de verbouwing van over is) in mn tuin.... dat moet er t.z.t. nog wel uit ja.... maar 'operation garden' staat in 2007 gepland.... Ik ga eerst verder met ' operation finishing first floor'.
En ZOAB-eczeem lijkt mij ook niet fijn nee
-1 voorspelbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dude, ga op zoek naar een winkel die wel werkt wel open is.
![]()
Maar daar staan toch geen schuurtjes?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef Daantke het volgende:
M'n pa is secretaris van volkstuinvereniging"Het Gelderse Hout"
Schilder je ook?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Voor 10 euro per uur haal ik dat gras d'r voor je uit!![]()
Voor een krat bier haal ik het er met wat vrienden op een zaterdagje / zondagje eruitquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Voor 10 euro per uur haal ik dat gras d'r voor je uit!![]()
In verband met de giftige stoffen die in verf e.d. zitten, ben ik genoodzaakt daar 15 euro per uur voor te vragen.quote:
-5 postopkrikpostquote:
Vrije marktwerkingquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Voor een krat bier haal ik het er met wat vrienden op een zaterdagje / zondagje eruit![]()
Euhm, is dat geen mannenwerk?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Alleen als je het er zelf uit komt scheppen![]()
En als ik nou iemand anders stuur en zelf kom toekijken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Alleen als je het er zelf uit komt scheppen![]()
Dan huur je mij toch in voor 10 euro per uur?quote:
Ik ken mannen die het gratis voor me doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan huur je mij toch in voor 10 euro per uur?
Prima, gaan wij de stad in...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
En als ik nou iemand anders stuur en zelf kom toekijken?
Lunchen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat doen?
Ga toch eens aan het werk mannetje, zo komt het natuurlijk nooit klaar![]()
Zal ik ondertussen op je vrouw en kind passen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lunchen.![]()
Ontopic: Sorry, ben al weer weg.![]()
Je mag me ook in natura betalenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ken mannen die het gratis voor me doen![]()
![]()
-edit- Damn, wat klink ik arrogant![]()
Daar heb jij geen tijd voor. Jij moet gras scheppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:12 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zal ik ondertussen op je vrouw en kind passen?
Gras schep je niet, gras steek je uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tijd voor. Jij moet gras scheppen![]()
Dude, ik ben stratenmaker geweestquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:18 schreef Xebber het volgende:
[..]
Gras schep je niet, gras steek je uit![]()
Het is voor mij goedkoper om het dan even gewoon met je af te tikken, dus wellicht is dat dan een beter ideequote:
Ik heb last van mijn rug he!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten... Ik wil een nieuw terras!! Handig om te weten dit
Dan ben je wel goed gepromoveerd. Van stratenmaker naar hypotheekconsulent of zoquote:
Dr zit weinig verschil tussen. Met name veel slap auwehoerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed gepromoveerd. Van stratenmaker naar hypotheekconsulent of zo
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit geeft mij 10 maanden de tijd om een nieuwe smoes te verzinnen![]()
En nog in de army gezeten ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed gepromoveerd. Van stratenmaker naar hypotheekconsulent of zo
auwehoerenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dr zit weinig verschil tussen. Met name veel slap auwehoeren![]()
Ik wil ook het leger in. Het leger is tof! Heb hier zo'n 200 Tweede Wereldoorlog-DVD'squote:
Het leger is zeker tof! Alleen bij mijn onderdeel mochten alleen maar mannen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik wil ook het leger in. Het leger is tof! Heb hier zo'n 200 Tweede Wereldoorlog-DVD's
Maar ik hoef het niet eens te proberen, word toch afgekeurd![]()
Mijn oudste broer zat ook in het leger. Was daar kampioen scherpschieten of zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het leger is zeker tof! Alleen bij mijn onderdeel mochten alleen maar mannen.![]()
Een lelystadmeet bij Echo in de tuin, gras scheppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:00 schreef Appelperenstroop het volgende:
Komt er dan nog een Lelystad Meeting ?Ik doe dan zekers mee
Ja. Laten we gaan lasergamenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:00 schreef Appelperenstroop het volgende:
Komt er dan nog een Lelystad Meeting ?Ik doe dan zekers mee
Bij jou thuisquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Een Lelystad-meeting wel in een erge pauperwijk gaarne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |